Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












Posts tonen met het label dank dank dank. Alle posts tonen
Posts tonen met het label dank dank dank. Alle posts tonen

26-11-2015

26.11 Dank je wel ,








*KLIK*
Guus Meeuwis - Dankjewel
Openen in nieuw venster en klein maken




Het is de kunst om op te staan als het voorbij is
Op dat ene moment, het hoogtepunt van elk feest
Als de echo nog klinkt, de kater dicht bij is
En net als je voelt dat het mooi is geweest




En dankjewel voor alles
Dankjewel voor deze nacht en de manier waarop je lacht
Dankjewel voor alles
Het was het hoogste lied
Als de wiedeweerga gaan we er vandoor
Mooier wordt het niet




Niet meer naar verlangen,
niet naar vragen
Ook deze nacht verdwijnt voor altijd vliegensvlug
Als je blijft dromen komen dagen
En nachten voor je het weet,
vanzelf weer terug




En dankjewel voor alles
Dankjewel voor deze nacht en de manier waarop je lacht
Dankjewel voor alles
Het was het hoogste lied
Als de wiedeweerga gaan we ervandoor
Mooier wordt het niet




We gaan heus nog bewijzen dat het echt wel mooier kan
Tot grote hoogte stijgen, elke slaap droom ik er van
Maar voor nu wil ik bewaren wat we hier hebben beleefd
Als de wiedeweerga gaan we ervandoor
Voor de dag het overneemt
Voor de dag het overneemt




Dankjewel voor alles
Dankjewel voor deze nacht en de manier waarop je lacht
Dankjewel voor alles
Het was het hoogste lied
Als de wiedeweerga gaan we ervandoor
Als de wiedeweerga gaan we ervandoor
Nee, mooier wordt het niet
Mooier wordt het niet




en dan weet je.....
ineens waarom dat andere niet ging :-)


Dank je wel voor alles,
mooier dan Guus Meeuwis kan ik het niet zeggen,

en zingen al helemaal niet,
Maar ehh,
als je de muizen van zolder wilt hebben
vraag me dan gerust :-)

xxx