One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-05-2021

17.05. Laat de zon in je hart

 



Willy Sommers-Laat de zon in je hart * klik*



oh  oh  oh  wat  een  blogfeest :-)

wat  was flappie  jarig :-)





Het  klinkt  zo  lekker 
oubollig  hé.

laat de zon in je hart.....





Maar  écht,  ik beloof je,

dat je  automatisch  mee gaat  zingen:-)


Ik heb  van de week  KEI - hard in de auto  zitten  zingen,

het lucht op 


echt... probeer maar








Deze  juffer  had me  meteen in het  snotje...

koeien  dom? vergeet het maar,
echt niet...







Hey  flappie,
de  felicitaties van  mij  en  Bettie  234 :-)
nou  zeg  dank  je  wel....







wat een  heerlijkheden  toch  maar  weer 

Het maakt me  een gelukkig  mens






Ik voel me  jarig  met  mijn

jarige blog :-)


en  wie  jarig  is......


juist  ja...

trakteert..



aquarelkaarten.blogspot.com* klik*


jullie  lieve webbies mogen een kaart  versturen,

de eerste  5 zijn  de gelukkige.


zoek maar  uit, 

en laat me  weten  waar  die naartoe moet

en  welke  tekst  erop moet komen staan,

dan verstuur ik  'm  voor je


💙💚💛💜❤️



29 opmerkingen:

  1. haaaa Flappieklappie...

    trakteren?
    Dan ben ik er als de kippen bij...

    💚

    Wat een leuk idee...

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 316! Het haantje (de voorste)

      :-)

      Verwijderen
    2. wil je alsjeblieft via https://aquarelkaarten.blogspot.com/ doorgeven wat er op de kaar t mag komen staan, en waar ik hem heen mag sturen <3

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijk en optimistisch blog Dien, wij worden er óók vrolijk van!
    Een leuk idee van je hoor, dat worden nóg weer 5 blije mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wil je alsjeblieft via https://aquarelkaarten.blogspot.com/ doorgeven wat er op de kaar t mag komen staan, en waar ik hem heen mag sturen <3

      Verwijderen
  3. Ja, van koolzzad moet je wel vrolijk worden...ikke wel
    En uitzoeken...ik was net nr 3 maar door het typen kan ik wel 10 worden.
    Ga straks eens die site bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wil je alsjeblieft via https://aquarelkaarten.blogspot.com/ doorgeven wat er op de kaar t mag komen staan, en waar ik hem heen mag sturen <3 321 is vergeven Marjolein

      Verwijderen
  4. een feestje in geel met een prachtig koetje, dat is helemaal top
    ooh wat een originele traktatie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel An, van jou heb ik het ontvangen 316 is vergeven

      Verwijderen
  5. Koolzaadvelden daar krijg je altijd een zonnig gevoel van, al regent het buiten. Fijne maandag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wil je alsjeblieft via https://aquarelkaarten.blogspot.com/ doorgeven wat er op de kaar t mag komen staan, en waar ik hem heen mag sturen <3

      Verwijderen
  6. Prachtige koe in dat geel. Koeien zijn zo schattig en dan die prachtige oogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee om dit zo te doen en wat een prachtige website voor je kaarten wat heb je weer 5 bloggers gelukkig gemaakt maar deze blog mag er ook wer zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij weet mensen toch altijd weer zo blij te maken. Gelukkig hebben er al vijf mensen gereageerd, want anders had ik ze alle vijf misschien wel opgeëist.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Mooi vrolijk blog, mooi dat geel daar word je echt blij van.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Dien wat een vrolijk en gezellig blog is dit geworden.
    En wat mooi zijn al die koolzaadbloemen daar moet je toch
    blij van worden.

    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Te laat heb ik zo het vermoeden, maar goed, het kan niet altijd prijs zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke en zonnige blog die we hard nodig hebben in deze donkere en doorweekte dagen.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe fleurig je foto's ook zijn, hoe feestelijk je stemming ook is ...
    Ik heb langzamerhand toch echt eerst een zonnig dagje nodig om weer wat in de stemming te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ai, een beetje te laat voor je de felicitaties ! Toch van harte een dikke proficiat voor je blog-verjaardag. Je mooie foto's fleuren mijn dag op, en zeker nu het zonnetje het laat afweten ;-) Ik wens je nog veel mooie blog jaren !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De koe op zijn gele tapijtje, daar word ik echt blij van.

    Geel is toch zo mooi in de lente/zomer.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige serie en lente foto's met al dat gele koolzaad Dien
    koe op de achtergrond is leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan je fleurige fotoserie zal het niet liggen. Je gaat hier een waardige concurrentiestrijd aan met de zon en ik moet bekennen...je wint glansrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tussen al de regenbuien door nog eens genieten van een zonnig blgje doet deugd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat de zon in je hart, dat kan elke dag van het jaar.
    Wat een feest met flappie en de koeien in de wei.
    Heb even niemand om een kaart te sturen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dieren zijn in het algemeen niet do, dus koeien ook niet. Daarnaast zijn koeien ook nog eens enorm zachtaardig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @

    Dat ik een keer iets gewonnen heb... is al vreselijk leuk
    Je hoeft mij echt geen kaart in het echie te sturen.
    Zo ook bedankt voor deze digi leuke gift

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥