One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-02-2020

24.02. Kom binnen








*KLIK*
rudi carrell- samen een straatje om
Openen in nieuw venster en klein maken





Kom maar binnen hoor :-)

Ik zie je denken ja heyyyyyy

Met zo'n kop als een woonhuis :-)

Maar ik kan je vertellen
dat dit een héél zachtaardige lobbes is :-)


wel een lobbes van zo'n 70- 75 kilo

Dussssss
Als die in al zijn enthousiasme aan komt hobbelen:-)

Ga maar liggen en hou je stil

whaahahahahha meet Rolex

een echte boerboel man :-)

en tevens de liefste schat die ik ken

"op mijn jongens na natuurlijk" :-)


"natuurlijk Dien natuurlijk "

dag webbies,
waai niet weg als je buiten loopt hé






42 opmerkingen:

  1. Ha!
    Daar ben je!
    En wel met Rolex....
    Eh... leuke naam voor een hond.
    Maar weet je zeker dat het een goedzak is?
    Hij ziet er niet goedzakkerig uit.
    Of kijk ik verkeerd...

    Nou ja, als jij het zegt, dan geloof ik het!

    dagdag...
    Waai niet uit je schoenen...

    Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor loutje het is een droppie, :-) hij kijkt vorsend :-) maar dat moet ook :-)
      de eerste keer dat ik daar was met C. piestte hij haar doodleuk onder....... daar wilde hij een statement maken :-)

      Verwijderen
  2. Mooi beest, als je daarmee wandelt hoef je niet bang te zijn dat je wegwaait.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hond van mijn sportmaat weegt ook zoiets. Ook een enorme loebas, en super lief. En, als hij mij ziet is het net een pup zo blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, vaak zijn van die vervaarlijk uitziende honden gewoon lieve doedels. Je moet soms eerder oppassen voor van die kleine schoothondjes. Ach geen enkele hond wordt geboren als vals kreng, het zijn de mensen die ze zo maken.
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je slaat de spijker op z'n kop haba, zo ook met mensen hé :-)

      Verwijderen
  5. dat ziet er een knuffelbeer uit, eentje die je wel zal beschermen
    k ga direct gaan uitwaaien
    mooie maandag met jouw schatten, tussen de regenbuien door een frisse neus halen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoop dat je een heerlijk frisse neus hebt gehaald An, dat kan zo helend werken hé
      xxx

      Verwijderen
  6. Het lijkt me inderdaad een goedzak, wel groot en sterk.
    Maar geen spats uithalen hij beschermt de zijnen wel:)

    Leuke hond Dien.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Heeft een leuke kop deze hond.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik nog met Man met Hond wandelde vertelde hij regelmatig hoe inderdaad juist die kleinere honden veel happiger en dominanter gedrag vertonen dan grote lobbessen. Alleen loopt zo'n grote hond je zo omver en een kleintje niet. Die blijft lekker in je enkels happen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ze achter je aankomen en geen geluid maken happen ze, zolang ze blaffen is het niet erg :-)

      Verwijderen
  9. Ach ja, "Der Rudi". Het is geen schoothondje, maar wát een prachtig dier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zal best een goeie lobbes zijn, maar qua model, type en soort kan hij voor mij niet in de schaduw staan van jouw jongens.
    Buiten ... wat is dat ook weer ...? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijke loebas! Maar ik ga toch niet voor zijn voeten lopen ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je snode plannen hebt moet je dat ook niet doen :-) hij past héél goed op het huis en omgeving :-)

      Verwijderen
  12. Ha Dien,gelukkig niet weg gewaaid............
    héél zachtaardige lobbes,
    mijn vriendin heeft ook zo,n hond
    maar als die tegen je aan springt
    heb je wel een blauwe plek.
    Ken jij die reclame nog?
    die grote hond,en dat kleintje?
    dat doet die anders nooit!!
    Hap slik...........

    Groetjes
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha ja die ken ik zeker Christiene, maar nee hoor zijn kleine broer hummer is een teacup chihuahua en die doet hij ook niks hoor :-)

      Verwijderen
  13. met zo'n hond aan een lijntje weet je zeker dat je niet wegwaait. Het zijn over het algemeen schatten. En anders ligt het aan de eigenaar. Geef hem de volgende keer maar een knuffel van mij.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owww wat een leukerd is Rolex die zou ik wel eens lekker willen knuffelen !Veel mensen zijn bang voor dit soort honden maar ze zijn vaak zo lief .Een hond is niet gevaarlijk van zichzelf ,dat doen de verkeerde baasjes in hun ''opvoeding ''

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies zo is dat... een dier is niet slecht, dat wordt zo gemaakt, uit angst gaat het bijten, of ter verdediging..

      Verwijderen
  15. Een collega van mij heeft ook een boxer. Een heel beest(je) en ofschoon het ook een goedaardige lobbes is, komen ze naar mijn gevoel soms toch wat intimiderend over (fors postuur,markante kop, ... )
    Maar niet getreurd : bij dat uitnodigend welkomstwoord en al die rond dwarrelende hartjes zal het wel allemaal meevallen 😏!

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook zo, over het algemeen hebben boxers een goeie naam maar ik heb er het tóch minder op als op deze boerboel :-)
      die danst rond in de hartjes :-)

      Verwijderen
    2. ooh, geen boxer maar een boerboel. Van laatstgenoemde eigenlijk nog nooit gehoord dus weer wat bijgeleerd :-)

      Verwijderen
    3. :-) mensen worden wijs hé naarmate we ouder worden :-)
      zijn de hartjes al aangekomen ??

      Verwijderen
    4. Tot gisteren nog niet... vandaag nog even wachten op de postbode.
      Anders had ik je wel een bedankje gestuurd hoor! Dat ga ik zo niet laten passeren :-)

      Verwijderen
  16. Een heel lief beestje zo te lezen. Jammer dat er mensen zijn die daar anders over denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is jammer, maar elk mens mag denken wat hij/zij wil hé :-)

      Verwijderen
  17. Ik geloof helemaal dat het een lobbes is, maar ik kom niet eerder binnen dan dat ik word binnengelaten door de eigenaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet weggewaaid hoor hier aan de kust, maar het stormde hier echt flink !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh jee Marjolein, ja daar kan ik mij heel wat bij voorstellen, van mij mag het ophouden

      Verwijderen
  19. Dat is me nu een flink uit de kluiten gewassen wandelgezel ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥