One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-07-2018

31.07. Toedeloe








*KLIK*
MIKE OLDFIELD - In Dulci Jubilo
Openen in nieuw venster en klein maken




Zo webbies:-)
het is er weer tijd voor ( gniffel)

loop je lekker te wandelen...

flats
met je snoet in zo'n web

Gadverdakkie wat smerig hé :-)


Alléz dan...

ik hang de webben effe in mijn weblog
tijd voor andere serieuze levenszaken:-)

*tijd en aandacht voor elkaar*
* picknick*
*leuke uitjes*
*wandelingen*
*bezoekjes*
*leuke etentjes*

en Joost mag weten wat nog meer :-)


Vrijdag is mijn lieve zus Helma jarig
ze wordt dan 70 jaar

zingen jullie dan mee de pannen van het dak af hier ? :-)

dát zal ze leuk vinden

xxx




38 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zus Dien. En geniet van alles dat je gaat doen hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yom huledet mazaltov zus. En vol op genieten van de dingen die je gaat doen. Joe kan doe it.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, feestjes zijn altijd leuk,gefeliciteerd met je zus
    ik ben gister even naar De Bilt heen en weer gereden mijn zwager werd
    75 dus een feestelijke dag. Ik wens je voor vandaag een fijne dinsdag en
    we zien je wel weer verschijnen na je 'drukke bezigheden' want bij
    leuke etentjes, uitjes en wat dies meer zij, moet je geconcentreerd
    blijven natuurlijk. Veel plezier gewenst en geniet je suf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alvast gefeliciteerd voor je zus
    en jullie, ja dat weet je wel hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast gefeliciteerd met je zus. Lekker genieten met feestjes. En heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vol gas genieten en alvast van harte met je zus ik zal alle dieren hier vragen om mee te zingen, tokken, blaffen, balken, mekkeren, gakken, mauwen....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn een hoop leuke dingetjes om te doen, geniet er maar van Dien. En alvast gefeliciteerd met je zus, ze is een dag later jarig dan ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Heel veel plezier met al het leuks wat je gaat doen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijf genieten en gefeliciteerd met zus Helma. Houdt het levensfeestje nog maar mooi wat aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met(en voor) je zus!
    Gelijk heb je, neem lekker de tijd voor mooie en leuke dingen, lieve klaproos!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat even de boel Dien voor wat het is, als je dit mooie doe lijstje hebt af gewerkt
    zien ik je graag terug.Maak er een mooie tijd van samen!
    Gefeliciteerd met je zus.
    liefs groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. felicitaties met en voor je zus. Roos

    geniet van de dingen die er aan komen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het idee dat jij altijd al geniet maar toch wens ik je een hele fijne tijd toe met alles wat jullie gaan ondernenemen en heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De pannen van het dak af? Wat een goed idee! Eindelijk wat lucht. Ideaal met die hitte. Dus OK, ik zing mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Dien laat dat web idd maar op jouw blog hangen brrr .Heel veel plezier met alle leuke dingen die je gaat doen .Nee zingen doe ik niet want ik klink als een kraai die op naalden loopt ik maar wens haar en jullie zeker een mooie dag
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Genieten da's pas kunst Klapper weet eker dar Jij dat kan Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach, het is augustus, dan zijn ze er weer.
    Nou ik ga flink oefenen met zingen voor Helma. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd met je zus Helma.
      ik heb geoefend, luister maar:

      Er is er een jarig, hoera, hoera
      Dat kun je wel zien, dat is hij
      Dat vinden wij allen zo prettig, ja-ja
      En daarom zingen wij blij

      Hij leve lang, hoera, hoera
      Hij leve lang, hoera, hoera
      Hij leve lang, hoera, hoera

      Verwijderen
  18. Goede morgen Roos, nog één dagje en er is feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jodelhaitie...spiegelbeeld....ben niet zo jong meer als ik was, maar ik ben blij dat ik er nog ben, ben van plan om honderdendrie te worden, want ik voel me nog zo kras!! dankjewel Dien voor de aandacht en alle felicitatie's hier we gaan er tegenaan knallen morgen! Tot morgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede morgen Roos, ik hoop dat je zus een fijne dag zal hebben, maar jij maakt er ook wel een feestje van voor haar denk ik.
    Helma van harte gefeliciteerd en heb een heerlijke dag, de zon schijnt in ieder geval vrolijk, nu zelf nog even de slingers ophangen en gaan met die banaan. Een heel fijne verjaardag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De mooiste slingers voor je jarige zus he Roosje! Ach niet zo erg toch wat spinrag op de huid :D past mooi bij de kleine plooitjes :) en als jij en vriendinneke willen plonzen ...?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Klappertje en een fijn weekend gewenst.
    Je hebt gelijk de webben even in je weblog te hangen, nu is het echt weer voor heerlijke dingen.
    Zoals bijvoorbeeld de verjaardag van je zu, wens haar een dikke proficiat ook al kom ik daar een dagje te laat mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet van al die fijne dingen op je lijst en hiep hiep hoera voor je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Roos, nog geen tijd voor de ragebol? Ik mis je logjes,
    maar blogvakantie is natuurlijk heel belangrijk om je weer op te laden.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog lekker vieren. Geniet maar van. Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoop dat je een fijne verjaardag van je zus hebt gehad en nu nog volop geniet van het genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo voor ik de week doormidden zaag, even hier langs komen,
    nog steeds van de vakantie aan het genieten zie ik. Dan
    zal ik je alleen maar een heerlijke woensdag wensen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ha, Mike Oldfield, een alltime favoriet van mij.
    De gitaar van de Mike en de stem van Maggie (niet De Block, wel Reilly). Het is misschien eerder Maggy, zou het moeten opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja, door een spinnenweb is zeker niet fijn, voor niemand. En verjaren hoort er nu eenmaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HHmm... de Mike ! een muzikant pur sang die ik echt wel kan waarderen !
    Maar ik ga nu niet meezingen Dien... want dan loopt iedereen weg :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey lieve Dien,
    ik wist niet eens dat je zus ook Helma heette!!! Wat grappig :-)
    Ik was ook lange tijd afwezig maar dat kwam én door vakantie én door de enorme warmte daarna.
    Daar kan ik ook echt niet tegen en raak dan ook echt van slag! (wat een watje hé).
    Die vreselijke spinnen zijn een echte ieuwwww........ ik haat spinnen.
    Geniet lekker van je uitjes meis.

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goede morgen Roos, een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb niet gezongen, want lees het nu pas, van je zus Dien: alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat het een gezellig feestje was :-)
    Geniet en we zeggen gewoon 'tot snel'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goede morgen Roos, een heerlijke dinsdag gewenst.
    Je jongens zullen het ook niet erg vinden dat de
    hitte voorbij is. Wat afkoeling vind ik in elk
    gevaal heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je weet wat er gebeurt hé als je de spinnenwebben te lang laat hangen :-)
    Geniet van alles wat je gaat doen!
    Vrijdag zal ik proberen te zingen maar dat zal vreselijk zijn, heb nl een hese stem door een virus op de luchtwegen... eerder kraken dan zingen maar goed de intentie telt.
    GENIET!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Goede morgen Roos, nog steeds aan het freewheelen?
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥