One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-03-2023

13.03. Hou hoop

 




Are You Having Any Fun - Elaine Stritch




Dag  lieve Webbie,


Nee ik ben niet  ziek,

maak je  niet  ongerust....



Ik geniet  van  mijn  blogvrije leven,


Dat  wil niet  zeggen dat ik jullie niet  mis,
maar  het is  rustiger  in  mijn leven,
precies dat  wat ik nodig  had met de komst  van  Tom,

De Tv de deur uit,
en  stilte... stilte  stilte  en  rust ...
en het  voelt heerlijk..

Er  zijn  zóveel  onrustige factoren op dit moment,
die mensen  bang  maken,

Alsjeblief....  ben niet  bang,
hou hoop,  en  weet dat  alles  goed  komt,
ook al gaat het  nu  even niet  goed...
dat wilde ik  even  zeggen.




Ik  kwam  een  lijstje  tegen  in een oude agenda van me,


ik deel het  met  je,





Haal er maar  uit wat je nodig  hebt,

en  blijf  plezier  maken  met  elkaar,

en  genieten  daar  waar  mogelijk...


alles  komt goed...

zeg  dat  ik het  gezegd  heb.







26 opmerkingen:

  1. Heel bruikbaar zo'n lijstje. Leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Geniet van de rust en de hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je weg gevonden hebt hoor, het maakt allemaal niet wat je wél of niet doet, als je maar gelukkig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weer even wat van je te 'horen". Rust is heerlijk!! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij je weer even te lezen, ik dacht al dat je het erg druk had met Tommetje . We moeten altijd hoop houden, ook het spreekwoord zegt : 'Hoop verloren al verloren' Bloggen komt wel weer een keer als je er opeens weer zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je hier weer te treffen. Dat is een hele lijst Klappie. Ik zou zeggen begin bij het begin. Leef in het moment waarin je staat en bewust bent. De rest ontwikkeld zivh en daar hoef je dan niets meer voor te doen. En zorg goed voir jezelf. Doe bewust wat je doet en laat wat je niet wilt of kunt. Dat is al moeilijk genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer even wat van je te horen .Geniet maar lekker van de rust en het blogvrije leven .Ik lees alleen nog af en toe en geef soms even een reactie hier en daar .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, daar is ze weer! Leuk dat je weer eens een berichtje plaatst. Geniet maar lekker van de rust en je hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en toch .hier zijn we heel blij mee en ja alles komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk weer iets van je te lezen
    Een lijstje om te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rust en stilte zijn een goed medicijn om bij jezelf te zijn.
    Ik mis je ook wel op de weblog, maar je hebt ook drie vriendjes en Tom heeft wat extra aandacht nodig.
    Maar ik kijk regelmatig en op je FB. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ het is inderdaad belangrijk elke dag een invulling te geven.
      Het is wennen om beperkter te zijn geworden.

      Verwijderen
  11. He Klapper..
    leuk om hier weer even iets van je te horen.
    Wat extra rust is natuurlijk wel belangrijk. Maar zonder jou is het hier wel heel rustig. ;-)

    :Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leef je eigen leven, en neem de rust als dat nodig is. Maar ondertussen is het wel weer even leuk om iets van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsof ik je van op afstand hoor, voel en gewaar wordt lieve Dien!
    Altijd leuk om weer eens iets van je wijsheid te mogen lezen.
    Later meer... vandaag een drukke werkdag voor de boeg :-)

    Veel liefs,
    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. TV de deur uit, drastisch. Zit er mij ook niet aan te vergapen hoor. Rust is zo belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan me goed indenken dat het je rust geeft. Je had ook wel heel veel volgers en volgde vele weblogs. TV de deur uit is ook een drastische en goede maatregel. Gelukkig weet ik dat je nog leeft door Insta. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zeggen het…en daar blijf ik maar in geloven …leuk dat je er weer even bent ❤️ Ik hoop ook zeer snel rust te vinden in mijn leven….liefs Ria 🍀🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Dien,

    Fijn dat je blij bent met je leventje.
    En dat je de mooie kleine momenten koestert samen met je lieve hondjes.

    Lieve lentegroetjes.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank je wel Dien! Altijd fijn om ook hier iets van je te horen en zien :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik was er ook weer even ... Mooi lijstje! thx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Soms is het nodig een beetje of veel rust Houden zo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Dien, mooi om je hier te zien, ik merk dat het bijzonder is :) Met woorden is het soms opeens wel mooi geweest, ik had hetzelfde op een gegeven moment. Er zijn zoveel andere dingen... Maar ik zie hier toch nog veel mooie beelden, èn knappe overwegingen, dus zoals altijd de moeite waard. Intussen wou ik ook even zeggen dat ik een foto van je die ik lang geleden eens mocht lenen, nog eens heb gebruikt als illustratie bij een logje op m'n blogje. Dat je het maar weet, hij staat er precies goed en ik ben er blij mee. Dank!! Alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥