One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-01-2021

22.01. Ohhhhhh ooooo

 






Dolly Parton - I Will Always Love You* klik*





OHHHHHHHHoooo.


de titel zegt  het  al,


Er  zijn van die  dingen....

die komen in je leven 

en daar  ben je  voor de rest van  je  leven

fan  van 

zo  ook dit 






een  overrijpe banaan,
een  kopje  havermout
een  ei  en  wat  melk,

samen in de blender







en  bakken  in  de pan,
ik had  nog  wat  bosbessen,
dat  leek  me  wel lekker,

en ooooooooohhh oooooo  Dien...


was het  lekker...



" smullen" 





Webbies,

met  wat  honing 

en  kaneel....


is  dit  dรฉ lekkerste  lunch die je je  kunt 

bedenken,

i will  olweejs  lof it  :-)


its a simpel  hรฉ....


kind kan de was  doen,


en  kei gezond...


Fijn  weekend

m'n  hartjes,


alles  doen  wat  god verboden heeft hรฉ


dood gaan  we toch ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•



๐Ÿ’œ

24 opmerkingen:

  1. Nou ja, gezond, men zegt als je diabetes hebt, dat je banaan dan juist moet schrappen, maar goed, het is op zich super gezond en vast heel erg lekker! :D

    Het ziet er heerlijk uit in elk geval! Hier gaan we voor Griekse yoghurt met fruit, appel, peer op het moment of een banaan toch wel stiekem, en wat kaneel, lijnzaad. En walnootolie.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohohohoh jij Lekkerbek!
    Ik kom bij je lunsen... yeah!
    Dat is de lekkerste luns die er is...

    Dagdag!
    ๐Ÿ’œ
    Heb het goed dit weekend en... hit the road dien!

    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaproosje.

    Dat ziet er lekker uit, jammie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat jammer nou ... tegen de tijd dat ik daar ben, heb jij het vast al op ..
    Geniet ervan en maak er een mooi weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er inderdaad lekker uit, en klaar in een wip hรจ?
    Ik wens jou een heel fijn weekend Dien, en doe maar ondeugende dingen hoor, voor jou knijpt God wel een oogje toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, dat ziet er lekker uit, Maar ik heb zelden melk in huis dus die zou ik moeten gaan halen voor ik dit kon maken en trouwens ook de bessen heb ik nu niet in voorraad. Fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aangezien ik in een onderstel crisis zit....kan er geen sprake van lekker eten zijn
    Maar geniet maar dubbel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bummer; net gisteren de enige banaan in huis opgegeten. Maar is heerlijk inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, dat is smullen Dien.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. owh... dat ziet er lekker uit. Gelukkig heb ik al gegeten.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een recept! En dan die ene zin: "i will olweejs lof it :-)" Jij hebt goud in je ziel en handen, Dien.
    Eieren, havermout en melk hebben we altijd in huis. Bosbessen soms in bevroren toestand. Omdat ik nauwelijks koolhydraten eet, is zo'n eiwitvolle lunch ideaal voor me. Mocht het er ooit van komen dan bestel ik er een aantal bij je, hahaha. Brutaal ben ik, hรจ?
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou zeker Dien, dat is om je vingers bij op te eten, pas maar op.
    Gezond is het zeker.
    Je hebt al een klant gekregen, die Mirjam. :) Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier elke dag havermout met ontbijt. Ontbijten doe ik pas als ik al uren wakker ben de laatste jaren. Heerlijk is dat en ik heb veel meer energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Genieten van al dat lekkers zolang het kan zeg ik steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb het altijd al geweten...
    Je bent echt wel een verstokte lekkerbek Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb de ingrediรซnten genoteerd en ga het zeker een keer maken ;-0
    Ziet er lekker uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch jammer dat je niet wat dichterbij woont. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mmmmm Dien, jij weet wel wat verwennen is !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat ziet er heel lekker uit met deze ingrediรซnten

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥