One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-05-2020

09.05. Daar is ze weer









*KLIK*
Bill Withers - Lovely Day
Openen in nieuw venster en klein maken




de adelaarsvaren komt als vraagteken boven de grond




en de draadereprijs....
niet :-)



Gezellig wandelen met Charley en haar baasje




16 jaar is ze.... Raffel....
Och zegt vriendinneke,
Als ze nog eens 2 jaar mee gaat .....




lawe nou maar genieten van elke dag met die schat...




Ze heeft in ieder geval het respect van Damian :-)




we genieten op de vierkante meter
gezellig... al is het op afstand
het is fijn om elkaar weer eens te zien




als ik ereprijs zie.
dan voel ik mij gewoon gelukkig
en dat komt door deze kleur blauw :-)

en jou natuurlijk :-)


xxx





19 opmerkingen:

  1. Overal zijn mooie en soms oude mooie dingen. Je moet er alleen nog even van genieten.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieflieflieflieflieflieflief..................en lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zijn je foto's prachtig...maar ik bedoel altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 16 jaar, een oud tantetje dus :) Idd lekker elke dag genieten van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, leuk die foto van je 'vliegende' hond, gezellig samen een wandeling en ja zestien jaar is wel bejaard voor een hond. Laten ze samen maar genieten van het samenzijn en bederf de dag niet door aan de toekomst te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's hoor Dien.
    16 jaar is voor een hond al een respectabele leeftijd, ik gun Raffel nog minstens die 2 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's .
    Fijn zo even er op uit met andere.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een fijn logje geworden, met mooie bloemetjes en lieve beestjes.
    Hopelijk wordt de rest van je weekend net zo mooi. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loop achter lieve Dien... dus even heerlijk buiten bijgelezen en genoten van je prachtige verhalen en foto's.
    Wens je een heel mooi weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. iedere dag genieten van de liefde en vriendschap die naar je komt.
    Geniet van deze zonnige zaterdagnamiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. blauwe bloemekes, k weet niet wat het is, maar k vind dat prachtig, brengen een zomers gevoel
    16 jaar al, maar hij ziet er nog alert uit en kwik, die kan nog een tijdje mee op stap

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig blog weer en heerlijk als je zo kunt genieten .De blauwe bloempjes zijn echt schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou een mooie dag was het zeker, zomers.
    Maar weer veel te veel mensen die buiten waren.
    Dan kun je beter knuffelen met een hond.
    Zo 16 jaar en dan nog zo fier.
    Inderdaad Damian straalt rust uit, mooie foto's.
    Je boft maar Dien met zo'n mooi stel om je heen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een zalige lente dag vandaag. Maar op mijn grote (10km) wandeling heb ik veel mensen gezien die lekker samen hokken, aan alle regels van afstand houden vierkantig hun voeten vegend...
    Dat maakt me boos en droevig tegelijk...
    Zoals Hans zegt... je kan beter knuffelen met je honden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie dag dan Dien.
    Fijn dat je elkaar dan weer kan zien.

    Ik hoop ook dat ik binnenkort toch weer "gewoon" eens kan koffiedrinken met mijn vriendinnen.

    Rare tijd nog steeds:(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jou geven we altijd de ereprijs voor het herkennen van alle planten en dieren! :-)
    Schitterende bloemetjes en wat een heerlijke honden ben jij mee op weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat jullie elkaar weer konden treffen.
    16 jaar is al een hele leeftijd, ik hoop ook van harte dat ze nog een tijdje bij haar baasje mag zijn.
    Met ereprijs heb je altijd prijs. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, toevallig zg ik het in Binnestebuiten van de week, de eerste foto, de adelaarsvaren, dat het overal op komt nu, straks weer helemaal dicht is daar. :D

    Heerlijk, vriendjes voor het leven, en dat wens ik ook.. nog een paar gezonde jaren toe gewenst!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥