One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-01-2020

21.01. Verliefd









*KLIK*
Moses Concas ft. Lee Oskar - Moonshines
Openen in nieuw venster en klein maken




Maakt niet uit hoe koud het is,




Deze stoere bink gaat het water in...




zou zelfs gaan zwemmen als hij het zou mogen..
maar dat sta ik niet toe




Dat snuitje hé :-)
die oogjes :-)
dat neusje,
die kraag...

wil je wel geloven dat ik helemaal verliefd op 'm ben
Ik kan 'm wel opeten :-)

Damian.... m'n lieve schat


xxx








26 opmerkingen:

  1. Ook een schitterend stukje muziek erbij. Heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schoonheid is Damian, hij is prachtig.
    Een gezonde hond maakt het niet uit of het winter of zomer is, hij geniet volop van zijn leven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat je verliefd bent dat is niet zo verwonderlijk. Dat je er mooie foto's van kan maken ook niet. Maar ik verbaas me er wel over dat je toch elke keer weer zo'n prachtig stukje muziek kunt vinden.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er inderdaad een lieve uit.
    Het is ook een mooi fotomodel.
    Fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HEt is gewoon een kanjer. EN hij lacht zie ik, hij geniet. Hij is ook verliefd op jou Dien. Dat zie je zo. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. t ziet er een vrolijke kapoen uit
    heel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee handen, pootjes op een buik he Dien.
    Wat een schat is het en een echt fotomodel:)

    Heb een mooie dinsdag.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Top foto's van dit top mode; ;-))
    Mooi de reflectie in de plas.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap je helemaal. Ik ben ook verliefd op mijn Sofietje. De blik en het neusje alleen al. en daarbij is zij gewoon mijn hulphond, het geeft mij zoveel rust als ze bij mij is. Na mijn man komt zij echt op nummer 2 in mijn leven.
    Zo verliefd ben ik. dikke knuffel voor jou en die 2 knappe kerels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Dientje,

    jaaaaa... verliefd...
    Kan me zo goed voorstellen. Het is ook een lief snoetje!
    Nog even niet zwemmen nee... even wachten tot de R uit de maand is.
    En nu ik naar dat gave muziekje luister ben ik ook verliefd. Wat een leuke muzikanten!
    (een soort harmonica-battle... haha)

    Wat is het leven toch mooi!
    Kus!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me voorstellen dat je blij van hem wordt als ik dat koppie zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schat van een hond lijkt me, geen wonder dat je er gek mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Of ik wil geloven dat je helemaal verliefd op 'm bent ...?
    De vraag stellen is hem beantwoorden, want het straalt er al jaren aan alle kanten vanaf. En zo te zien is de liefde nog wederzijds ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie beelden Straf dat hij nog niet gestolen is zo'n SCHAT van een beestje !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk is Damian tof! En Ace! En jij (-:
    Als je in de ogen van je hond kijkt, dan voel je iets in je binnenste. Dat begrijpen alleen dierenliefhebbers en daar zijn er gelukkig véél van.
    Plaats maar zo veel mogelijk foto's van je schatjes. Wij worden dat NOOIT beu ♥
    Dag allerliefst liefie *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zucht ,smelt en wat zou ik graag een hond willen maar ja dat gaat het niet worden gezien de leeftijd .Maar ben wel helemaal fliefd op mijn poezen meisje Mikki Wat een heerlijk gevoel he onze diertjes als ze je zo aankijken met die lieve ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vooral die laatste foto is echt schitterend. Ik denk dat Damian jou ook wel wil opeten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi hi, prachtige serie weer van Damian, ja ik kan het mij voorstellen!

    Geniet lekker van elkaar!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Accccch ik ook hoor ...💕💕💕 liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vooral die laatste foto!!!!!!!!!!!!!!
    Dar val je toch gewoon voor!!!
    Heerlijke foto's Dien :-)))))))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥