*KLIK*
Chris Rea - Winter Song
Openen in nieuw venster en klein maken
In de fjolen van lien
is 't te zien bij dien:-)
dat lijkt wel een kermisatractie,
en doeme nog dat is het ook,
wát zeg ik, een wonderke
Door het keukenraam zag ik dit kleine ding kruipen:-)
dit klein Jantje, deze winterkoning :-)
liet me een verrukt kreetje slaken van geluk,
want meestal als ik het diertje zie is het weg,
voordat ik een foto kan maken....
gaaf hé,
dat er uit zo'n klein keeltje zóveel geluid kan komen :-)
"tof"
30.12. en ze bloeien nog....
de fjolen van Lien...
ze hebben me geluk gebracht
Een bijzonder mens dat ik waarschijnlijk nooit meer zal zien
Een afscheid is een beetje sterven..
Maar zo'n geweldig diertje zien..
doet je ook weer héél erg leven
Lien... deze is voor jou
want je bent bijzonder
xxx
♥








