One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-06-2024

28.06. 2012 --- 2024 hiep hiep

 



Love you more and more klik 



Vandaag  is een  heel  speciale dag,

Mijn  allergrootste vriend 

en liefste schat is  jarig 



Al 12 jaar  is hij mijn  trouwe metgezel op 
onze wandlingen,
altijd lief voor andere dieren,
nooit van het pad af,
altijd  een oog op mij gericht,






Ja Ace dat  ben jij,
de dag  dat je in mijn leven  kwam,
veranderde dat  "op slag"

en  wist ik..
Jouw bescherm ik met  mijn leven..








echt waar  Dien ??


Ja Ace echt waar.

Je bent nu een  oude heer,

stram in  de pootjes en niet meer  zo snel,

maar je  liefde voor ons 

heeft niet afgenomen.

en  die van  van ons voor jou wordt alleen maar meer,


Blijf je  nog  héél lang  bij ons 

alsjeblieft.


Vandaag vieren  we feest.

maar  even zijn we weer hier in  blogland :-) 






Lieve groetjes en  een pootje

van ons

xxx

26 opmerkingen:

  1. Prachtig! Hij is met recht een geschenk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd. Wens hem een gelukkige verjaardag van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar dat komt van twee kanten en dat is de manier om steeds meer naar elkaar te groeien, geniet er hopelijk nog heel lang van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, dat is al een hele leeftijd en hij is nog goed gezond, ik hoop dat er nog een aardig aantal jaren bij zullen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja haba, laten we het hopen z,n moeder is 14 geworden en z,n vader 16 dus ......

      Verwijderen
  5. Yes!!! lieve, mooie Ace... ik weet nog dat je in het leven van je lieve vrouwtje kwam... toen een feest en dus nog steeds een feest... gewoon dus lekker volhouden zo :-)
    Veel liefs van hier xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Helena jij was er ook bij hé, zo lang kennen we elkaar al :-) t blijft mijn puppy :-)

      Verwijderen
  6. Ik wens jullie een prachtige dag om deze trouwe vriendschap te vieren.
    Hopelijk gaat het met jou en je andere vrindjes net zo goed als met Ace.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ace en ik zijn stram en de andere goffertjes gaan goed :-) dank je wel Jan hoop bij jou ook zo ?

      Verwijderen
  7. fantastisch Dien
    Gefeliciteerd aan Ace, de schat, ik hoop dat hij nog lang bij jullie mag blijven,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier een felicitatie voor die lieverd Ace.
    Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Hilly, ik ook... we hebben het niet voor het zeggen hé, maar als het kon graag 100 jaar :-)

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd Ace en dat je maar stokoud mag worden.
    Groetjes van Etienne en lik van Jenna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk, ik weet niet precies wie jenna is, ( ik ken er wel een, maar ik weet niet of die van ons bestaan weet :-) dank je wel Jenna

      Verwijderen
    2. Jenna is etienne, baasje van kite en meggie, mantrailen. Jenna die likt is nicht van kite. Maar haar ken je niet denk ik. Geboren in 2011. Aussies

      Verwijderen
  10. Ace is oud geworden, maar in zijn hart zal hij altijd jonge liefde geven. Geef hem een extra knuffel van mij.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat Ace, we vergeten je niet hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herinner het me nog als de dag van gisteren! Moché 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Zo fijn dat alles nog goed gaat.
    Gefeliciteerd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥