One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-01-2016

18.01. Luister








*KLIK*
Tony Wille-Every Beat Of My Heart
Openen in nieuw venster en klein maken




In je donkerste nacht,
verschijnen de mooiste sterren,


Hier hoor je niets, en in dat niets,
liggen alle antwoorden,


Zeg niet wat een ander wil horen,
maar luister naar je hart


Dank jullie wel voor jullie reacties op mijn vorige blog,

alsmede ook de felicitaties voor mijn verjaardag,



het was een leuke dag, zeg maar dagen...
wie mij volgt op FB heeft het feest meegemaakt :-)

ik leek verdorie de koningin zelf wel :-)


nog meer goed nieuws:
De werken liggen even stil in de Mariapeel,

vanwege onderzoek,
naar illegaal puin storten van Staatsbosbeheer

*Natuurlijk Helenaveen*
we kunnen zeggen.......
er gloort een ietsiepietsie hoop...

De strijd tegen Staatsbosbeheer en hun idiote plannen gaat door.

Ik hoop vurig op een wonder, en het inzicht van hun,
om de Mariapeel niet langer zó te beschadigen.


"with every beat of my heart"


xxx





29 opmerkingen:

  1. Illegaal puin storten van STaatsbosbeheer. Het moet ook niet gekker worden. Kom op Klapper...
    je strijdt is nog niet gestreden.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps....illegaal storten....dat is niet best !!
    En je foto van de sterrenhemel is fantastisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lichtpuntje Klaproos, dat er maar meer bij mogen komen en de zaak grondig wordt onderzocht!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het werk even stil ligt. Wie weet mogen ze niet verder gaan (we zullen duimen).
    Hier in de polder valt het losloopgebied ook onder Staatsbosbeheer. De schelpenpaden zijn onlangs vernieuwd. Schelpen met puin en stukken glas. Elke dag raap ik scherpe stukken op en mik ze in de sloot, vuilnisbakken staan er niet. Ik vroeg eens aan een "boswachter" waarom er geen vuilbakken staan, weet je wat hij zegt? Ja dan moeten we ze ook legen!!
    Nu liggen er bij bankjes vooral in de zomer altijd lege blikjes en ander afval, alsof dat niet erg is!!
    Een grote aanfluiting, dat is Staatsbosbeheer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk komen ze daar bij SBB tot een goed inzicht.
    En worden ze wijs en jouw strijd niet voor niets...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie foto!
    t is een begin dat de werken stilliggen, dat ze nu maar goed uitpluizen wat ze daar allemaal uitspoken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fingers crossed, wie weet helpt al de tegenstand toch wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ik gemist dat je jarig was Dien? Of heb ik je wel gefeliciteerd. Ik weet het niet dus van harte X
    Goed dat het werk stil ligt en dat de actie tegen .. doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik die geen FBer is feliciteert je nog met je birthyday.
    En zo te horen heb ik dus wat gemist ..... maar jij niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Illegaal puin storten van Staatsbosbeheer. Hoe halen ze het in hun hoofd! Stelletje aso's. Ik hoop niet dat het in de doofpot wordt gestopt.
    Ik heb het feest mogen aanschouwen op fb: er kwam geen eind aan jouw felicitaties :-)
    Je bent het allemaal waard, Klapper!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er is een lichtpuntje misschien wel klein, maar het is er.
    Zal het nummer in de show draaien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je van harte gegund! Het leven kan mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Om te beginnen nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat er in goede gezondheid nog maar vele mogen volgen!
    Hopelijk komt er van uitstel afstel van die werken in de Mariapeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oef, zou leuk zijn als de Peel nu kan herstellen.
    OT: bedankt voor je reactie op mijn blogpost met de jonge dame waarin jij eerder Aiyano Strike zag. Het haar klopt dan wel, maar de kledij niet. Ik denk dat 'mijn' jonge dame wel degelijk Umaru Doma wou nadoen, maar het misschien niet zag zitten om haar haar te blonderen. De kledij klopt perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Roos, op het ogenblik
    zie ik hier ook nog veel sterren in
    de heldere vrieslucht, die hebben hun
    lampje nog niet uit gedaan. Bij jouw foto
    staat Orion trots in het midden :)
    Staatsbosbeheer dat illegaal stort,het
    moet toch niet gekker worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Love,

    laten ze bij Staatsbosbeheer maar sterren gaan tellen.
    Dan doen ze tenminste "iets" nuttigs...

    Ben blij dat de boel even plat ligt.
    We houden het in de smiezen.

    dagdag...
    Heb het goed vandaag...
    Diukke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Laat ze maar goed kijken wat er allemaal gebeurd daar.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je een goed feest hebt gehad
    Je verdiend het Dien,dubbel en dwars!!

    Ja het staatsbosbeheer.
    ik hoop niet dat het stilte is voor de storm.

    liefs groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Roos, ik kon eerst niet reageren vandaag,
    nu nog eens een poging gewaagd en ja daar is het reactievlak
    weer terug. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte gefeliciteerd Dien, ben weer eens te laat, sorry.
    Een hele fijne dag en dat je wensen maar uit mogen komen en de natuur niet verder beschadigd wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 't zou heel fijn zijn als je actie al effect heeft gehad, dat er hoog boven in de buraucreatie iemand is gaan nadenken (dat politiekers of politiek benoemde ambtenaren gaan nadenken is een zeldzaamheid ;-), maar soms ? je weet nooit ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Roos ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb geen facebook dus het feest heb ik ook niet meegekregen. Maar ik begrijp hier dat het gaat om puinstorten.
    Tja, het is waard om daar tegen te keer te gaan, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Klaproos,
    met mijn nieuwe blog ben ik eindelijk terug in blogland waar ik kan verder kan genieten van die heerlijke muziek met passende poëzie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Amaiiiiii.... kennelijk heb ik iets overgeslagen en las ik hier dat je jarig was geweest.
    Bij deze dan uiteraard nog van harte gefeliciteerd lieverd smak......smak.... smak.....

    Fijn te lezen dat de werkzaamheden even stil liggen in de peel.
    Hopelijk blijft dat dan ook zo.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen Roos, een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Plakberichtje:
    Dankjewel voor de steun de afgelopen tijd! Als het typen wat beter gaat kom ik hier beslist terug om bij jou op een gepaste manier te reageren, nu lukt dat nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is goed nieuws. Doorstrijden dus. Kijken wie de langste adem heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥