One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-01-2020

23.01. Hartenactie








*KLIK*
Art Garfunkel - Bright eyes
Openen in nieuw venster en klein maken




Hartjes hartjes hartjes.....
Het moet me van het hart..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Deze lieverd, werd gevonden
vastgebonden aan een boom :-(
ziek....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Als hij niet gevonden was
was hij nu waarschijnlijk dood..

Mijn hart breekt..
als ik zoiets lees.




Voor deze lieverd zet ik een actie op touw
kijk mee, en help mee alsjeblieft




Kies een hartje.....
bepaal zelf wat je er voor wilt betalen...

en ik stuur het je op
de portokosten weet ik pas als je gekozen hebt
( elk hartje is uniek, er bestaat er maar een van, als je keuze er niet meer bij is, krijg je een ander :-) )




is het niet voor deze lieve schat
Dan is het voor het dierentehuis..
♥♥♥♥♥♥




Het is weer bijna Valentijn...
dus misschien kun jij zo je valentijntje verrassen
of je vriendje, vriendinneke, buurman/vrouw, zoon of dochter :-)


ik hoop op een groot hart
en ik... stop er iets leuks bij voor jou

Mail je keuze naar klaprooske@gmail.com
en ik stuur het je toe


xxx








60 opmerkingen:

  1. Wat is het wat, aan de boom gebonden.
    Zo erg, gelukkig is hij gevonden.
    Ontroerend.

    Wat ontzettend lief dat je deze actie op touw zet!!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) morgen zegt je brievenbus "plof" :-)

      dank je wel Hilly, veel plezier ermee hé ❤

      Verwijderen
  2. Een fantastische actie zet je weer op touw! ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kunnen ze toch. Ik snap dit echt niet.
    Ik hoop dat de eigenaar gevonden wordt en natuurlijk gestraft wordt.

    Bewonderingswaardig dat je er een actie voor op touw wil zetten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. móet di Mario.... mijn hart breekt als ik aan dit dier denk ❤

      Verwijderen
  4. Ik moet eens even na gaan denken hoe ik dit ga aanpakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat een lieverd, echte bright eyes.
    wie doet zo iets nu aan een dier!
    Je hartjes, maken mijn hart weer open, je bent een schat. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hans, je pakketje gaat maandag weg :-) ❤

      Verwijderen
    2. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
    3. De spreuk over de hond is helemaal waar, ze zijn onvoorwaardelijk trouw.
      Wat zou het mooi zijn als de mens ook zo zal zijn. Hans

      Verwijderen
    4. @ Zal wel door de Arbowet komen dat men nu wel beschermingsmiddelen gebruikt. Hans

      Verwijderen
  6. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand dat doet, en toch, toch gebeurt het. Als je dan van je lieve dier af wilt, zoek dan een goed plekje.
    Zulke hufters mogen ze opknopen van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn idee, ik denk dat iemand die zoiets doet, ook meer kan :-( té triest voor woorden voor jarenlang trouwe kameraadschap ❤

      Verwijderen
  7. Ohhhh Klapperhartje...

    ik moet er gewoon van huilen.
    Wat zijn dat voor klootzakken die die hond... bah en nog eens Bah!

    Natuurlijk doe ik mee met je actie. Wat dacht je dan.
    Ik stort nu alvast wat en kom ze volgende mand halen.
    Wat dacht je van... vrijdag 13 maart? (ik doe niet aan bijgeloof overigens! Is gewoon my lucky day!)

    Ik hoor het wel.
    En ik stort nu alvast, dan weet je dat...

    Dikke pakkerd van Maerlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Loutjuhhhhhh :-) Dank je wel ... dan zien we elkaar weer gauw ❤

      Verwijderen
  8. Voor mij niet te begrijpen, dat iemand zoiets kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, hé.. ik begrijp vaak niks van mensen, misschien dat ik daarom zóveel van dieren houdt :-)

      Verwijderen
  9. Dat mensen dat kunnen doen, hè ... onvoorstelbaar!
    Ik heb een symbolisch bedrag overgemaakt, klappertje, en daar hoef ik in dit geval niets voor terug. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat mensen dit doen! Je zou ze toch afschieten? Maar eerst zes weken vastbinden in een eenzaam, donker, dennenbos. Waar mos en roet ze ontoonbaar maken (-: Ik hoop dat de eigenaren van karma niet meer kunnen lopen.
    Ik maak ook een symbolisch bedrag naar je over, Dien. Je hebt me al zoveel moois gegeven, dat ik graag iets terug doe. Met ♥ en ziel.
    Zo fijn dat je deze actie doet *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn sommige mensen toch slecht! Dat doe je toch niet!
    Goeie actie Dien.
    Ik heb iets naar je overgemaakt voor het dierentehuis. Ik hoef geen hartje, hoor hartje ;-)
    Des te meer kun je er verkopen.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldige spontane aktie die echt bij je past.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bas, ik heb het ingepakt, het gaat morgen op de bus ❤
      veel plezier er mee, xxx

      Verwijderen
  13. Wat een vreselijke daad, niet te begrijpen, niet te vatten dat mensen zo kunnen zijn. Gewoonweg LAF.
    Oudste zoon verzorgt nu een poes welke al met een steen om het nekje in een sloot lag.....
    Gelukkig gered door een langs fietsend iemand en die kon vanwege de studie en woonruimte het poesje
    niet goed meer verzorgen en aandacht geven... Nu weer op een goed adres, waar het wordt verwend. :)
    Moet er niet aan denken dat het poesje was verdronken.....
    Goede actie van je Dien...... Je bent een TOPPER!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Minke, niet meer dan normaal lijkt me,
      ik zou alle dieren willen redden... en de veroorzakers van al het dierenleed flink straffen

      Verwijderen
  14. Ik snap dit dus echt niet, dat je dit kunt doen. Zo ook als mensen op vakantie gaan, schijnt het ook te gebeuren, bij ons gaat dat gelukkig anders, oppas, of iets, anders gaat het gewoon mee! In dit geval, zelf weg brengen als het echt niet meer gaat.

    De stenen leuk, die maken wij op werk al een aantal jaren nu, en worden ook verkocht, met eventueel zelfs nog een gehaakt bewaarzakje erbij zodat men de knuffelstenen mee kan nemen in een tas of zak. Kortom, ik heb er een aantal, maar dan op mij nwerk gekocht, wat altijd weer ten goede komt van de cliënten natuurlijk.

    X

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo hoort het ook, je moet er zijn in goeie en slechte tijden voor je dier, en nodeloos lijden besparen,
      ik had het nog kunnen snappen als de eigenaar de hond had laten inslapen, maar dit is zó laag bij de grond..

      Verwijderen
  15. Wat vreselijk dat mensen zo iets doen met een hond.... Ik snap daar echt niets van. Wat ben ik blij dat hij gevonden is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. anders ik wel Nicole, arm dier, heeft noot iemand kwaad gedaan..

      Verwijderen
  16. hoe krijgen ze dit over hun hart

    niet te geloven

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve actie van je
    En je stenen zijn prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ... heb er geen woorden voor...maar wel voor je actie lieve Dien... mijn mail komt er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan nergens jouw rekeningnummer vinden? (Of kijk ik scheel?) Lieve actie! Met een groot hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, dat gaat ook mijn verstand te boven. Bizarrrr… Mooie aktie Dien. Ik wil wel meedoen en zal je mailen, alleen zal mijn keuze al wel weg zijn.

    Nog dankjewel voor je reaktie! Ik zag het wel hoor maar was er even niet, als dat te volgen is :) Ik beloof plechtig, zoals je vroeg, om met Edi en misschien andere schildsters door te gaan! Levert vaak mooie dingen op en tot mijn verrassing, meestal iets anders dan wat ik anders doe. Dusss....

    Fijn weekend hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe laag bij de grond kan een mens zijn! :-( Ik heb je gemaild. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Dien,

    je bent een vrouw met gouden hart!
    zo zouden er meer van moeten zijn.
    die andere geen,dat zijn onmensen.
    Misschien ook eens een tijd aan een boom vastbinden.
    Voor jou een dikke knuffel,voor dit mooi werk!!

    Groetjes
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach Christiene, voor diertjes die je zóveel liefde geven elke dag, daar heb je graag alles voor over
      een dikke knuffel terug ook voor jou
      xxx

      Verwijderen
  23. wat een leuke hobby die steentjes Dien, prachtig kunstwerkjes zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een triest verhaal. Hopen dat het goed afloopt.
    Ik heb het bedrag overgemaakt. Ik vind je hartjes heel mooi, maar ook weer 'zonde' van de portokosten. Ik kijk al dagelijks naar je andere hartjes die je maakte. ❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat vreselijk!!!!!!!!
    Ik vind dit erg als mensen dit doen. Hoe kunnen ze!
    En vastbinden aan een boom en achterlaten als grof vuil grrrrr.....
    Ik moet dat soort figuren ook niet in mijn handen krijgen!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je bent er eentje uit de duizend hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥