*KLIK*
Johnny Swim- Falling For Me
Openen in nieuw venster en klein maken
Soms moet ik mezelf zo bij kop en kont pakken,
en zeggen,"dien je doet er wél toe "
Als ik van die momenten heb dat ik het leven wat somber zie,
en er nog wat felle woorden die beklijven,
door mijn hoofd schetteren...
waarvan ik me wel eens afvraag,
of de spreker wel weet wat ze zei...?
en welke impact ze hebben.?
Hoe lang ze nog naechoën
Heb mezelf er ook wel schuldig aan gemaakt,
in het verleden, en soms nog last van ..
Je kunt het toch nooit zó mooi voor iemand maken
dat de weg helemaal glad is hé..
Als deze onzekerheid toeslaat...
kruip ik het liefst maar onder een tegel.
of weg in het bos...en hoef ik ook niemand te zien of te spreken..
Dan wacht ik maar stillekes tot die bui weer over is..
En dat is nu :-)
en wacht ik op de terugkeer van m'n lieve zus
die "bijna" weer in de lucht hangt...:-)
"Goddank"
2,5 maand weg is véél te lang snoes,
dat gaan we niet meer doen hé * serieus kijk* :-)
Wij hebben andere plannen met jou :-)
xxx
♥
*KLIK*
EBTG - Meet Me in the Morning
Openen in nieuw venster en klein maken
Gelukkig zijn in een kleine wereld...
Alleen
Maar altijd met jou
wij samen
Nooit alleen :-)
Voor alle lieve wensen....
"dank je wel "
Het was een héérlijke verjaardag
xxx
♥
*KLIK*
Alanis Morissette - Thank U
Openen in nieuw venster en klein maken
Bijzonder op deze dag
De bieliefjes bloeien
En niet zomaar eentje hé :-)
bende mal :-)
M'n hele tuin staat vol :-)
Feestelijk hé :-)
Toen kwamen er onverwacht kaarten binnenrollen "bloos"
een "prachtig" aandachtige dierenslinger... met een gouden wens
en een regenboogbeschermengel
kan het mooier....
Jáááá toen liet ze het hartjes regenen:-)
nou moé :-)
ik voel me hélemaal jarig
Bananencake......
ik moet er vanaf blijven, maar boyyyyyy
heb ik er zin in :-)
en citroen taartjes
"uche uche" uit eigen keuken :-)
Dank je wel lieve webbies
het wordt een héle mooie dag
hoop dat jullie nog lang getuige mogen zijn
xxx
♥
*KLIK*
Westernhagen - Weil ich dich liebe
Openen in nieuw venster en klein maken
:-) moet tóch vaker de ramen van mijn auto wassen
ze ziet er wat wazig uit zo :-)
maar ik klaag verder niet hoor
Wat een prachtig dier is het toch....
Ik ziet alleen een verdikking op haar achterpoot...
dat lijkt me niet zo goed...
wat een geluk is dat toch
reeënvoetjes
Het kan me nóóit té veel zijn.... nooit
wolken:-)
ook zoiets,
kunnen er nooit genoeg zijn..
ik geniet er van, véél
en de liefde...
ach ja... ook dáár geniet ik ook erg veel van :-)
schiet nog maar eens raak :-)
xxx
♥
*KLIK*
Ancora - Vrijheid
Openen in nieuw venster en klein maken
Bron : Trouw
Mijn naam is Selma
*KLIK*
Vanmorgen zat ik in de auto op weg naar huis,
en ze vertelde op de radio haar verhaal
Ik was zó geboeid door haar
dat ik nog enkele rondjes extra heb gereden :-)
Wát een bijzonder tof wijffie
wat een heldhaftige vrouw
wat een dapper moedig mens
De Joodse Selma van de Perre zat in de Tweede Wereldoorlog in het verzet.
Ze werd opgepakt en overleefde het concentratiekamp Ravensbrück.
Over haar ervaringen schreef ze het boek
Mijn naam is Selma.
"Nog altijd als ik niet kan slapen,
denk ik aan mijn familie.
Dan denk ik aan hun laatste momenten voor ze werden vergast.
Wat hebben ze moeten doormaken?
Ik kan het ze niet meer vragen en daarom blijft het door mijn hoofd spoken.
Ik groeide op in een liberaal,
Joods gezin met twee oudere broers en een jonger zusje."
ik ken haar niet
maar ik kan nu wel zeggen..
Selma, ik hou van je
Wat ben je toch een lieverd
De wereld snakt naar zulke mensen zoals jij
xxx
♥