One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-09-2021

24.09. Dag Piet




 



evil blues Come fly with me



Geen  foto vandaag,

slechts een  gedachte,


Als ik mijn ogen  dichtdoe en aan hem  denk..

dan  krijg ik een  brok in  mijn  keel...

en  rollen  de tranen.


Zo,n lieve zachtaardige vriendelijke man..

de liefste  partner van  een  lieve vriendin,


Ria,  jouw  Pieterman,

je  viooltje  zoals je  hem ook wel noemde,

is vandaag  rustig ingeslapen

te midden van  jullie, waar  hij  zo  van  hield.


Als ik mijn  ogen  dicht doe..

zie ik hem  voor me.

Pieterman, ik heb  geen  foto  nodig

om jou  te zien.



Dag  lieverd. 

Rust zacht 



💗







21 opmerkingen:

  1. Je weet het mooi te verwoorden hoe iemand voor je kan zijn. Gecondoleerd met het verlies.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verdrietig Dien, je hebt het mooi geschreven.
    Van harte gecondoleerd met het verlies. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Triest. Maar wat zet je dit weer mooi neer.
    Wat kan je verdriet hebben als je het verdriet van een vriendin ziet he. Sterkte met het verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, gecondoleerd, Dien. En heel veel sterkte voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat moet een heel bijzonder iemand geweest zijn. Sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verdrietig logje Roos, maar ook dat verlies hoort bij het leven. Sterkte voor jou en vooral voor je vriendin. De eerste tijd zal ze het druk hebben met de uitvaart en alles wat daarmee samenhangt, maar juist als die voorbij is, en de mensen zijn vertrokken, dan val je pas in de ontstane stilte van het gemis. Tenminste ik heb dat zo ervaren toen mijn man er opeens niet meer was. Juist dan is het fijn om met een vriend of vriendin herinneringen op te halen en weer even te kunnen lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hartverscheurend
    heel veel sterkte aan iedereen die hem zal missen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. verdrietig, maar mooi in woorden gevangen. Gecondoleerd en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Altijd zo verdrietig om iemand te verliezen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi, zo warm geschreven, de stilte die spreekt.
    EÊn ding kan de dood niet wegnemen, en dat is de liefde.
    Liefde is geen herinnering; liefde is een gevoel dat in je hart blijft wonen!

    Heel veel sterkte aan allen die Piet een warm hart toedragen,

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Dien, hier is ook geen foto bij nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier past enkel de stilte van mooie herinneringen ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier heb ik geen woorden voor. Zoveel verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor de naasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn oprechte en innige deelneming. Sterkte voor de familie en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Dien,

    dag... Pieterman... rust zacht in het Paradijs!


    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige woorden voor iemand die het zo nodig heeft. Woorden helen, de herinnering blijft ...

    Gecondoleerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥