One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-09-2018

28.09. Ik zie je graag








*KLIK*
Johnny Swim Home
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik ben op weg naar jou




want ik ben weg van jou




Maar wat duurt het lang voor ik bij je ben
wat gaat de tijd toch traag
Is jouw weg naar mij nét zo lang :-)
of neem jij een binnenpaadje :-)




Vandaag doe ik als de belgen,
en zeg,

"Ik zie je graag"

xxx


Fijn weekend webbies
tot maandag






21 opmerkingen:

  1. Mooi Dien dat je dat tegen iemand kan zeggen.
    En ja, dan duurt de tijd van wachten lang, langer dan normaal.

    Mooie foto's ook.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stel langzame schoonheden! Vast een fijn weekend gewenst, Dien... @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen lieve Klapper en voor straks een heel fijn weekend gewenst waarin jij waarschijnlijk weer de hort op bent als je hier pas maandag terug komt.
    Wat een mooi log plaatste je hier alweer, foto's en tekst vullen elkaar perfect aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gemaakt Dien
    ik zie graag zo'n blogpostje :-)
    mooi weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bord om binnen te komen. Als je langzaam zegt tegen iemand " ik zie je graag" dan komt het zeker over....vast en zeker....fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Dien, het duurt even, maar uiteindelijk komen ze toch bij elkaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!
    Fijn weekend, klappertje, doe 't rustig aan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een logje naar mijn hart Roos

    alvast een fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was ik maar een slak zo nu en dan. Bij mij gaat alles zo snel :D ik zie u ook graag. <--- echt Belgs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ging de tijd ook maar even traag als die van de slakjes :-)
    Give me the High five Dien ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En als je er bent, bij die waar je wilt zijn vliegt de tijd....
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke blog, ik zie je ook graag.
    Zag vanmiddag naaktslakken voorbij schuiven en dacht gelijk aan je logje. Hans

    Ot. Heb een verzoekje voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie jou ook graag Klapper.... je bent geweldig.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's van deze slakken. Echt super. Tot laters. En veel plezier wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Roos, ik vraag me af waarom die ene slak omkeert.
    Zou hij wat vergeten zijn , of wil hij gewoon niet met de anderen
    samen dezelfde kant op. Een individualist dus.
    Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Klappertje en een heel fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi moest denk bij mezelf verdorie die kan ik mogelijk ook fotograferen...………….zijn zeker niet te rap !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥