One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-11-2023

20.11. 23 hieperdepiepskie

 



Mentissa- Et bam



En  Bam  daar  was ze weer een  keer :-)

Ja natuurlijk  het is  een feestelijke  dag vandaag,

mijn  jonge  spruit  Tom is  jarig,

En  vandaag  praat ik alleen  tegen hem:-)

en tegen de eventuele  visite  misschien :-) 



Tadaaa,  neem  maar  een sigaartje  jarige Jean petter,

Tinus  toeter,  noem ik hem ook  wel eens

of  Terror  Tommie,

of  Tom  testosteron

Tom  Tom 

tom  tom  boogie boy,

en  zo  zijn  er nog  een  aantal die me nu  even 

niet  te binnen  schieten..


amaai  nog  niet, 

 wat  een  leven  brengt  deze jongen in  onze brouwerij..

pfffff :-) 

een  bordercollie  werklijn, is héél  wat anders 

als een  bordercollie  showlijn.... 

neem dat maar gerust  van me  aan.




Maar..

vandaag  wordt  hij  2...





en  sjouwen  we al  2 jaar  door het  leven,
door de mooie herfstkleuren,





Genieten  van de blaadjes  die ik opraap 

en  binnen leg,

om  daar  verder  te genieten,

want ehhhh ik heb  schatten van  buurmannen 

die  bij het  eerste  vallen  van  de blaadjes 

al met  de bladblazer  aan de gang gaan 

eeuwige  zonde...:-)




Damian , Tom  en Ace

geweldig  trio...
altijd in  voor een  lolletje ...



Zo  makkelijk in  omgang  als Ace en  Damian  zijn,

zoveel trubbel geeft  Tom :-)

een  uitdaging.... elke  dag...:-)

hij  houdt  me jong  deze aap..

Maar we gaan  door want  ik heb  'm  dus ik  hou 'm .

En  wat  een  hoog knuffelgehalte heeft  deze jongen:-)

zo'n lieverd..



Er kwam  een  nieuwe  gouden  koets,

want de oude....

liet  ons een beetje in de steek..

véél  ruimte voor de boys,

én... een  automaatje  voor  O.D.  ( ons dien) 

want ze kraakt  een beetje :-)




enne ....

had ik  al gezegd dat ik van  rode blaadjes hou :-)
nee zeker ..

nu  dan..

ik  ben  stapelgek  op rode blaadjes,
en  zou  ze het  liefst  allemaal oprapen,
om  ze vervolgens....



Op mijn  tafel te  leggen :-)

"supermooi " hé 



Ook  ben ik  dol  op  pompoenen  
en  soms...
kruipt er een  kleine
arnold  snaknecker overheen..
* klik*  ik heb je  pipi...
je mag  blijven...
maar  als ik je  volgend jaar  in  mijn  hosta's zie,....

leer ik je  vliegen :-)






Jongens.

wat  is het een  mooi  najaar,

en  wat een  kleur,


"Bam"

dat  komt binnen  hé,




Nou  wij  stoeien  er nog  even  lustig  op los,

blij  jullie weer eens gesproken te  hebben :-)
en  tot  de volgende






Niet te  zwaar  tillen aan  alles hé, want ehhhhh



Winnie  weet het  altijd  mooi  te verwoorden,


Je kunt meer  dan je  denkt,


Hou je  daar  maar aan vast,

dat doe ik ook,

als  Tom  er weer als een  pijl en  boog vandoor gaat :-)


Hasta la pasta....

en  Basta..


Dag  webbies...

laat je  hartje dansen 

en veel  liefde gewenst.

xxx






17 opmerkingen:

  1. Goede morgen Dien, wat leuk om je weer eens op de blog te zien, met je jongens, nou die kleine is zeker niet meer klein te noemen. Maar ja vandaag alweer twee jaar geworden het lijkt wel gisteren dat je je nieuwe pup hier plaatste. Ik wens je een fijne dag toe en neem zelf ook wat lekkers om de verjaardag te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke dag feest hier in huis met deze pretletter haba,
    we vieren het leven samen ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen.
    Leuk weer eens iets van je te vernemen. Een dikke "lang zal ie leven" voor de jarige.
    Maak er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha.....of je niet weggeweest bent!
    Natuurlijk Tom van harte gefeliciteerd hoor, 2 jaar alweer.
    Eigenlijk zijn Ace en Damian, ook een beetje jarig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaproosje.

    Wat heerlijk dit trio zo te zien.
    Geniet er maar van, dit is echt leuk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om weer een blog van je te lezen vol gezellige dingen over de rakkers en moois om te zien .Gefeliciteerd met de jarige en wat zijn ze leuk met zijn drietjes .Geniet maar lekker van alles Dien
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, terror tommie, dat zegt veel, van harte gefeliciteerd aan die deugniet
    Zo'n mooie foto van die drie, ja daar heb je je werk mee, maar dan kom je toch buiten hé ;-)
    Zo leuk je hier weer even te lezen met knappe foto's er bij
    Dans jij maar krkrakend verder door bos en hei :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een echte puber in huis! Gefeliciteerd met de jarige... enne twee jaar alweer? Tjemig, wat gaat dat snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Dien!
    Wat leuk om weer wat van jou en de jongens te zien en te horen. Het zijn als van ouds weer mooie foto's van dat stel!
    Fan herte lokwinske met Tom zijn tweede verjaardag. Wat gaat de tijd dan snel, hè. Tom is een stukje groter gegroeid, maar Ace en Damian zijn geen spat veranderd. Ik kan me voorstellen dat je je handen af en toe vol hebt aan die rakker van het stel.
    Wij hebben vorig jaar nog een tijdje overwogen of we ook een hond in huis zouden halen. Nadat we de schapendoes Oskar van de kinderen in de vakantie drie weken over de vloer hadden gehad, vond vooral Aafje het welletjes. Het meeste wandelwerk komt voor Aafjes' rekening en dat werd toch wat veel van het goede. We laten het dus voorlopig maar bij onze logeerhond Oskar als het zo uitkomt.
    Ik wens jullie nog veel wandelplezier.

    - groetnis út Fryslân

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dat je hier weer even bent. Een ouderwets gezellige serie. Gelukkig krijg ik veel van je mee op Instagram. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is genieten van al die mooie foto's en woorden.
    Die Tom alweer 2 jaar, gaat zo snel he...

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die ziet er echt niet uit als twee jaar, eerder als een klein jaar. Troublemaker als beroep. Leuk dat je weer wat van je laat horen hier. Daar zijn gelukkig readers voor. Die reader piept normaal bij hoog bezoek, nu kwam het binnen als een vrachtwagen in een tunnel...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Klapper, dat is weer eens leuk wakker worden. Gefeliciteerd met de kleine draak en je weet het... ookal heeft hij een lekkere antler, bij mij kan hij ook nog wat komen ophalen.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het klinkt misschien niet maar ik ben heel blij weer een tejken van leven te zien en wat geniet je van de boys het plezier spat er af. niks mis mee houen zo .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke blog Dien... dank je wel, ik ga met een lach op mijn gezicht slapen :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach Dien,
    Je blogje gemist, maar nog steeds actueel om te lezen.
    Met zoveel vrienden en hun takken is een ruimere auto wel zo prettig.
    De herfst nou je geniet maar met je vriendjes om buiten zo actief met ze te zijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben je nog steeds alleen in diep gesprek met je hond of spreek je nu ook weer een beetje met mensen ;)
    Ik wens je in ieder geval een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥