Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












Posts tonen met het label xxx. Alle posts tonen
Posts tonen met het label xxx. Alle posts tonen

30-11-2015

30.11. Een knuffeltje van mij








*KLIK*
Bruno Mars - Just The Way You Are
Openen in nieuw venster en klein maken




Als ik je zie,
dan .........
denk ik..
niks meer aan doen,
mooi zoals het is :-)

You are amazing ..... just the way you are :-)

xxx







22-06-2015

22.06.Het is niet veel








*KLIK*
Yevgueni - Het Is Niet Veel
Openen in nieuw venster en klein maken




Het is niet veel
toch is het alles,




't is niet veel meer dan je al weet,
zijn niet meer dan deze woorden,




uit het diepst voor jou gesmeed,
"recht uit het hart"




:-)
Een liedje wat al dagen in mijn hoofd hangt,




en terwijl ik heerlijk zat te "zennen" door mij zong,




Dank jullie wel,
we hebben heerlijk weekend gehad,




Altijd lief
om jullie hier weer te zien:-)
bedankt dat jullie zo goed op mijn blog gepast hebben
knuffel kussie en een huggie voor jullie:-)




Het is af,
Hasta la pasta,
en we hebben het al ingewijd ook :-)




De glaasjes blijven er mooi op staan, en het kleurt
"prachtig" bij mijn haar :-)
* proest
Doei:-)

xxx