*KLIK*
Openen in nieuw scherm, en venster klein maken
In het juiste licht is alles en iedereen bijzonder,
denk je ook niet,?
van de week liep ik s'morgens vroeg al met Ace een wandelke te doen,
want ja,
die kleine man moet goed zijn omgeving kennen
en weten hoe hij zó snel mogelijk weer naar huis kan als hij de weg
effe kwijt is:-)
Nu zal dat niet zo snel gebeuren want ik waak goed over hem,
tot hij oud genoeg is om die taak over te nemen: -)
Maar goed, ik dwaal af,
we liepen dus over een paadje waar errrrg veel spinnenwebben hingen
en ik dacht brrrrrr,
een aantal jaren geleden griezelde ik bij de gedachte dat daar zo'n
vette knaap in hing,
maar inmiddels,
heb ik m'n spinnenangt onder controle en vind ik ze zelfs wel mooi om te zien,
al zal ik er niet zo snel een op pakken, maar goed dat hoeft ook niet hé.
als je daar zo loopt en het licht valt op de beginnende herfstbladeren, varens,
de ragfijne draden van hun web,
dan denk ik ja, in het juiste licht is "alles"bijzonder
ook de dingen die we zo verafschuwen.
we hebben lopen genieten, en snoven de herfstgeuren op,
de zon die steeds minder kracht heeft,
maar nog wel een beetje kan toveren....
met het kleurenspectrum... een dauwdruppel en wat zon,
en .....
je ziet een wonder:-)
Webbies,
ik wens jullie een zalig weekend,
en hoop dat jullie ook de dingen in het juiste licht
mogen bewonderen,
En je je angst, kunt vergeten.
een ferme poot van Ace
en een dikke knuffel van mij,
de blijste mens van Neerkant.
xxx