One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-07-2018

16.07 Walk on









*KLIK*
John Hiatt - walk on
Openen in nieuw venster en klein maken




Op onze route stonden bijenkasten




waar een aantal bijen omheen zwermden,
niet heel veel vond ik,
er stond een énorm veld courgettes naast




en m'n jongens moesten even wachten
terwijl ik eens even poolshoogte ging nemen :-)




wat een zalige lieverds zijn het toch ook:-)
lof joe boys


Helpen jullie de bijen ook nog ?


xxx









15 opmerkingen:

  1. walk on, zo praat je tegen je hond met liefde en vrijheid.
    De bijenkasten moeten we koesteren met hun volk.
    Wat zijn het toch schatten als ze zo rustig liggen te wachten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel veel voor de bijen....al jaren maak me grote zorgen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er staan kasten en er zijn bijen, dan mogen we al tevreden zijn
    prachtige foto van die twee schatten, je zou ze zo willen gaan knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij bijenkasten moet ik ook altijd even kijken. Even weer wat uitleggen over de natuur. De bloemen en de bijen zeg maar, maar dan voor kinderen en echt. Mooi dat je kanjers zo mooi wachten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig zien we steeds meer bijenkasten.
    Heerlijk, honden die goed luisteren.
    Met liefde opgevoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klaproos,

    Terwijl jij bijtjes kijkt liggen zij beidjes mooi bijeen op jou te wachten!
    Ik krijg iedere dag op mijn balkon (4 hoog) bezoek van bijtjes, die mijn tomatenplanten komen bestuiven.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bijen helpen? Volg niet 100%.
    Beetje liefde/haat-verhouding met bijen en ik ben geen honing eter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ik heb om de bijen te helpen een speciaal zakje zaad voor bijen in een grote pot gezaaid, laat daar nu alleen drie stengels koolzaad van opkomen, ik had er meer van verwacht :(
    Goed wie weet komt daar nog meer op we wachten maar af, al heb ik nog geen bijtje bij die koolzaad gezien.
    Voor vandaag een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik help de bijen, wilde bloemen gezaaid, insectenhotel.
    Ik heb een plant met gele bloemen, die zit echt vol bijen, hommels.

    Ik hoop dat ik iets kan bijdragen.

    x en fijne maandag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yups, wij helpen de bijen zeer zeker. Ik hoop echt dat ze nog te redden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een tuin heb ik niet,maar op mijn balkon staan plantenbakken met aantrekkelijk bloemetjes voor bijen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Prachtig hoe ze rustig liggen en wachten op wat komen gaat.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe in ieder geval mijn best Roos

    knappe foto van je jongens

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die bijenkasten. Ik probeer me best te doen door zoveel mogelijk bijenvriendelijke planten te hebben in de tuin en geen chemische middelen te gebruiken.
    Wat heb je toch pracht honden !!
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥