One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












31-03-2012

01.04 ik neem je mee









*KLIK muziekje moet even laden*




ze denkt dat ik niet bezig ben met haar


denkt dat ik geen gevoelens heb voor haar


terwijl ik nu alleen maar denk aan haar


want zij is heel m'n wereld


zeg me wat je wil dan wil dan, wil dan


staren word ik stil van stil van, stil van


zeg me wat je wil dan wil dan, wil dan


staren word ik stil van




ik neem je mee, neem je mee op reis


neem je mee, naar Rome of Parijs


ik lijk misschien wel cool doordat je weet wat ik nu voel


jij klinkt als muziek dus laat je zien wat ik bedoel





ik neem je mee ee-eh-eh-eeee


ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee


ik neem je mee ee-eh-eh-eeee


ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee



Gers Pardoel




Ik neem je mee,


naar een héél bijzondere plek,

sta je zo meteen klaar?




xxx












32 opmerkingen:

  1. Pure nostalgie in een prachtig kader, Klaproos !
    Iedereen wilt mee, denk ik...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie zou nu niet met je mee willen. Natuurlijk sta ik klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... die tekst.. die foto's erbij. Rillingen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh in zo'n wagen wil ik wel een eindje mee, wie niet
    ik ben wel benieuwd waar de reis naar toe gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige woorden heb je gevonden

    vergat ik nog te zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dacht even dat ik in Santiago de Cuba was beland ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar rijden ze ook nog in die knappe Amerikaanse bakken van de jaren '50.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een oudje, maar wel een mooike.
    Fijne zondag vandaag en laat je niet foppen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd waar je heen gaat :-) In ieder geval natuurlijk een hele mooie zondag en dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die stijl van auto's zo prachtig - er straalt zoveel respect van uit. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik in je koffer pas,
    neem je me maar mee,
    Naar bergen en naar de zee,

    :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. weer een mooie combinatie...en nu zit het liedje de hele dag in mijn bolletje...;-)

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moest je mij komen halen in zo'n auto, ik zou geen neen zeggen, hallo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat lied en de foto's, dat heb je weer mooi bij elkaar gezocht.En wat word het Klaproos, Rome of Parijs.
    Een heel fijn weekend
    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. in zo'n toffe old timer wil ik ook wel mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben benieuwd.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig he Klaproos, die oude auto's! Hou daar ook zo van! (heb op mijn fotoblog ook mooie foto's geplaatst!) Fijne zondag!
    xxx Kati

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat waren nog eens automobielen.
    Daarmee kon je rijden tot aan het einde van de horizon.
    En zo worden ze niet meer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben er helemaal klaar voor! Leuk liedje, het blijft me steeds in het hoofd zitten als ik het gehoord heb. Ik neem je meeheeeheee... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jee, wat een prachtige auto!!!
    Ik vind "snoeken" ook zo mooi, maar ik heb geen verstand van auto's

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In zo'n mooie auto zijn de zitplaatsen zo vergeven. Mag ik een plaatsje op het dak? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oke klap ik sta klaar....geef maar een mep op de toeter en ik ben er

    BeantwoordenVerwijderen
  23. geweldig Klapper!!!!
    wat een leuke foto`s!
    ik zou zeggen, laten printen en aan de muur hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Klaproos, je hebt weer iets moois van gemaakt zo als altijd.
    De tekst met het katje ....prachtig.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is werkelijk een heel mooi sluitend geheel! Het mooie liedje, zo simpel als het misschien is.. En de foto's met die uit het niets opduikende zilveren auto, waarmee je dan een mistige toekomst tegemoet gaat... prachtig!

    Hoe verzin je het toch altijd.

    Dien, dankjewel voor je lieve woorden bij mij. Je ziet het goed, dat teveel kan blijkbaar niet (en het zijn niet eens persé woorden, maar gewoon je zwakke kant eens laten zien). Mensen die altijd zeiden hier kun je altijd terecht.. of we vinden je prima zoals je bent.. zijn er opeens niet.
    Tjaaa....
    Maar het zal inderdaad alleen goed gaan als ik die kant toesta er te zijn, als u begrijpt wat ik bedoel. Dan kun je op andere momenten weer sterk zijn.

    Een goede week! :)
    Liefs, Clemens. En roosje d'r bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je mag ons altijd meenemen, Dien
    Die plekjes van jou zijn altijd hemels!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Laten we over de landweggetjes zoeven; lijkt me geweldig in zo'n auto.... we zien we waar we uitkomen toch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooo wat geweldige foto`s Roozsie.
    Mijn vader had er zo eentje en als kind vond ik het zo knap dat hij altijd de weg kon vinden.:-)))
    Ik sta te trappelen om hier nog een tochtje mee te maken
    Ik sta met mijn valiesje klaar!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je neemt ons elke dag mee naar een heerlijke plek lieve Klapper, maar vandaag doe je dat wel in een héél schitterend vehikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik luister, zing en schrijf een reactie en ja zeker ga ik mee. Wat mooie beelden en zo passend dit liedje. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In zo'n oude droomwagen wil ik wel mee :-) btw, je foto's lijken ontsnapt uit een droom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. If уou need Slim-Ν-Trim, never hesitate to
    pure grееn cоffee bean extгаct ԁo геgulaг eхеrciѕeѕ daily.
    Тhis Christmas Green Τea Mega EGCG. For yоur heаlth,
    mοst ԁiet pillѕ aге аvailаble
    by pгеscription is orlіstаt, whiсh
    bloсkѕ the absorρtіon of fatѕ and decreаsing thе appetite tο fаcilіtate weight lоss.
    It iѕ appгoved sсientifically amοng Pure Grеen Coffee Bean Extract.
    Аppetite ѕuppresѕаntѕ emerged ѕince 1950s of the
    last centurу.

    Feеl free to ѕurf to my ωeb ѕіte: pure green coffee extract

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥