One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-05-2021

13.05. Limburg




 



Loeènde Klokken Frits Rademacher *klik*




Gisteren,

was ik  dé  gelukkigste mens op aarde...


Vandaag is het  weer  de beurt  aan een ander,


Ik was een dagje  in de hemel....

In  Limburg









Zonder  overdrijven:-)

echt heus  werkelijk waar,

het  was zo'n mooie  dag,








Helaas  weinig  bloesem,
mja, we waren  waarschijnlijk ook wel erg  laat

door  corona...





Maar  man  man  wat  hebben  we genoten 
stille landweggetjes opgezocht
op te wandelen,
de jongens  alle drie  los. 









zo  vrij  als een  vogeltje.
kan het nog  mooier  dien??

jawel hoor, 
er gebeurden mooie dingen deze dag:-)










wensballonnekes werden  uitgeblazen





en hun  pluizen  vlogen de wijde
wereld in, 
om  het wensje op te gaan  halen:-)






over het  golvende landschap,






de ingelegde aardappelvelden.



en  de stoere lieve  knappe knapen:-)






Wat  een kleur,
wat een  landschap,






Wij zeiden tegen elkaar,
De schepper is hier begonnen,
met  creëren  en  maakte  Limburg  
de mooiste  provincie 
van  Nederland :-) 









We hadden  geen  mooiere dag 
kunnen  kiezen hé :-)







En als iemand weet  waarom  er bij  dit  paard  zo'n
hopsa heisa  voor de ogen  hangt 
mag je het  zeggen,
het  lijkt  me erg  zwaar  antivliegen spul,
en  zelfs  pijnlijk  als je  hard  loopt,
en die  dingen  wapperen in je  ogen




Want ze gaf  het  paard  de sporen...
je  kan  lief  zijn  voor je  dier,
maar  dit  vind ik niet  lief....

beetje idioot zelfs...






Maar  goed,  
er verscheen een hart in de lucht,
en ik moest  mijn gedachten  even  
laten gaan :-)





en  ...


waar  die  heen  gingen....

vertel ik je misschien een  volgende keer:-)


Ik ga  jullie fêteren op een  serie  limbabwe 


sprookjesland,


* big  smile on  de toet * 





❤️




20 opmerkingen:

  1. Klapper.. ik ben het vaak met je eens, maar ik vind Zeeland toch mooier dan Limbabwe.
    Maar Limburg is toch een mooie derde provincie van nederland.. ;-)

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dien,
    ik weet nu hoe ik eindelijk een reactie achter kan laten.
    Allereerst ik heb genoten van de mooie foto's van het heerlijk Limburgse landschap.
    En dan je hele knappe fotomodel ik ben verliefd wat een mooi beest.

    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Het is heerlijk wandelen in Limburg op die onverharde paden en door het glooiende landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig Dien
    je ziet dat jullie allen genoten hebben
    allen los en vrij door veld en wegel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei Dien toch... Zeeland is echt de mooiste provincie van Nederland hoor. JE komt echt te weinig aan deze kant vrees ik. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Dien, Di Mario en John hebben gelijk vind ik Limburg is mooi, maar Zeeland is mooier. Je foto's zijn ook weer prachtig. Toen mijn dochter paardrijles had, was het verboden om sporen te dragen, nergens voor nodig het paard moest aan de druk van de kuiten en de teugels gehoorzamen. Hoogstens mochten ze een heel klein schopje uitdelen om het dier in galop te brengen. Precies weet ik het niet meer, want tijdens die lessen was ze acht of negen jaar en nu zevenenveertig (tijd vliegt) En er werd geleerd om eerst het paard te verzorgen na de les en dan pas tijd voor jezelf.
    Een fijne dag gewenst, de zon komt hier bijna door de wolken heen, dus het gaat vast een mooie dag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik mag over een paar weken weer. Wat een cadeau en wat een rijkdom. Werkelijk het aller- aller- allermooiste stukje Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit me als Limburger bij je aan. Het is de mooiste en meest on-Nederlandse provincie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De hemel op aarde moet je zien Dien waar je ook bent.
    Maar dit is echt mooi!

    Die tierlantijnen rond het hoofd van het paard snap ik ook niet.

    Ik wed blij van je blog Dien.

    Vandaag maar weer genieten!!

    xxx Hilly


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie omgeving daar. Prachtige foto's. Je hebt duidelijk genoten aldaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha Klapperdinseltje,

    jaaa... helemaal met je eens:
    Limburg is écht de mooiste provincie.
    Ik voel dat... ik zie dat... ik hoor dat...ik merk dat...

    Zo fijn om daar te zijn!
    Je boft maar, met al dat moois zo dichtbij...
    Ik ga maar eens verhuizen???
    Nee..... toch maar niet!

    Dagdag...
    Geniet de dag!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die aardappelvelden heb je echt super in beeld gebracht, vooral die met die boompjes erachter! Prachtig landschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je zo genoten hebt Dien, hele fraaie foto's hoor, vooral van de aardappelvelden.
    Ik hoop voor jou, dat je wens bij de wensballonnekes, zal uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat was zo te horen en te zien weer een fijn dagje daar in het zuiden. Vooral je foto's van die golvende akkers met hun strakke voren vind ik erg mooi. En toegegeven, het is er verder ook best mooi, maar om nu te zeggen dat het de mooiste provincie van ons land is ... Dat kan helemaal niet, want dat is Fryslân al decennialang. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Super, wat is het daar mooi.
    En wat laat je ons meegenieten met je prachtige foto's.

    Prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eén van de mooiste plekjes in ons kleine Belgenlandje !
    De kunstwerken gemaakt door de ploegende boeren zijn schitterend hé ?
    Het landschap is ervoor gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Of het de mooiste is....maar eerlijk is eerlijk, het is wel een mooie provincie.
    Een heerlijke serie met vele variëteiten. De hond tussen de paardenbloemen, schitterend.
    De ruiter heeft zelf ook een toefje in de nek hangen, misschien hoort het wel bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In Limburg heb ik áltijd een vakantiegevoel.
    Wat zullen jullie genoten hebben en daar maakte je een mooie serie foto’s van.
    Heb weer zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥