One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-09-2018

04.09. Belle








*KLIK*
Kyteman - Sorry
Openen in nieuw venster en klein maken




Sorry dekt de lading niet hé,
beloftes maken schuld

en hmmm tja ik beloofde snel terug te komen

maar ehh het gaat niet helemaal zoals ik wil
en dacht dat het zou gaan

worden mijn dagen nu korter??

of ik trager??

dat zal het wel zijn :-)

maar ehh nu ben ik er weer

moest mijn grasveldje maaien en plukte voor jullie
de bieliefjes eruit,
zie eens wat een heerlijk boeket

Alsjeblieft

pak aan zet in een vaasje
sier er je leven mee op
zoals ik dat van mij doe,:-)

Mijn Hartsvriendinneke Annie
is jarig vandaag

"uit volle borst zing"

Zij mag er zijn zij mag er zijn, zij mag er zijn, zij mag er zijn...
zij mag er zijhiiiijhijn... zij mag er zijn,

Gefeliciflapstaart en tot gauw

xxx








17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boeketje bieliefjes Dien, ik vind de foto prachtig. Gefeliciteerd met je Hartsvriendinneke !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach lieverd.. ik wacht wel op je. Dat weet je toch. Neem je tijd... of het nou is om wat te vieren of de tijd die je nodig hebt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Dien :) Dankjewel voor de bloemen! En gefeliciteerd voor Annie. Ach, ik denk dat de mensen die je blogje hier hebben gevonden, je graag even zien elke dag, zeker wel. Maar uiteindelijk komen wij maar om de hoek kijken, en blijft dit jouw eigen wereldje! Waar je lekker doet wat jij wil, en zoveel en lang als je wilt...
    Ook dankjewel voor je bezoekje! Eg wel, leuk toch al die eilanden, om te ontdekken? En daarmee kun je altijd doorgaan. Hoppa, de veerboot op.
    Liefs en een zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Dien, jou Sorry is volledig geaccepteerd want jouw Sorry is met je hart geschreven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze staan in het mooiste vaasje die ik kon vinden senk joe XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi, lief boeketje. Dankjewel, ik zal meteen een vaasje zoeken.
    Van harte gefeliciteerd. Maak er nog een mooie avond van samen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boeketje. Gefeliciteerd met Annie. Maak mooie dag van.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, bedankt voor de blommekens, ik zal er van genieten.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe en alsnog felicitaties voor Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag hartsvriendinnetje.
    Leuk boeketje, welcome back!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh maar het is je vergeven hoor Dien. Leuke dingen doen komt voor bloggen ( al is dat ook leuk natuurlijk :P ) Gefeliciteerd met je hartsvriendin. Maak er een feestje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi boeketje
    daar zal de jarige heel blij mee zijn, en ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig boeketje, dankjewel.

    Felicitatie voor de jarige en voor jou, als een vriendinnetje jarig is ben je het zelf ook een beetje (vind ik)

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig boeketje en ach Dien neem lekker je tijd ,niets moet ,het mag als jij daar zin in hebt
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh dank je wel lief Rooske!! Ik zal ze gelijk in een vaasje zetten... 😍
    Felicitaties voor jou en je ❤️Vriendinneke Annie en geniet ervan!! 🥂
    Lieve groetjes van Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei, ik ben te laat om je vriendin te feliciteren, hopelijk mag dat nog wel achteraf... met deze dus!

    Verjaren is
    met de tijd meegaan
    en weten dat vandaag een dag is
    om dankbaar te zijn
    morgen één dag om op te hopen
    en gisteren één dag van herinneringen

    verjaren is
    de zon, de maan
    en de sterren ontdekken
    in de nacht

    en weten
    dat de wind zingt in
    de bomen
    dat vogels sjilpen bij
    je raam en je naam vandaag
    vaker wordt genoemd.

    Verjaren is de dag begroeten
    met een blij hart.
    © edith Oeyen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel voor de bloemekes :-)
    en feest maar lekker door !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥