One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-09-2021

02.09. Geluk wacht niet


 


Ólafur Arnalds - Happiness Does Not Wait





Mooi hé,


vind ik wel :-)


Geluk  wacht  niet....

vroeg  of laat  komen  we daar  allemaal  achter op een of andere manier,





Ik  zit  zo  wel eens naar  mijn jongens te  kijken
en  denk...
waar is de tijd dat je  een  puppy  was...

9 jaar geleden...



Die  tijd is  omgevlogen,

we denken  altijd maar  dat we tijd  "zat "hebben..





't is niet  waar hé :-)


Als je het  geluk hebt ,

gezond oud te mogen  worden..

en een fijn  leven te hebben,

dan  heb je  echt  geluk...


of..

je moet net als ik  twee van die heerlijke

dieren in huis hebben:-)

die houden je  ook  jong :-)


Dien  met  hond  vraagt  vandaag  aan jou...


"wát " was het  fijnste  wat je  deze zomer gedaan hebt,

en  waarom ??



💚






19 opmerkingen:

  1. Het weer was deze zomer niet goed, maar daardoor heb ik wel heel veel in de tuin kunnen werken. De grond bleef werkbaar en de temperatuur was vaak aangenaam om buiten te werken. Dus wat dat betreft was het voor mij een fijne zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ik heb deze zomer eigenlijk niets speciaals gedaan, het was vaak ook geen weer om eropuit te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben de slaapkamer opgeknapt, verven, behangen enz...
    Elke dag voel ik een beetje geluk als ik er binnen kom.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is waar, we denken altijd dat we tijd 'zat' hebben... Genieten van het moment, daar gaat het om! Het fijnste deze zomer? Ik had sowieso een fijne zomer, maar één moment was daar op die heuvel in 'het zuidelijkste puntje van Nederland': even goed om je heen kijken en je dan heel klein voelen door zoveel natuurpracht. Ja, ik kan het wel hoor... genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het fijnste deze zomer is de verbouwing van onze woonkamer geweest. Daar kunnen we hopelijk nog lang van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoe ze er bij liggen

    Goh het leukste was telkens de daguitstapjes in goed gezelschap en dan de dagen er na bekomen in alle rust en niks doen 😋
    En voor jou Dien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) echt An het Hélemaal NIKS moeten of hoeven.. en heerlijke etentjes met vrienden, dat had ik zó gemist
      xxx

      Verwijderen
  7. Een lekker lange fietstocht in (Belgisch) Limburg, heel vroeg vertrokken met stralende zon...
    In de namiddag , toen we nog 30km moesten terugfietsen is het beginnen gieten dat het niet meer normaal was. Maar ik heb echt genoten van het fietsen in de gietende regen :-) Daarna een lekker stomende douche... Dat doet deugd hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach lieve Dien net als jij geniet ik van alles wat op mijn pad komt al; is dat niet met hondjes maar er is zoveel om dankbaar voor te zijn. En hoe korter het leven nog zal zijn en ik me daarvan bewust ben hoe mooier het leven is in vredige en heilzame omstandigheden. Ook als het even lijfelijk wat minder is zijn ook dan de omstandigheden zo dat ik en menig ander er goed mee om zouden moeten leren gaan. Een hele mond vol maar zo is het wel. :euk dat je hier weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja dat lijflijke Elly, dat is een lastige om toe te geven hé,
      maar je moet
      xxx

      Verwijderen
  9. Het was een zomer zonder noemenswaaridge hoogte of andere punten. Gewoon genoten van iedere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede avond Roos, ik geniet van elke mooie dag die ik heb, de meeste dagen heb ik deze zomer gewoon genoten. Zelfs een saaie dag heeft altijd wel een mooi moment denk ik. Als het geluk bij je aanklopt, moet je zeker de deur ervoor open maken. Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een k*tzomervoor mij ! Gevallen in de badkameren sleutelbeen gebroken. Niet opereren maar "moet aan elkaar groeien" wat dus nu na 4 maanden nog minimaal is......... en zo veel pijn gehad, en nog steeds pijn .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och erm wat is dat ontzettend vervelend, stuur je me adres via mijn klaproos apenstaartje gmail.com mail dan stuur ik je een mooi kaartje, en alvast héél veel beterschap.
      xxx

      Verwijderen
  12. Een prachtige foto met droom oogjes, zo vertrouwd.
    Ja honden houden je jong, ze nemen je mee naar plaatsen waar je ander alleen maar van droomt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    De tijd vliegt inderdaad voorbij.
    Honden zorgen dat je je zinnen kunt verzetten en bezig blijft op een fijne manier.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het fijnste waren de mooie fietstochten in mijn vakantie en het genieten van de natuur, de wolkenluchten en het fotograferen.
    Het beste wat ik heb gedaan was door dichtbij mezelf te blijven en daarom het besluit heb genomen om te stoppen met één afdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh nu dacht ik even dat de hond een sjaal aan had op de eerste foto :-)
    Mijn daguitstapjes waren leuk en daarna bekomen. Gefoeterd op het slechte weer en mijn schilderijen maken dat laadt mijn batterijen elke week op!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥