Als je er iets van geleerd hebt
was het geen tijdverspilling
Socrates
❤
Posts tonen met het label
xxx
.
Alle posts tonen
Posts tonen met het label
xxx
.
Alle posts tonen
30-11-2015
30.11. Een knuffeltje van mij
*KLIK*
Bruno Mars - Just The Way You Are
Openen in nieuw venster en klein maken
Als ik je zie,
dan .........
denk ik..
niks meer aan doen,
mooi zoals het is :-)
You are amazing ..... just the way you are :-)
xxx
♥
22-06-2015
22.06.Het is niet veel
*KLIK*
Yevgueni - Het Is Niet Veel
Openen in nieuw venster en klein maken
Het is niet veel
toch is het alles,
't is niet veel meer dan je al weet,
zijn niet meer dan deze woorden,
uit het diepst voor jou gesmeed,
"recht uit het hart"
:-)
Een liedje wat al dagen in mijn hoofd hangt,
en terwijl ik heerlijk zat te "zennen" door mij zong,
Dank jullie wel,
we hebben heerlijk weekend gehad,
Altijd lief
om jullie hier weer te zien:-)
bedankt dat jullie zo goed op mijn blog gepast hebben
knuffel kussie en een huggie voor jullie:-)
Het is af,
Hasta la pasta,
en we hebben het al ingewijd ook :-)
De glaasjes blijven er mooi op staan, en het kleurt
"prachtig" bij mijn haar :-)
* proest
Doei:-)
xxx
♥
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)