Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












Posts tonen met het label vogeltje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label vogeltje. Alle posts tonen

29-12-2019

30.12. De fjolen van Lien









*KLIK*
Chris Rea - Winter Song
Openen in nieuw venster en klein maken




In de fjolen van lien
is 't te zien bij dien:-)
dat lijkt wel een kermisatractie,
en doeme nog dat is het ook,
wát zeg ik, een wonderke




Door het keukenraam zag ik dit kleine ding kruipen:-)

dit klein Jantje, deze winterkoning :-)
liet me een verrukt kreetje slaken van geluk,
want meestal als ik het diertje zie is het weg,
voordat ik een foto kan maken....
gaaf hé,
dat er uit zo'n klein keeltje zóveel geluid kan komen :-)
"tof"

30.12. en ze bloeien nog....

de fjolen van Lien...
ze hebben me geluk gebracht





Een bijzonder mens dat ik waarschijnlijk nooit meer zal zien
Een afscheid is een beetje sterven..





Maar zo'n geweldig diertje zien..
doet je ook weer héél erg leven


Lien... deze is voor jou
want je bent bijzonder


xxx







15-11-2014

16.11. Alcedo atthis








*KLIK*
3js Bevlogen als vogels
Openen in nieuw venster en klein maken




Als in een droom
zag ik je vliegen
en heel even zag jij mij,




je mooie blauwe kleuren,
blijven me voor altijd bij,




Ohhhhh jongens,
ik zag het ijsvogeltje vliegen
het ging zitten ik richt en zjoef weg was het weer,
en jawel hé,
het was zó snel dat scherpstellen geen optie was,
maaaaaaar ondanks dat het geen scherpe beelden zijn,
kan ik je zeggen...
Mijn hart sprong zowat uit mijn meterkast,
m'n knieën knikkerden tegen elkaar aan,
en ooohhhh mijn ogen maakten overuren:-)


Alle dolheid in een stickie,
het is zo'n bloedrigstollend mooi vogeltje,
ik ben er helemaal verliefd op,
en ik loop al dagen te zweven :-)
ben der helemaal lyrisch van,
dat merk je wel zeker:-)

gék hé:-)

xxx