*KLIK*
Ray LaMontagne Trouble
Openen in nieuw venster en klein maken
Er zijn geen problemen.
Er zijn slechts gedachten die je vertellen
dat wat er is een probleem is.
Er zijn geen fouten.
Er zijn slechts gedachten die je vertellen
dat wat er is een fout is.
Er zijn geen mislukkingen.
Er zijn slechts gedachten die je vertellen
dat wat er is een mislukking is.
Er zijn alleen maar onjuiste gedachten.
Nin Sheng
Dat lees jij ook weleens toch,
en denk je dan,
ja ja, jij hebt mooi praten,
wáárom voel ik dit, en denk ik dat...
dat is er tóch écht ...
Zó moe word ik er van :-)
Wat doe jij ermee?
xxx
♥
*KLIK*
duduk
Openen in nieuw venster en klein maken
Alles lijkt vanzelf te gaan,
maar pas op want dat is niet zo.
Ook jij zult je voor de dingen die echt tellen wel degelijk moeten inzetten.
Vandaag ben je bezig met alles dat over dromen en verbeeldingskracht gaat.
Een goed moment om je diepste verlangens,
je grootste wensen en je breedste vergezichten onder de loep te nemen.
Laat je inspireren.
Om op het persoonlijke vlak vooruitgang te boeken
zul je de confrontatie met een oude angst moeten aangaan.
duidelijk toch:-)
xxx
♥
*KLIK*
Gramatik - Just Jammin'
Openen in nieuw venster en klein maken
Help jongens, help.
M'n prinses op haar witte paard stopt niet voor me,
we moeten het klusje alleen klaren
we zijn gaan fietsen naar het kanaaltje
omdat lopen moeilijk gaat,
voeten zijn overbelast, en doen écht pijn
M'n jongens hebben tóch hun beweging nodig
en dus ga ik fietsen met ze,
om mijn voeten te ontlasten
ik voel me gehandicapt
En de steunzooltjes bieden weinig soelaas
Lieve webbies,
help.
Heeft een van jullie nog een gouden tip
Dat zou me zo fijn lijken,
"gewoon lopen"
zonder je voeten te voelen
En te lopen zo lang je wilt,
De ganzen zoeken hun rustplaats voor de nacht,
en dat doe ik dan ook maar
want als ik lig...
dan voel ik ze niet
xxx
"dank jullie wel voor alle tips"
xxx
♥
*KLIK*
Ace en Damian in het bos
knisperende bladeren onder je voeten
Openen in nieuw venster en klein maken
Dit heet dan
Gelukkig zijn :-)
voor ons
xxx
♥
*KLIK*
Rob de Nijs 't Is nooit te laat
Openen in nieuw venster en klein maken
Op zondagmorgen in het bos,
er springen 6 reeën voor ons over het pad,
en sta helemaal aan de grond genageld
en hoor mezelf fluisteren Wow, wow, wow...
met ingehouden adem,
lopen we zachtjes via een ander paadje om,
met de kans ze nog een keer te zien
en ja hoor daar staan ze,
stil tussen de bomen,
Mijn jongens begrijpen de belangrijkheid van dit moment:-)
en zijn stil en staan bij me:-)
"fantastisch" wat een gave beleving was dit
Ik ben helemaal euforisch :-)
en Ace... ach die lieverd,
kijk 'm staan wachten,
of hij zijn gevonden dennen appel mag meebrengen:-)
Ja tuurlijk jongen, je mág alles
omdat je zó ontzettend lief bent
een bos vol kadootjes.
vandaag :-)
Hoog in de bomen hangen nog wat blaadjes,
met ernstige klampingsverschijnselen
en zou willen zeggen...
laat maar los, "alles" komt goed
Mja, wat nou als loslaten je ding niet is..
Dan heb je het tóch zwaar
en tors je veel met je mee
Dan kan je weg "heftig" lang zijn
Enfin,
zo lopen we wat te overpeinzen
en stillekes te genieten
mooi hé, :-)
alsjeblieft, voor jou
Kom,
we gaan naar huis,
naar een heerlijke dampende kop koffie
met koude handen en een warm hart
* zucht*
Wat een paradijselijke wandeling was dit toch
xxx
♥