One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-09-2016

20.09 Waar zal ik beginnen








*KLIK*
Andy Williams - Love Story ,Where Do I Begin
Openen in nieuw venster en klein maken




Waar zal ik beginnen
Om het verhaal van hoe groot een liefde kan zijn vertellen




Het zoete liefdesverhaal dat ouder is dan de zee




De eenvoudige waarheid over de liefde die ze me brengt
Waar zal ik beginnen




Met haar eerste hallo
Ze gaf nieuwe betekenis aan deze lege wereld van mij




Er zal nooit een andere liefde zijn
Ze kwam in mijn leven en maakte de leven fijn
Ze vult mijn hart




Ze vult mijn hart met een zeer bijzondere dingen
Met engelen 'liedjes', met wilde verbeeldingen




Ze vult mijn ziel met zoveel liefde
En waar ik ook ga, ik ben nooit eenzaam




Met haar in de buurt,
wie kan er dan eenzaam zijn




Ik tast naar haar hand,
die is er altijd




Hoe lang zou het duren?




Kan liefde worden gemeten door het aantal uren in een dag




Ik heb geen antwoord,
maar zoveel kan ik wel zeggen




Ik weet dat ik van haar houden zal
tot alle sterren opgebrand zijn




En ze zal er zijn




Echt wel,

de Peel zal er altijd zijn,
wát Staatsbosbeheer ook doet,




hoe ze haar ook molesteren...
ze krijgen haar niet klein

xxx










13 opmerkingen:

  1. Met alle liefde in je zal je voor de Peel blijven strijden.
    De natuur is veel sterker dan de mens met machines en vreemde ideeën.
    Je jongens helpen je wel om het te overleven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zo die twee hondjes mooitjes in een rijtje langs het padje.
    Grappig die vertaalde tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, heeft het protest niet geholpen?
    Gaan ze toch 'natuurbeheer' uitvoeren? Maar De Peel
    zal blijven en de natuur is sterk en zal de wonden
    die de mens toebrengt genezen.
    Prachtige reeks foto's heb je gemaakt. Ik wens je een
    fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Dien, Mooi omschreven. Ik voel me zo met het gebied hier. Ondanks dat men er van alles aan rommeld zullen d einlagen, de schorren, en de zee er altijd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fraaie foto's van de mooie Peel, die jou zo na aan het hart ligt.
    Is een prachtig gebied, maar heel weinig geweest.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je prachtige foto's zijn meer dan een begin van je liefde voor de Peel
    de natuur zal terugvechten ooit en is niet klein te krijgen
    en anders zijn er nog al de hondjes van de streek die daar eens samen kunnen komen en hun ongenoegen uiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is dat, de Peel en jij laten zich niet klein krijgen. Hoe verdrietig het er ook in het voorjaar uitzag, zij is onoverwinnelijk!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De mens overleeft de natuur niet, de natuur de mens wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hoop maar dat het Staatsbosbeheer dit bekeken heeft Dien

    heerlijke foto's van dit natuurgebied

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei willen ze in de Peel ook gaan dingen doen die niet goed zijn ... hopelijk lezen ze jouw liefdesverklaring

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nooit antwoord gekregen op mijn brief. Vind ik best onbeleefd. Maar het ergste is toch wel dat Staatsbosbeheer maling heeft aan de natuur. Er moeten veel meer mensen in komen die hart voor al wat bloeit en groeit heeft. Mensen zoals jij...
    Een prachtige liefdesverklaring in woord en beeld. Je hebt schitterende foto's gemaakt. Ik hoop dat je dat over tien jaar nog steeds in de Peel doet!
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Wat een mooie serie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt en omlijst met foto's dit blog over de Peel Dien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥