One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-05-2022

16.05. 2005 - 16.05.2022


 



Toto ~ Stop Loving You *klik*






Een speciaal  blog  vandaag,
extra  veel  foto's

en  weinig  woorden...




denk ik...



* mar  ge wit ooit nooit*  



2005 was het  jaar   dat ik gebeten  werd
door het  blogvirus..

en ik heb het  met  héél  veel plezier  altijd  gedaan,

meestal  toch :-)




héle leuke mensen ontmoet,

 gezelligheid  aan  tafel gekregen,

inspiratie,

moed, kracht om  door te  gaan in  verdrietige dagen,





Maar  op een  dag.....
ben ik het  haasje....
dacht ik  ....

ik merk dat  de rek er een  beetje  uit is....





De liefde voor  natuur, de dieren  die  erin  leven,
zal  nooit  over gaan..

de liefde voor  fotografie
zal nooit overgaan...

de liefde voor  een  aantal mensen
zal  nooit overgaan...




Maar  de liefde voor het  bloggen.....
is  een beetje aan het verwateren..

en ik denk dat het  goed is zo..









Natuurlijk ben ik  erg  dankbaar
voor alles wat  er op mijn pad  kwam.

en ik wilde,
dat ik al  jullie  wensen uit kon laten  komen.







Mijn  wens,

om  te kliederen * klik*


leeft  nog  steeds  heel  erg:-)


en ik wil meer,

ik ben  hongerig  naar  de kunst  van  het  écht góed

kunnen  schillderen,











daar  ga ik me  me nóg  meer 
op concentreren,
en ik weet dat het kan...
ik moet  alleen  wat beter  mijn  best  doen :-)










Ondertussen,
genieten  we héél  erg  van het  leven hier,

zéker nu...
wat is het  mooi  buiten,

mijn hart  maakt overuren








Mijn ogen  zien  scheel van het  kijken,
naar al het moois...








Mijn longen vol  lucht,
zingen  de mooiste  liedjes....








En  onze nachten 

zijn  gevuld  met  de mooiste  dromen,

en zo  gaat  onze weg  verder


wel met  jullie in  gedachten...

maar  niet  zó vaak meer  aanwezig op het  blog..





Ons pad  gaat  met  4 heren  dikwijls

maar  meestal met  3...


zorgen  jullie  goed voor elkaar??

dan kom ik  zo nu  en  dan eens kijken,

of je  dat  nog  wel doet :-)



voor vandaag is het  feest,

wat  een  prachtige periode  om  te bloggen  jongens.

17 jaar....    in  de numerologie komt dat  uit  op  8....      

            En wat betekent een 8 in de numerologie?

Het 8-nummer staat voor zelfvertrouwen, 

professionaliteit, materiële vrijheid, gezond verstand, 

overvloed en welvaart.

 Het is ook een symbool van zelfredzaamheid, 

medelevend, stabiel, betrouwbaar en onafhankelijk.      


nou......

mooier kan ik  toch niet  stoppen :-)




till wie miet  egain

xxx



93 opmerkingen:

  1. Och wat zal ik je prachtige foto’s en verhalen missen! Maar als dit is wat je wilt, veel plezier en geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helaas weet ik niet wie je bent, maar..... dank je wel ik neem het mee in gedachten :-)

      Verwijderen
  2. Mogguh, Dien. Ja, hier een beetje hetzelfde verhaal. Langzaam aan.. Nog niet zover als jij, maar ook zoveel andere dingen om te doen. Succes met schilderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel john jij ook succes met wat je doet, jij komt er wel :-)

      Verwijderen
  3. Ik wens je heel veel succes, wellicht komen we elkaar in creatieve zin nog wel eens tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker sjoerd, dat doen we nu al hé, dank je wel voor al je mooie reacties

      Verwijderen
  4. Ik ga je hier heel hard missen, dat deed ik nu al een beetje
    en ik hoop stiekem dat je hier nu en dan toch nog eens langs komt
    al werkt blogspot de laatste tijd ook niet erg mee bij het reageren
    Blijf genieten Dien, voor jou en de honden een aai over jullie bol :-)
    Oja, een mooie reeks foto's, de lente is prachtig
    (fotorantje)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel An, je bent een hele trouwe blogger, en ik heb altijd erg genoten van je reacties, ji gaat gewoon fijn door zoals je doet en laat mensen genieten van je fijne foto's dikke knuffel xxx

      Verwijderen
  5. 17 jaar al Dien, ik begrijpt het wel, dat is heel wat
    jammer genoeg heb ik de eerste vier jaar gemist
    maar je kwam wel op het goede moment in m'n leven, je postjes waren prachtig en ik heb er veel uit geleerd toen
    (fotorantje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ergens normaal dat je nog veel andere dingen wil doen zoals schilderen. Je zal hier door velen gemist worden. Succes met alles wat je doet of denkt te doen. Groetjes en wellicht tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uiteindelijk :-)... kan iedereen gemist worden hé suske ik maak me geen illusies dat dat dat met mij niet zo is LOL, dank je wel voor je vriendschap

      Verwijderen
  7. Klapper, ik hoop toch dat het weer gaat kriebelen. Al is het maar af en toen. Eens in de week of zo. Hopelijk tot snel.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als het zo is gat je het merken di mario,, reken er niet op, dan valt alles mee :-) voorlopig geniet ik van heel andere dingen dank je wel hé, voor je lieve vriendschap en gezellige reacties xxx

      Verwijderen
  8. Och wat jammer dat je wil stoppen, ik zal je missen , misschien komt er toch nog af en toe iets wat je wilt delen, ik blijf regelmatig hier eventjes langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve Haba... we kennen elkaar al heel wat jaartjes en ik vergeet jou ook niet.. ik kom ook nog regelmatig bij jou koekeloeren dank je wel voor je vriendschap en wijsheid xxx

      Verwijderen
  9. Elisabeth
    Lieve Dien .Mooie woorden en dito foto's Ik begrijp je beslissing .Ook bij mij is de rek er totaal uit na15 jaar Ik ben dus zelf al een tijd weinig aanwezig in blogland .Geniet van alles om je heen ,de mensen en dieren en de natuur
    Liefs Elisabeth .
    Blog She https://weeropnieuwbeginnen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat ga ik zeker doen lieve elisabeth... dikke knuffel en dank je wel xxx

      Verwijderen
  10. Wat jammer Klaproos, genoot altijd van je mooie foto's en de teksten/ liedjes, maar het is ook wel een hele lange tijd he.....je doet het tenslotte voor je plezier en dat is nu eenmaal wat minder geworden. Wens jou alle goeds toe en ik ga je volgen via insta, groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is prachtig, dar zien we elkaar :-) dank je wel El. xxx

      Verwijderen
  11. Oh echt jammer, maar je moet doen wat goed voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een fraai blog, met prachtige foto's, ik ben gevallen voor de opname van het oranjetipje.
    Je bent niet de enige hoor, het is de laatste tijd erg rustig in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja..... er komen andere dingen op je pad hé edward :-)
      dank je wel voor je gezelligheid, en ik kom naar je mooie plaatjes kijken hoor :-) hier en op fb :-) xxx

      Verwijderen
  13. Lieve Dien, ik begrijp je helemaal!
    Zelf ben ik ooit rond 2009 begonnen en was heel fanatiek
    en consequent.
    Soms zelfs 3 blogjes per dag!
    Maar alles veranderd tegenwoordig in een sneltreinvaart.
    Blijkbaar ikzelf ook....
    Zeer warme groet en vast wel weer eens tot kijk en lees!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wie zal het zeggen hé walter... het is mooi geweest.. en als het weer gata kriebelen ben ik er weer :-) Heintje davids : LOL xxx

      Verwijderen
  14. Het klinkt als een dooddoener maar dat is het niet Wij zullen je blogs missen Dien maar het leven zonder veel blogs gaat ook gewoon door je moet doen waar je heel veel plezier uit haalt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bas... jij heel veel blogplezie met je nieuwe camera hé xxx

      Verwijderen
  15. Oh lieve Dienie, wat erg...je stopt. Maar ik begrijp het en ik gun het je. Stop zo veel mogelijk tijd in dingen die je leuk vindt. Je leeft maar eenmaal dus pák je kans! We verliezen elkaar nooit uit het oog of uit ons hart. Onmogelijk. Je blogs ga ik ontzettend missen want ze zijn/waren telkens een inspiratie om door te gaan met ja...het leven. Meeleven met jou en je jongens. Ga doen waar je ♥ ligt want als ik het iemand gun, ben jij het.
    Ik zeg gewoon: tot de volgende keer. Op onze app (-: Je "klieder"blog staat in mijn Blogloving (net als deze) dus ik blijf je schilderijtjes volgen.
    Dikke, dikke liefs en een warme knuffel. Dat hartje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief kakeltje.... we zijn slechts een hartenklop bij elkaar vandaan..... dat weet je.. een appje en ik ben er:-) dank je wel mon kakelino dikke knuffel xxx

      Verwijderen
  16. Wat jammer Dien, ik ga jullie missen, alle vier:(
    Maar ik snap dat je ook andere dingen wilt doen.

    Ik denk elke dag aan jou door de stenen op de vensterbank.
    En de leuke boekenleggers.

    Alle goeds lieve Dien en geniet!!!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve Hilly.... als jullie bootje aanmeert in brabant.... stuur me dan een berichtje :-) kom ik je een knuffel brengen dank je wel voor al je lieve dingen xxx

      Verwijderen
  17. 8... mijn nummer Dien :-)... al jaren.
    En natuurlijk ga ik je hier missen... al weet ik ook dat we elkaar niet kwijtraken.
    Hoewel het wel steeds 'leger' wordt hier. Ach ja... so it goes nietwaar :-)
    Het ga je goed lieve Dien en alle goeds wens ik jou op je pad, waar we elkaar vast en zeker nog wel eens tegenkomen.
    Veel liefs
    Helena xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker helena, we kennen elkaar al zó lang, en zien elkaar her en der:-) fb insta... de wegen zijn open hé LOL xxx

      Verwijderen
  18. Toto ~ Stop Loving You, wie houdt er nu niet van Dien en haar vriendjes.
    Je hebt wel weer mooie foto's gemaakt, zelfs de pluisjes maken je dag goed. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) mijn vriendjes..... daar hoor jij ook bij Hans, dank je wel voor je vriendschap xxx

      Verwijderen
    2. Dank je wel Dien, fijn dat we vriendjes zijn, met z'n vijven. Hans

      Verwijderen
    3. Gelukkig deden wij vroeger ook die dingen, ook hadden we klaverliefde.

      Verwijderen
  19. Hoi Klaproosje.

    Ik vind het jammer.
    Kwam graag op je blog.
    En genot ven je banjers en je mooie natuur foto's.

    Maar wie weet toch nog af en toe.
    Veel plezier met alles.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt het ooit niet weten hé :-) dag patricia dank je wel en veel plezier met bloggen xxx

      Verwijderen
  20. Wat vind ik dat jammer, genoot zó van je prachtige foto’s, maar ja er zijn meer dingen die je wil doen.
    Geniet van alles wat nog op je pad komt en ik kom af en toe toch eens kijken of je niet plots toch nog wat wil delen met ons.
    Het ga je goed Dien 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Toos.... dat ga ik ook zeker bij jou doen :-) dank je wel voor je vriendschap xxx

      Verwijderen
  21. Moedig maar ..........................euh ....................SPIJTIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik denk dat dit mijn blogmaatje willy duvel is :-) op een gegeven ogenblijk herken je schrijfstijl dank je wel willy... we zien elkaar vást nog

      Verwijderen
  22. Dag Dien, Dankjewel voor de veeeele jaren dat ik mocht meegenieten van je wandelingen, de avonturen van je jongens, je belevenissen. Ik heb altijd met veel genoegen je avonturen gevolgd, maar ik heb er alle begrip voor dat je kiest voor wat jij nu belangrijk vindt. Ga je gang, geniet van het leven en laat ons heel af en toe nog een beetje meekijken ! liefs voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve liesbeth, door het bloggen heb ik je leren kennen en dat vind ik nóg steeds erg fijn... dank je wel dat je zóveel jaren deel uitmaakte van mijn leven.. lieve groet en een dikke knuffel xxx

      Verwijderen
  23. ha Dientje,

    ja... ik kan het me voorstellen: je wilt meer: je wilt schilderen en je daarin ontwikkelen en bekwamen.
    En dan heb je nog de jongs... die wandelingen gaan altijd voor.
    Ja... ik ga misschien ... ook... ik zit er over te denken: ik hou in ieder geval een lange vakantie!
    Het is tenslotte lekker aan het zomeren en we willen ook lekker buiten spelen.

    Dagdag! Ik ben in ieder geval heel blij, dat ik jou heb leren kennen.
    See you! Good lucksi! 🍀🍀🍀

    Dikke pakkerd van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Loutje, jou ga ik zo meteen ophalen van de trein hé... wij lopen elkaar nooit mis :-) geef het maar tijd, dan ontdek je zelf wel wat je wilt gaan doen met bloggen, en ja, er kruipt héél veel tijd in... daar moet je gewoon héél veel zin in hebben :-) dag lieve schat, tot zo :-) xxx

      Verwijderen
  24. Alle goeds voor je toekomstplannen! Ik zal je zeker enorm missen, maar blijf kijken af en toe, of er niet toch nog een blogje komt. Veel dank voor 17 jaar foto's, muziek, teksten en heel veel gevoel voor alles, wat het leven de moeite waard maakt. Lieve groet, Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve Ella.... we zien elkaar nog hé. op fb dus weg zijn we niet, dank je wel dat je zo'n trouwe volger was. lieve groet xxx

      Verwijderen
  25. Snap het; je kan je tijd maar een maal verdelen en als je meer en (nog) beter wil leren schilderen dan ligt daar nu het zwaartepunt. Plus lekker ravotten met de honden. Maar wat ben ik blij dat ik je blog en daardoor jou en je positiviteit heb leren kennen. Jouw hartjes hangen nog steeds op een zichtbare plaats in mijn huis. Zelfs mijn oudste kleindochter vroeg waarom ze nou daar hangen. Dan denk ik altijd aan de lieve bedenker en gever ervan! Het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve cellie... je weet dingen worden je aangereikt door het universum :-) en die hartjes..... dat fluisterde het universum in mijn oor:-) geniet er van... hou j e goed en geniet hé xxx

      Verwijderen
  26. Ik kan me voorstellen dat je deze keuze (moet) maken. Een mens kan nu eenmaal niet alles. Fotograferen is een kunst en dat heb je hier altijd prachtig laten zien. Schilderen vind ik nog kunstiger en ik kan me indenken dat je naar een hoger level wilt. Ik zal je missen, maar troost mij met de gedachte dat je zo nu en dan nog langskomt. Daar kan ik wel mee leven. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker weten jetske, je hebt me al gezien zeker :-) je prachtige foto's wil ik niet missen, dank je wel voor je vriendschap en een lieve groet, xxx

      Verwijderen
  27. Jammer, jammer, jammer! Maar je moet doen wat voor jou het beste voelt en als je weblog daar niet meer bij past, dan is dat gewoon zo. Het moet leuk voor je blijven. Ik wil je het aller-aller-beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mevrouw W... dat voelt super.... ik ga er het allerbeste van maken dikke knuffel en tot ziens xxx

      Verwijderen
  28. Lieve, lieve Dienemien,
    het zat er al een tijdje aan te komen, vermoed ik...
    Jammer maar het is nu eenmaal zo. De banden zullen nooit helemaal doorgeknipt worden en af en toe zullen we jou nog wel eens zien verschijnen met al het moois dat je uit je grote talentenhoed tovert :-)
    Een heel moedige beslissing!!!
    Jij die zo omgeven bent door hartjes, altijd en overal, kiest nu ook met je ♥. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
    Natuurlijk zal ik jou en alle schoonheid hier missen. Maar wat je ons gegeven hebt, zal niemand ons ooit kunnen afpakken en wordt gekoesterd in het geheugen van het hart.
    Je bent zo bijzonder Dien! Op en top puur menselijk gevoel. En dat is zoveel waard de dag van vandaag!
    Bedankt voor al het moois dat je ons gegeven hebt en ga nu maar fijn weer verder aan de slag.
    Misschien kan ik ooit wel zeggen... die grote, beroemde Dien, die ken ik ook hoor :-)
    Maar ik denk niet dat dit je ambitie is! In ieder geval, heel veel succes gewenst met het schilderen en we horen nog wel eens iets van elkaar.
    Met genegen groet,
    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach lieve schat.... ik steek twee armen door het scherm en omhels je.... ja wij zijn door het toeval op elkaars pad gebracht... en ik hoop dat j e de weg naar mij altijd weet te vinden... je hebt mijn nummer, en we spreken elkaar vást weer héél snel. dag m'n lieve olijfje dank je wel voor al je lieve reacties, xxx

      Verwijderen
  29. Nou, dat was even schrikken voor mij Dien. Via je weblog heb ik je leren kennen en daaruit is toch een vriendschap ontstaan.
    Maar ik begrijp het heel goed dat 17 jaar een heel end is en ook jij wordt er niet jonger op en wil meer aan serieus schilderen denken.
    Meestal elke dag als laatste actie op de pc ..... ff bij Klaproos kijken en daar sloot ik dan mee af.
    Het is niet anders en bedankt voor het jarenlang naar zoveel uiteenlopende onderwerpen kijken, lezen en luisteren.
    Succes met alles en we vernemen vast wel weer van elkaar. Groetjes en liefs vanaf AMELAND, Minke. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Minke dat begrijp ik, maar ..... alles wat een begin heeft heeft een eind, en echt... 't is mooi geweest, maar wij vinden elkaar wel elders hé, facebook pinterest, het komt goed echt waar :-)
      xxx

      Verwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook ik schrik wel een beetje. Je slaagt er wel in om het zo uit te leggen dat er begrip ontstaat. Je wordt scheel van het zien van alle moois in de natuur en dat moois wil je toch net iets liever schilderen dan fotograferen. Het zij je gegund Dien! Toch kom ik hier zeker nog langs om te zien of je niet toch heel af en toe iets plaatst. Die keren dat ik hier was gaven me steeds enkele gedachten mee en daar ben ik dankbaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik mooidat je dat zegt Cor, ja webloggen is overal een graantje meepikken, mooi vind ik dat, dank je wel Cor, ook jij voro je vriendschap,

      Verwijderen
  32. 17 jaar ....Dat is een hele tijd! Met zoveel volgers ga je je ook wel een beetje verantwoordelijk voelen, de mensen rekenen op je.
    Je hebt mij laten genieten van het moois om je heen en je heerlijke positieve kijk op het leven. Je honden, de bloemtjes en de bijtjes, het kleine en het weidse... Je leven met hartjes en liefde. Dank daarvoor!
    Superleuk dat je je gaat toeleggen op het schilderen! Jij kan dat!

    Veel groeten, Jolan - joo-expo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Jou kom ik tegen op instagram met prachtige creaties, gelukkig raak ik jouw spoor niet bijster, dank je wel voor je bezoekjes,
      xxx

      Verwijderen
  33. Prachtige foto’s. Dat is een mooie reeks en toffe klaprozen en boterbloemen. Daarin jouw schitterende vrienden ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel :-) die vrienden gaan elke stap op mijn pad mee :-)

      Verwijderen
  34. Lieve Dien, klaproos,zeventien een blog,een met een groot hart.Het delen van vreugde en verdriet.Met je foto,s en tekst nam je mij mee op je wandelingen in de natuur.Zo ook jou 3 lieve vrienden aan jou zij.Dan slaat het virus toe,het schilderen,en dat kost tijd.Er is een tijd van komen,de tijd van gaan, is nu gekomen. Jou HARTJES hebben een mooi plekje bij mij. Wens jou heel veel plezier in de schilderkunst. Klaproos Dien ik heb van je genoten.Groetjes xxx Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve christiene, ja we hebben het lang met elkaar kunnen vinden hé. ik ben blij dat de hartjes je nog plezieren
      lieve groet, xxx

      Verwijderen
  35. raar anoniem? https://christienesgalerie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Volgens mijn bescheiden mening gaan we je hier nog regelmatig zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) wie zal het zeggen Dirk..... voorlopig ben ik erg tevreden met hoe het gaat :-)dank je wel voor je bezoekjes, ik kom zéker ook jouw blog nog eens bezoeken :-)

      Verwijderen
  37. Nou, dat was het dan na bijna 17 jaar. Het is jammer, maar het is niet anders. Zo gaan die dingen.
    Voorlopig houdt het bloggen mij letterlijk en figuurlijk nog steeds in beweging. Dus ik blijf nog maar gewoon wat doorgaan.
    Het ga je goed met die jongens van je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jan.. inderdaad zo gaan de dingen... maar ik ben niet van de wereld hé, mocht je in de buurt zijn..... ben je van harte welkom dank je wel voor je vriendschap

      Verwijderen
  38. Ja, bij velen van ons komt de klad er een beetje in....bij mij ook, maar zo af en toe weer even bij iedereen kijken en mee genieten van al het moois dat loggen te bieden heeft. Wat hebben we een heerlijke tijd gehad en nog, want jouw log is weer klapperdeklap mooi...bedankt voor al het moois.
    Maar ik kom zeker af en toe kijken hoe het jou en je 3/4 heren vergaat. ...dag, dag en zeker tot logs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolein, voor al j e gezelligheid. aanmoediging waar nodig :-) graag tot ziens <3

      Verwijderen
  39. hey roosje-klap , ik ben één van de hééééél soms passerend op jouw blog
    en dankbaar om jouw Zo prachtige foto's , oog en hart houden ervan , knuffel en groet ...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Maria. blijf maar genieten het blog blijft openstaan

      Verwijderen
  40. Goede middag, mij valt opeens de naam Bhawna op, kennissen van me hebben drie kinderen uit India en één van de meisjes heette Bhavna dus mij valt het gelijk op al is de schrijfwijze anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dien ik lees nu dat je er ook min of meer een punt achter gaat zetten, zoals je wel weet ligt het bij mij al een tijdje langer stil.
    ik ben tegenwoordig op facebook lid van een aantal gedichten/haiku sites. Ik heb je lang met veel plezier gevolgd en we hebben "vroeger" regelmatig met elkaar contact gehad. Het ga je/jullie goed en heel veel plezier gewenst met het schilderen. Lieve groetjes jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeer, ik zal bij gelegenheid je eens opzoeken op facebook, daar ben ik nog wel actief, omdat dat zo lekker makkelijk via de telefoon kan :-) dank je wel en tot ziens xxx

      Verwijderen
  42. Dag Dien,
    Kom ik na heel lange tijd terug op je mooie blog, met schitterende teksten en foto's, en zie dat jij er na 17 jaar, een punt achter zet. Ik kan er volledig inkomen dat na enige tijd de goesting om eraan verder te werken ontbreekt...ik heb net hoor...een tijdje met volle moed aan je blog werken en dan, door gezondheidsproblemen en...wat minder goesting... het wat stil te laten vallen...Ik ben met mijn blog gestart op 27 juli, nu 16 jaar geleden...dus ook al hele tijd.
    Trouwens, jouw account staat al heel wat jaartjes te pronken bij mijn favorieten...en ik gaf je ooit info over het Hallerbos...
    In elk geval, ik wens je echt het allerbeste en heel veel plezier bij het schilderen...Lieve groet...klaproosje1 van seniorennet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhhh Cecile, nee vergeten doen we elkaar niet hé, het hallerbos staat nog steeds eens op mijn programma als ik weer eens beter kan lopen :-) ik kom eerdaags bij je kijken dank je wel voor je bezoek xxx

      Verwijderen
  43. Zelfs als ik nu weer niet lukt om een bericht te plaatsen...toch ga ik het weer proberen
    Anoniem zo had ik het nog niet eerder geprobeerd
    Lieve lieve klapper wat hebben we samen een hoop meegemaakt in al die jaren ..
    Een lief mens ben je .. en mijn Piet ... was gek met je !!
    Wat een mooi moment om samen met hem bij jou op Kraamvisite te komen toen Ace je leven binnen stapte ..
    We gaan verder via FB !!
    Mijn blog ...is na een mislukte update waarschijnlijk volledig en voor altijd weg ..
    Weg alle verhalen ... het moet zo zijn en zal wel een reden hebben
    Lieve Dien wij gaan elkaar zeker niet uit het oog verliezen
    Dikke knuffel van Ria B

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe is het mogelijk ...anoniem lukt wel ... wat een gedoe !!!

      Verwijderen
    2. Ohhhhhhh ria, qat erg voor je alles weg 😭 dat vind ik wel huilen hoor, het is een naslagwerk met heel veel herinneringen... ja wat hebben we een heerlijke blogtijd gehad samen he, fantastisch, dat vergeet ik nooit meer, en wat geweldig dat je kon reageren , zo,n mooie hekkensluiter, je kent ace, damian en tom willen je ook wel zien, 😂 voel je welkom he ❤️

      Verwijderen
  44. Ik kwam even kijken of er toevallig nog wat gepost is sinds het voorjaar, maar weer genoten van al je mooie foto`s ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) lief van je Marjolein, maar ehhh ik vind het nog steeds erg fijn de rust gevonden te hebben in het niet bloggen:-)

      Verwijderen
  45. Heel veel liefs uit Drachten. Je bent een voorbeeld geweest. Nooit uit mijn gedachten. Niet altijd trouw bezocht. Aquarelleren is ook heerlijk. Natuur is heerlijk. Geniet en doe dat met deze dingen niet met mate, maar volop!,,..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach Dico wat ontzettend lief van je dank je wel, genieten doen we maar idd niet met mate, wel met maten :-) tot ziens xxx

      Verwijderen
  46. En dan lees ik zopas een reactie van u op mijn Blog uit 2009... ik zoek en vind u hier.
    Zo wordt TOEN weer NU.
    Hartelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh dus je bent gestopt. Wat jammer. Maar als de rek er uit is houdt het op. Anders ging je wel door op een andere manier.
    Helaas helaas helaas.
    Maar de blogger is eigen baas.
    Alleen jammer dat zo velen stoppen
    Allemaal mensen zonder blogrek.
    Gelukkig staat het hier nog allemaal
    zodat we even kunnen schuilen voor de eenzaamheid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥