One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-02-2020

13.02. Voor jou








*KLIK*
Corry Konings - Geef Nooit Je Dromen Op
Openen in nieuw venster en klein maken




Samen met jou ga ik mijn belastingpapieren invullen:-)
Ik weet zeker dat we dubbel liggen

M'n allerliefste vriendinneke....
voor jou

De eerste zonnestraal geplukt
om aan jou te geven,


op deze speciale dag


"jouw verjaardag"


en om je te laten weten hóe bijzonder je bent
hoe speciaal ik je vind
hoe fijn ik het vind,
dat we het zo gezellig hebben

en hóe blij ik met jou ben


"ik hou van je "

een dikke verjaardagszoen


"mag ik deze dans dan alsjeblieft "
xxx










19 opmerkingen:

  1. Ach ja Corry Konings met Geef Nooit Je Dromen Op, ik droom even weg
    De eerste aanslag heb ik al betaald, later de rest.
    Maar zonder je vriendjes wandelen lijkt me ook onmogelijk. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef maar een dikke party met je 23 miljoen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 23 miljoen, en dan daarmee de verjaardag van je vriendinneke vieren. Dat kan een dolle boel worden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij blijft ook feestjes geven. Maar je hebt gelijk hoor. Het leven is een feest, je moet alleen wel zorgen dat je uitgenodigd bent.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat komt er ook weer aan. Ik doe het altijd zelf. Ooit eens laten doen door FNV maar toen was het echt fout gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. t lijkt net wel een zonnebloem
    gefeliciteerd aan je vriendinneke
    hier valt er niet veel in te vullen op die papieren, t duurt langer om de omslag te openen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We voelen ons rijk van binnen:)

    Gefeliciteerd voor vriendinnetje en een fijne dag.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Met zoveel miljoen kun je wel een heel leuk kado kopen haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je vriendin. Gisteren was een dierbare van mij jarig dus snap hoe blij je je voelt. Met die vriendschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat moet je ermee de meeste mensen veranderen er alleen maar door en niet altijd ten goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 23 miljoen.. daar kan je al een feestje mee geven

    felicitaties aan je vriendinnetje

    prettige dag Roos



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn belastingaangifte komt ergens rond juni.
    Dit doen we dan via pc internet.
    Geniet maar samen met de jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geef Nooit Je Dromen Op, lijkt me een wijze raad.
    Belasting, leuker maken ze het niet.
    Maar geluk en de geboortedag van je vriendin is toch veel mooier. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. never nooit Hans, daarvoor zijn ze té mooi :-) het was een fantastische dag <3

      Verwijderen
  14. Dat was vast een heel gezellige verjaardag. :-)
    En natuurlijk nog de hartelijke felicitaties voor de jarige vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk idee om zoveel terug te krijgen :-)
    beetje laat! maar ach die paar dagen op een heel jaar , nog van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat wordt zeker en vast een spetterende knalfuif :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥