One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-02-2021

17.02. Looping





Juzzie Smith Harmonica Looping*klik*




Hmmm tja.....


alweer  je  jongens  dien....


ja..

zijn  jullie ze al  zat :-)

nee hé..

met  zo'n  muziekje 

kun je wel  blieven  loop'n  :-)





 

Onzin natuurlijk  da's een  heel anders  iets,

daar heb ik geen  verstand  van,

maar  lopen  door de sneeuw...

met m'n  jongens....


da wel hé ...




Ace.....

loopt meestal voor me  uit,

en  pas  vroeg  iemand me,

waarom  zien we Damian  zo  weinig....


nou....

dat  komt...


als ik  stil sta.....








Zit die  lieve schat  meestal naast  me,

of  heel  dicht in de buurt 

zodat ik ze niet  tegelijk  kan  vangen 

op de foto..





Maar  schrijven in de sneeuw


jawel hé.....

dat  ken  ze wel :-)


Het was een heerlijke tijd  lieve snow,

maar  now....

is ut  weer  énnuf..

tot  volgend jaar  of  sow :-)





15 opmerkingen:

  1. welnee, we kijken graag op die snoetjes van Ace en Damian
    je zou net denken dat de jongste deugniet blijft rond crossen als jij stil staat, maar die rust dus even uit bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je honden , die mogen hier altijd hun neus laten zien , dat ben ik nog lang niet beu. Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet erg van je hondenfoto's hoor Dien. Deze ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha lief Dientje,

    nee hoor... ik ben de jongens nog lang niet zat!

    En die sneeuw... die wél en ik ben blij dat ik weer normaal kan lopen, gewoon zonder uit te glibberen.

    Maar het was wel mooi!

    dagdag..
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie schaduwfoto.
    Die jongens van jou vervelen me niet zo gauw, dus ga rustig door. Sneeuw en ijs verveelden me trouwens ook nog lang niet. Het heeft me weer een vracht aan energie gegeven vorige week. Nu we het in het echt moeten missen, zet ik het wintertje op mijn blog nog maar even virtueel voort. :-)
    Maak er een mooie dag van met je jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja... december kan alweer sneeuw vallen en zo.. zou kunnen, heb het met mijn verjaardag op de 6de wel al gehad, plus ijs... ;-)

    PS, de update is er!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo kun je foto's van deze schatten nou zat worden. Kom maar op die die rolmodellen.

    Love as Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor, ik ben de foto's van jou jongens nog lang niet zat Dien.
    En al helemaal niet, wanneer je geweldig mooie opname als de eerste laat zien,
    die moet écht als poster aan de muur hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lieve mannen van jou zijn zo trouw! En vervelen doen ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier hebben we van genoten en dat pakt niemand ons meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit beeld, de sneeuw en de beide jongens, verveelt me voor geen meter.
    De foto van de schaduw is meesterlijk. Hij wijkt dus niet van je zijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kan ik nou genoeg krijgen van jouw jongens? Schier onmogelijk! Ik kijk Ace recht in z'n koppie en ontdooi bij de eerste blik. Je schaduwfoto is ongeëvenaard. Zo'n hondstrouwe makker...die altijd jou naast hem kiest, daar zijn onvoldoende woorden voor. Ga ik dus niet doen (-:
    Hun namen verdwijnen met de sneeuw maar nooit in je ♥
    Dus: more, more, more!
    Dikke liefs *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Honden raak ik nooit beu, Dien. En die sneeuw pas over een jaar of 10? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn het toch heerlijke jongens met ieder hun eigen karakter
    Mooi om te zien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥