One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-11-2022

20.11. Klein meneerke is de grootste

 








Kleine mannekes  worden  groot,




tralala.... 
hoe lief en  onschuldig  zo'n kleine puppekop,




met z,n gekke fratsen  en  houdingen  waarvan je  denkt
ik zou  nooit meer  overeind komen,





pootjes zo  lief en zacht




een  slaperige blik,





samen  met  stoere broer  Damian,




een  échte ballenjongen







z,n eerste  uistapje 





en  ohhhhhh
wat een  boefje 






de dierenarts inpalmen








steun  zoeken  bij  grote  broers,




Maar  Ace is  toch  wel zijn  favoriet in huis 






z,n eerste  grote  jongens plas :-)








en nu.....





Nu is  meneerke  gewoon  al  1 jaar :-)

en  de grootste van het  stel :-)


ohhhhhhhhhh,
waar  is  de tijd gebleven 

Tom tommie,  mijn  eigen  hartendiefje,
wat heb je me  laten  lopen :-)

en wat ben je  groot en  sterk...


lieve webbies,
ik  kon  deze speciale dag  NIET  zó maar  voorbij laten gaan. 

Tommie 1 jaar 


Blijven  jullie  allemaal  gezond  
en  passen  jullie  goed op elkaar


dikke knuffel

💕







39 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,
    Heel leuk filmpje om de dag mee te beginnen. Mooie foto's van de sloebers.
    Dat is genieten met die honden.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe mooi kan een zondag beginnen: een post van Klaproos ;-) en dan nog van een jarige, gefeliciteerd aan Tom, die is groot geworden, een ander kopje dan Ace en Damian, maar wat een leuke roedel heb je daar, die drie trekken je gewoon verder als je op wandel bent - Ga verder met genieten Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos een goed begin van mijn dag, ik kom nog steeds even bij je kijken om te zien of je iets hebt geplaatst. Wat is die kleine mooi groot gegroeid, heerlijk om dat stel weer eens te zien. Vanmiddag ga ik ook een verjaardag vieren wel van een mens en die heeft gebakjes klaarstaan. Ik zal het alcoholvrije glas heffen en daarbij ook even aan Tom denken ;) Dat filmpje is genieten een voerbak die voor zoveel plezier zorgt. Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte lieve Dien . Ik mis je nog steeds hier hoor. Ik wens jullie een superfijne dag, jij met je 3 kanjers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's Dien, geweldig :-) Alweer een jaar... domdiedomdiedom... ik ga het niet zeggen (iets met #vliegen en #tijd...) Fijn je ook hier weer even te 'lezen' xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij ben je nooit weggeweest! En natuurlijk missen 'de jongens' je foto's.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd "meneerke"!!
    Wat een mooi en en leuk blog Dien, de fotos zijn echt super, die met de bal is mijn favoriet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaat de tijd toch snel! Van harte gefeliciteerd met de jarige en een hele fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Dien, wat een fantastische blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met de jongste maar eigenlijk met allemaal. Wat heb je toch een aanbiddelijk stel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kleintjes worden groot, en een jaar gaat veel te snel. Clichés, maar o zo waar. Gelukkig blijft de liefde voor de honden! Wat een prachtige dieren zijn het toch. Tommy heeft zich ontwikkeld tot een prachtige Tom!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtige foto's! Jouw tekst er bij spreekt boekdelen liefde. Dat jullie nog veeeeeeeele lange jaren samen gelukkig mogen zijn!
    Groetjes, Martine Soille.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd
    En een mooie reeks van puppy naar man.
    Wat een heerlijke drie-eenheid heb je
    Mvdfotokraam/ http://marjoleintjevanhetpleintje.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd en een dikke knuffel voor allemaal.
    Wat is Tommie groot geworden, een echte Tom en wat een mooi koppie!
    Zo leuk die drie bij elkaar!

    Dat is echt genieten lieve Dien.
    Bedankt voor je berichtje op mijn brief.
    We gaan er voor!

    Lieve groetjes en geniet van alles,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende foto's Dien. Heerlijk om te zien dat deze boef zich helemaal thuis voelt bij zijn broers... Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hieperdepiep, gefeliciteerd. Wat een kanjer, en wat een kanjers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fan herte lokwinske, Dien.
    Wat een mooie serie van de jarige en de rest van de familie.
    Hopelijk gaat alles goed daar bij en met jullie!

    - groetnis út Fryslân

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet te geloven dat hij de grootste is, zo'n puppy schatteke en de big one!
    Ja je zal al mogen lopen hebben met zo'n twee grote honden en dan die huppel in het veld.
    Altijd schitterende foto's Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een knapperd.. Maar je hebt alleen maar mooie mannen om je heen.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  20. eigenlijk worden ze veel te snel groot maar groot zijn is ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha gezellig dat je hier weer even bent.
    Van harte gefeliciteerde met de jongste spruit.
    Koddig filmpje en een gave fotoserie.
    Veel plezier met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Klaproosje.

    Wat is dat leuk zo bij elkaar.
    Top alweer 1 jaar.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag lieve Dienemien,
    ook ik ' klik ' af en toe nog even Klaproosje open en zie... tada... pure verwennerij :-)
    Zo leuk om te zien hoe je kleine sloebertje is uitgegroeid tot een flinke jonge man.
    Een mooi trio aan flinke, mooie mannen heb je daar :-)
    De liefde van en voor elkaar, spat gewoon van het scherm!
    Bij deze dus een hele dikke proficiat voor Tommy-Boy ♥
    Weliswaar enkele daagjes te laat maar daarom niet minder oprecht!

    En je weet het hé...
    Weet je waarom de natuur honden niet toelaat om te praten?
    Om ons te leren dat liefde, trouw en loyaliteit kunnen worden getoond met daden
    zonder dat er woorden voor nodig zijn!
    Voilà, bij deze dit gezegd zijnde,
    een hele dikke knuffel en alleliefs,
    Olivia ♥


    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tommie 1 jaar, dan reageer ik nog te laat ook.
    Maar allemaal gefeliciteerd met de geboortedag van Tommie. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een bijzonder jaar, met leuke en minder leuke dingen.
      Gezondheid en genieten, ik heb toch veel kunnen genieten van je weblog en reacties.
      Een goed en voorspoedig 2023 gewenst. Hans

      Verwijderen
  25. Die boefjes van je doen me smelten Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zijn het toch schatten allemaal en ja kleine pups worden groot en meer streken zullen komen. Kon ook altijd genieten van mijn lieve hond die nu helaas al heel lang niet meer bij mij is. Maar de herinneringen had ik ook vast gelegd op mijn 2 blogs en op mijn YT kanaal. Hoop en wens dat je nog lang van hen allen mogen genieten. Lieve groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooie blog geweid aan Tommie die nu grote Tom is.
    Wat schatjes zijn ze als pup hè, zo lief, zo onschuldige en naar
    mate ze groter en ouder worden ga je steeds meer van ze houden
    en wil je ze nooit meer kwijt.
    Wees zuinig op je grote Tom Dien, ook op de andere 2 natuurlijk!

    Liefs Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van en volop genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dien wat is het een tijd geleden dat ik hier was en wat heb jij een prachtige honden, dan mis ik onze honden wel.
    Maar dat is verleden tijd dat gaat niet meer, maar ik heb wel vol op van ze genoten.
    Het was fijn om weer bij je te zijn.

    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel erica, ja de tijd verstrijkt zonder te vragen of dat wel uitkomt hé xx

      Verwijderen
  30. Prachtige honden Klaproos. Zo een heb ik altijd al willen hebben. Maar ik ben teveel van huis. Dat kan ik een hond niet aandoen. Als ik ooit niet meer hoef te reizen, dan koop ik een bordercollie, zwart-wit met van die mooie bruine ogen die roepen: gaan we nou, gaan we nou. Kom Plato, laten we gaan wandelen. Hopelijk kan ik dat tegen die tijd nog want anders wordt het alsnog een schoothondje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou plato :-) voor een schoothondje is wel wat te zeggen, Tom de jongste is écht een doerak, en het heeft mij echt veel moeite gekost, en nog om hem in het gareel te houden, zó súper actief is die jongen, dus denk goed na man:-) wel erg leuk om je hier weer eens te zien :-) hoop dat alles goed is met jou en Maria
      xxx

      Verwijderen
  31. Klaproos laat af en toe nog iets van je horen wij gaan ons zorgen maken als het zo heel stil blijft. Cobie en Bas

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥