One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-01-2020

27.01. Samen









*KLIK*
Moreza – Miss Guitar
Openen in nieuw venster en klein maken




Samen doe je meer dan alleen :-)
Dat wordt toch steeds weer duidelijk hé :-)


Dank je wel lieve webbies,
voor jullie medeleven, en donaties
die op

*DIT BLOG KLIK*
binnenkwamen, :-)

"supergaaf" van jullie :-)


Als ik het totaalbedrag weet
als het allemaal binnen is,
maak ik het hier bekend

Wat fijn gevoel dat er zoveel mensen meeleven


xxx







15 opmerkingen:

  1. samen wil het vaak wel lukken, daar heb je gelijk in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, ja meis vele kleintjes maken één grote zei men vroeger. Ik hoop dat er genoeg gaat binnen komen.
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat er zoveel donaties zijn al. Dan hoef ik me even niet schuldig te voelen. Je bent een kei, weet je dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij voor je dat er een hoop donaties binnen zijn gekomen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Zijn de kleine dingen die 't doen toch!?
    Mooi dat dat hierbij ook weer het geval is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha fijn, Klappertje...

    de hand gaat gered worden.
    Ik voel het!
    Ik ben trots op je, dat je deze actie begonnen bent.
    Ik hoop, dat er nog veel donaties komen...

    Dikke pakkerd voor jou, met medalje!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En de hand (waarmee gul gedoneerd gaat worden!!) moet natuurlijk HOND zijn.
    De HOND gaat gered worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn voor je en je actie, dat er velen gereageerd hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lees net je berichtje op mijn blog. Je mag mij mailen hoor als het je kan helpen. Wie heeft je zo van slag gemaakt?
    Zo een lieverd als jij.
    Hoe moet ik geld overmaken voor die lieverd van een hond?
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Een prachtige foto is dit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve mega-Klapper, wat fijn dat zoveel lezers meedoen met je mooie actie.
    En wat een prachtige foto! Zwart-wit en met zilveren sprankels...
    Hopen dat de hond beter wordt ♥
    Dag lieverd, een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Samen sterk he Dien.
    Super dat er veel donaties zijn.

    Dankjewel dat je dit doet!

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto.
    Inderdaad samen kun je een vuist maken. Samen kun je wat bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu ik zelf geen hondjes meer kan houden, ivm. met gezondheid is het goed een ander te helpen.
    Mensen zoals jou zijn goud waard. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥