One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-01-2021

10.01. Ik zie der weer een gat in


 


Evelyn Stein, Quiet Resource* klik*




Rustig  aan beginnen,

zodat niemand wakker schrikt hier...


:-)


Rustig  wakker worden,

met  2 kwispels onder aan de trap.

koppie  koffie,  een  broodje  en 

gáán ..

Yeah....


Dat is  ons leven,  en het  verheugt  mij  zéér

om te  vertellen dat  door de oefeningen,

mijn knie  meewerkt,

alsof het een  jonge meid  is,

hohoho, roep ik  regemaltig,

geen  fratsen  knietje,

zo  jong  ben je  niet meer  :-)


DÚHHHH,  hoor ik dan :-)

kom  op  stel je  niet aan  we gaan ....



en ik  huppel  bijna....... weer mee,


zó fijn...


geduldig  oefenen  elke dag..

Godin zij dank,

ik  zie  der weer een  gat in :-)





En  bijna...

ja  bijna kan  ik  mijn  wandelstok  over de heg  gooien:-)


*klonk* 


* sorry  buum* 


* proest*



heerlijk hé, gezondheid is het  hoogste  goed...

zeg  dat IK het gezegd heb :-)



Een van mijn  liefste  vriendinnekes is  vandaag  jarig

34 jaar  vriendschap door  dik en  dun...


daar is  wat  voor te  zeggen hé,

70  wordt  ze..

stoer ook  hé  :-)


xxx







21 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen Dien, nog even en dan de 200 meter horden?
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendinneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst een felicitatie voor je vriendin en jou want een vriendschap in zoveel lengtes is wel een felicitatie waard erbij. En de foto met gat heel goed gekozen bij je woorden. Een kleine doorkijk naar het heden. Mijn wandelstok en rollator blijven wel mijn vriendinnen want zonder gaat niet en lig dan echt zand te happen en dat smaakt helemaal niet. Wens je mooie dagen vast met daarbij ook mooie momenten. En voor nu vast een gebakje bij de koffie wellicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaproosje.

    Mooie zo'n lange vriendschap.
    Dat is heel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij voor je. Gaten ergens in kunnen zien is een kunst. En die beheers je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zolang je overal nog een gat in kunt zien, gaat het prima, nog even en die stok is niet meer nodig, dan kun je weer heerlijk met je jongens mee rennen (niet te snel proberen, maar het vooruitzicht koesteren) Een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto van jou en je vriendin! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is goed nieuws Dien, je knie die terug mee wil
    gezondheid, iets belangrijkers bestaat er niet
    gefeliciteerd aan je vriendin, wat goed zeg al zolang lief en leed delen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendin. Oefening baart kunst. Zo kan je je knie weer buigen. Oppassen dat buur de stok niet teruggooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het de goede kant op gaat met je knie, want dat er niks boven gezondheid gaat, dat realiseer ik me al ruim 20 jaar.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je vriendin fijn hoor zo´n lange vriendschap. Beterschap met je knie
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan gelukkig ook weer wat lopen met mijn knie. Alleen io de hurken zitten of op mijn knieën gaan zitten zit er niet en ik den nooit meer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dien gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendin
    ook voor de jaren van vriendschap.
    Nog even en dan
    vergeet die stok maar gauw.
    en gezondheid moet je koesteren!!!
    een groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een mooie leeftijd, maar nog meer heeft een hoge leeftijd als je een mooie vriendschap hebt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn fijne berichten! Bijzonder en klasse dat oefeningen zo mooi resultaat hebben.
    Als het niet goed gaat waardeer je pas gezondheid.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendin. Nog vele jaren samen een goede vriendschap gewenst. 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezondheid is het allerhoogste goed dat een mens kan bezitten...
    Je mist dat vanzelfsprekende als er iets verkeerd gaat in je lijf...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! Gefeestliciteerd met je allerliefste vriendin. 70 jaar is een stoere leeftijd. En ze is vast net zo'n geitenbreier als jij * proest*
    Super! Gooi jij je wandelstok maar op het hoofd van je buum. Soms zijn dergelijke dingen geoorloofd. Gewoon doen :-D
    Je klinkt weer als je eigen dezelfde blije Dienie. Je hebt je humor weer te pakken *kip, ik grijp je!* Hou vast, hou vast! Hang de win-slingers die je naar mij wil sturen gerust op bij jezelf. Doe je met net zoveel plezier mee ♥ ♥ ♥
    Die foto met de boom met het gat erin...om frlieft op te worden. Heerlijk (-:
    Dag Dienielief, dikke liefs ♥ en een pakkerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een feest een betere knie en je vriendin 70, hiephiep!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je een gehoorzame knie hebt. Hier begint de leeftijd ook te spelen. Ook een sukkelende knie sinds het joggen gisteren. Hoop dat het niet al begint want voor dat "stoer" moet ik nog even. Prachtig gat gefotografeerd trouwens. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met vriendin! Dat is dubbel vieren! Zoveel jaren vriendschap en jarig!

    Fijn dat je knie zoveel beter gaat dat de stok bijna over de heg kan! Ik heb hem juist weer een paar dagen nodig gehad, maar ik geloof dat het hier ook weer beter gaat. :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O zeker weten gezondheid is het belangrijkste.
    Wat fijn te lezen Dien, dat je knie weer jonge meiden fratsen vertoont:)

    De lente is nog even in de wacht, maar we gaan de goede kant op.

    Heb het fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥