One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












29-09-2020

30.09. Volg je eigen koers

                                                       I'd Rather Go Blind - Maiya Sykes, Ben Folds 






Hartentaal...
die moet je  wel spreken als je  naar  Pico gaat  jongens,
het is  daar een  en al liefde :-)






Echt hoor,
ik heb  de eerste dagen  met een  dichtgeknepen  keel gelopen,
zwaar onder de indruk van alles,
elke steen, elk muurtje..





En als er dan ook nog  hartjesstenen
tevoorschijn komen 
ben ik om,
zo hard als een  spons,
zo week als een ...
als een  wat  eigenlijk ...





ik zat  zonder  woorden,
op de momenten dat ik hier alleen  liep...






echt hé,
ik ben niet  zo'n vakantieganger,
de meeste  van  jullie weten dat  wel,
en het had ook héél  wat  voeten in aarde
voordat ik  weg was :-)










Maar als je me nu  zegt,
Dien,
je was in het  aards paradijs,
dan  zeg ik méteen... zonder  twijfel,





je hebt gelijk,
hier groeien de vruchten  wild in het  land...
tomaatjes,  druiven en  passievrucht..
zongerijpt, op eigen  tempo,
en dát  proef je..








alles en iedereen mag  hier eigen  tempo volgen,
Lucky en  Chique ook,


en  dat  deden ze ook hoor,









Lucky,  wat een  prachtig  dier,
het was voor het  eerst dat ik hem  live zag :-)
een mooie  jongen...
en  een  héle  erge  lieverd. 






Als ik de pot met  goud  te  pakken  krijg,
die aan het  eind van de regenboog  staat...

dan  ehhhh...










Knuffel sessie met de baas....








Vandaag  komt ze weer  thuis ...
ze was hier  2 weken,

maar  dat is nu  ook voorbij









We gaan je  missen  Janine, en  JP en de hondjes,

zijn weer  reuzeblij dat je  er weer bent...

voorlopig... moeten er geen  gekke dingen meer  gebeuren  

waardoor je  fijn  bij elkaar  kunt blijven,

in jullie  levende sprookje,


Dat wens ik jullie  van  ganser harte 


❤️ 








19 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten van natuur en honden. Dat moet wel een soort van paradijs zijn.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Etta James kan wel zingen hoor.
    De foto's doen me aan de Vulkaan Eiffel denken.
    Lucky, is zeker een prachtig dier, doet zijn naam eer aan.
    Waarde volle herinneringen Dien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie honden
    mooie streek, daar zou je het wel gewoon worden van vakantieganger te zijn
    prachtige verblijfplaats hebben je vrienden uitgekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het paradijs op aarde, ik wist dat het daar ergens in Portugal moest zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De natuur is er heel anders dan hier maar minstens zo mooi. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig verslag van deze vakantie Dien, wat een mooie foto's van die bijzondere natuur daar
    en het staat al boven aan je site het mooiste van weggaan is het thuis komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, een heerlijke tijd ook om terug te kunnen kijken en nogmaals genieten van de herinneringen.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha papoula!

    ja... dat is Portugees voor Klaproos, maar dat wirdt jij natuurlijk al.
    Want op deze reis van je leven heb je dat vast wel een keertje gehoord...

    Wat een reis wat een reis... amaaaaai... er spreekt zoveel geluk uit en zoveel plezier...

    Heerlijk om te zien.
    net of wij ook een beetje zijn meegweest!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi blog Dien, het is daar wél erg mooi hè?
    En dan al de harten die je er overal kunt vinden, als je er zoals jij tenminste oog voor hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me een prachtige plek waar je vanzelf helemaal tot rust komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Afhankelijk wie de foto's en tekst maakt is de streek mooi of minder Deze is Supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie foto's van een prachtige omgeving. Daar kom je inderdaad tot rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Wat wonen die daar mooi.
    Heerlijk zo rustig en mooie natuur.
    Super je foto,s
    Het was daar echt genieten voor je.

    Groettie van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie log en wat zal je genoten hebben en wij genieten nu met je méé.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ervaringen die je ons vertelt lijken me een vorm van onthaasten én genieten op olympisch niveau te zijn :-)
    Zalig gewoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gun iedereen altijd al alles :D Prachtige serie!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Genieten met een tikje heimwee... ik ken dat gevoel. Maar het was er toch prachtig zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥