One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-01-2020

18.01. Hoe lang is voor altijd








*KLIK*
Johnny Swim- Falling For Me
Openen in nieuw venster en klein maken




Soms  moet ik mezelf  zo  bij  kop en  kont pakken,
en  zeggen,"dien je doet  er wél  toe "




Als ik van die momenten heb dat ik het leven wat somber zie,
en er nog wat felle woorden die beklijven,
door  mijn hoofd schetteren...
waarvan ik me wel eens afvraag, 




of de spreker wel weet wat ze zei...?
en welke impact ze hebben.?

Hoe lang ze nog naechoën
Heb mezelf er ook wel schuldig aan gemaakt,
in het verleden, en soms nog last van ..




Je kunt het toch nooit zó mooi voor iemand maken
 dat de weg helemaal glad is hé..




Als deze onzekerheid toeslaat...
kruip ik het liefst maar onder een tegel.




of weg in het  bos...en  hoef ik ook niemand te  zien of te spreken..
Dan  wacht ik maar stillekes tot die bui weer over is..




En dat is nu :-)
 en wacht ik op de terugkeer van m'n  lieve zus 
die "bijna" weer in de lucht hangt...:-)
"Goddank"




2,5 maand  weg is  véél te lang  snoes,
dat gaan we niet meer  doen  hé * serieus kijk* :-)
Wij hebben andere plannen met jou :-)


xxx










20 opmerkingen:

  1. We moeten ons allemaal wel eens een schop onder de eigen kont geven.
    Alleen zijn kan verhelderend werken.
    Wel fijn dat ze weer thuis komt. Hans Hans

    Ot. Heb een verzoekje voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat onzekere gevoel. Bestaan er ook vrouwen die daar géén last van hebben?
    Ik kom dan bij je onder de tegel liggen kunnen we het er even over hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klapper, zoals jij is er maar één. En daar zijn we super zuinig op. En zussen horen soweiso niet zolang weg te zijn. Niet meer doen. *Ook serieus kijk*

    Love as always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen doet er toe Dien, en jij zeker ook.
    Ik herken het wel wat je zegt. Ik ben trouwens eigenlijk heel graag alleen, loop regelmatig vast, maar ben ook super blij met mezelf.
    En dan zie ik jouw foto''s en dan denk ik, wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, ik denk dat veel mensen die gedachte wel eens hebben. Ik heb er ook wel eens last van, maar dat gaat gelukkig wel weer over. Vandaag ga ik maar eens kijken of er goede badpakken in de uitverkoop zijn, altijd handig als ik er eentje achter de hand heb
    Ik wens je een fijne zaterdag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. herkenbaar Dien
    je omschrijft het mooi

    2,5 maand is lang als je je lieve zus moet missen, dat wordt dus nu een feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Fijn dat je zus weer terug komt.
    Heel veel plezier samen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele fraaie foto's bij deze overpeinzing Dien, veel plezier samen met je zus hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat je zus er straks weer is. Denk dat zij kan bevestigen dat jij er zeker toe doet. Net als iedereen er toe doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat soort momenten van onzekerheid, somberheid en weet ik wat nog meer ken ik ook maar al te goed, zeker van de afgelopen jaren. Dat hebben we vrijwel allemaal wel eens, denk ik. Enige twijfel en een gezonde dosis zelfreflectie kan op zo'n moment vaak geen kwaad. Als je er maar voor zorgt dat je er niet in blijft hangen. En dat geldt zeker ook voor jou, want als er iemand is die ertoe doet, dan ben jij het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi hoe je je gevoelens over alleen zijn beschrijft.
    Momenten van onzekerheid hebben we allemaal, maar willen het niet altijd toegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geschreven en een dergelijke bui heeft iedereen van tijd tot tijd (ook al wil je het niet). En je ziet iemand snel terug, dat doet goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterende foto's bij je verhaal Dien, wat een prachtige luchten en foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och Dien zulke momenten heeft iedereen wel eens.
    Je doet er echt toe, je hebt me blij gemaakt en ook anderen met je keigoede stenen.

    Je zus komt terug, heerlijk.

    Heb een fijne dag!

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel goed, spreek je zus maar flink toe. Nadat je van liefde de lucht uit haar ribbenkast gedrukt heb in je omhelzing (-: Ze komt weer, ze komt weer...Mooi, die blauwe lucht met straaluitlaatgassen en wondere wolken. Hou het wat luchtig voor jezelf.
    Dag lieverd. Ze heeft jou net zo hard gemist als jij haar, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoals je zelf al schrijft, ik denk dat iedereen dat weleens heeft. Hier gisteren ook een gesprekje gehad hierover, zijn woorden, of hij wel door heeft, dat ze soms pijn doen... wat hij dan zegt. En wat hij denkt, dat dit niet hardop word gezegd, en dat wat hij denkt, ik juist zou willen horen.
    Ook al weet ik, en dat zeg ik ook, dat hij het niet zo bedoeld. Natuurlijk niet! Ik weet ook, dat hij zware griep net heeft gehad, dat zijn suiker niet goed is, kortom... relativeren, wil niet zeggen dat het altijd oke is, dat er ook grenzen zijn.

    Maar, wie onschuldig is, werpe de eerste steen, en dat zeg ik ook, als ik dan eens niet lief ben, in woorden of daden, dat hij het dan ook vertelt...

    En soms... kun je er niets mee, als het van buitenaf komt, hoe graag je ook wilt... Soms, heel soms, moet je het gewoon accepteren.

    Geniet, als je zus weer terug is! :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 25 maand is wel superlang zeg...
    Dus wordt het kei genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥