One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-09-2020

01.10. Action







En  "BAM"   ineens was het  herfst :-)
alsof moeder natuur  riep,

1,2,3 en  action....






knop omgezet en  plots, beginnen de varens te  kleuren,
de blaadjes te vallen,
en  veel mensen te  zeuren... :-)








Jongens..... hou  der mee op.
je  leven  wordt er niet eenvoudiger  op, 
en je  verpest  mijn  goeie  humeur :-)

nu ja,  dan moet je  wel van  goeie  huize komen...
maar  tóch..
dat gezanik over  corona,...
als je niet  op wilt  letten  prima,
maar vraag  dan ook niet  om  hulp als je  ziek  wordt,











genoeg  gezanik  Dien,  ik weet het  wel :-)

oké.

ik ben  snel over te  halen :-)

wat een  zalig  weer hé....
de zon op je snuit, in het  bos,
de stilte  van het  land,








twee  tevreden  doerakken  bij me...
ik  voel me senang in mijn  bos :-)

jouw  bos  Dien????

jawel... als we alleen  hier lopen is het  mijn  bos :-)

maar  jij mag  er ook komen  hoor... :-)







Ik heb  zoveel om  over na te denken,
dat ik hier een  beetje  zit te ratelen....
erg  hé...
vergeet je  te  vragen of je  ook zo geniet van de kleurtjes









50 sjeeds of  yellow  zeg  maar... :-)








en  liedjes in je  hoofd....

ik  moet  nódig  weer  op vakantie.... om ze eruit te  laten...






maar  dat  zal niet gaan  gebeuren,

ik vind het  zalig  om  thuis te  zijn, 
een  échte huismus....

wie van  jullie  ook ??

💚







 

28 opmerkingen:

  1. Owh Klapper, wat heb ik deze logjes van je gemist. Ik weet ze altijd wel te waarderen hoor, maar je weet pas wat je echt mist.. als het er niet is.

    Dus blijf jij maar lekker thuis... dan kan je mooi veel loggen.

    Love As Alwyas
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) als je eens wist wat ik er voor heb moeten doen om daar te komen di mario :-) oeffffff

      Verwijderen
  2. Hier zijn de varens nog groen en ik zeur nooit over het weer, Dien :)) Maar die gouden bladeren zijn wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee john jij bent een posi josi :-) daarom kom ik graag bij je op bezoek :-)

      Verwijderen
  3. Heerlijk om al die shades of orange te bekijken, het gouden uurtje wordt zowel echt romantisch...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ehhhhm..... de romantiek moet ik er nog even bij denken sjoerd :-)

      Verwijderen
  4. dit is echt een gouden logje
    zie die warme kleuren eens
    mooie foto's van jouw bos
    ik zeur niet als het herfst is, ik zeur enkel in de zomer haha
    jawel ik ben ook wel een huismus,
    maar nu en dan eens op stap vind ik toch ook wel leuk ter afwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel jij maakt leuke uitstapjes met joke, dat vind ik heerlijk om te zien

      Verwijderen
  5. Ik geniet in volle teugen Dien net als jij.
    Zalig al die vallende kleurige bladeren.
    Heerlijke herfstschotels.
    Kaarsjes aan, gordijnen weer dicht.
    Poes op schoot enz enz...


    (ik hoop een ding (even zeuren) dat die bladblazers nog heel lang wegblijven... :-)

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh ik ook Hilly, vandaag plaatst de gemeente de bladkorven en nog voor de blaadjes de grond raken zijn mijn buurmannen al aan het blazen en vegen... grrrrrrr mensen zijn zó ver van de natuur af hé, balen joh, wat een energieverspilling

      Verwijderen
  6. Wat word ik toch altijd blij van jóu blogjes ! En kan ik weer relativeren.
    Soms zou ik ook zo graag zo in het leven staan, en alles positief bekijken.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kom spring maar in mijn armen, dan sleur ik je wel mee :-) xxx

      Verwijderen
  7. ha Dientje,

    haha... ja lekker... herfst!
    Ik houd van de kleuren.
    Wil eigenlijk wel een trui in die kleuren.

    Ik zag ooit een film van Agnes Varda: Le Bonheur.
    De hoofdpersonen droegen kleren in de kleuren van de seizoenen.

    Toen zij door het bos liepen... een plaatje, madame!
    Prachtig.

    Nou doeiii..
    X, Marlou

    💚

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lijkt me prachtig loutje, ik heb ooit zelf een trui gebreid van natuurkleuren, de ene mouw was tich keer breder en langer dan de andere, maar ik vond het toch prachtig :-)

      Verwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's van de beginnende Herfstkleuren.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herfst herfst wat heb je te koop?
    Duizend mooie bladeren op een hoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De herfst is nooit mijn favoriete jaargetijde geweest. Al zo lang ik me kan herinneren, vind ik vooral oktober en november een sombere periode die maar moeilijk door te komen is. Als ik er op een mooie dag eenmaal uit ben, dan kan ik wel genieten van de herfstkleuren en -geuren. Maar ja, om zo ver te komen als je lijf tegenstribbelt ...
    Van jouw fijn getekende en gekleurde varens heb ik wel kunnen genieten. Dankjewel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herfst...een super jaargetijde met de warmste kleuren. En ja, ik ben een mus.......superbeestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's Klaproos, weer genieten! Ben dol op de herfstkleuren
    groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eindelijk daar is ie weer... de lang naar uitgekeken herfst :-)
    Bij ons regent het al 2 weken pijpenstelen... tomme toch hé !
    Straks zijn alle herfstkleurtjes weggeregend !
    Maar dan kom ik in jouw herfstlogjes de verloren schade dubbel en dik ophalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Herlijk ik vind dat elk jaargetijde haar charme heeft maar deze herfskleuren daar word ik warm van

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Subtiele herfstfoto's en met een positieve insteek bekeken Roos..

    Maar regen en wind, zijn nu ons deel

    en op die mooie herfstkleuren is het wel nog even wachten


    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De herfst knop is zeker omgezet, gelijk actie zonder twijfelen.
    Ik heb ook geen hekel om thuis te zijn en al buiten zijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. And when the stakes are higher, never play with fire....

    Dit is mijn favo Autumn leaves song.. Clannad.
    https://www.youtube.com/watch?v=V4Y-xR6aaX0&ab_channel=DawidRomaldowski

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wondermooie foto's zoals alleen jij ze brengt.
    Ik zit ook wel graag thuis maar af en toe moet ik er toch eens uitknijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toen je er eenmaal was, wás je er ook, maar wat eraan vooraf gaat...pffff. De Mount Everest kan niet hoger zijn.
    Ik houd van de kleuren van de herfst bij voorkeur wanneer de zon schijnt. Hoor eens, het kan ook best 's nachts regenen, dat hoeft ech nie overdag.
    Onbegrijpelijk dat ze het boven zo slecht in de hand hebben (-:
    Thuis...wat een prachtig woord. Het zegt álles...
    Fijn je weer te lezen, Klapper *smak*
    #Natuurlijk doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥