One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-08-2024

22.08. 24 Dag Lieve Damian




                                                                             klik




En  op  dag,

dan is  íe er ...


De dag  waar  elk  dierenbaasje een hekel aan  heeft




De dag  dat  je  je lieve schat  moet 
laten gaan..






Omdat  zijn  leven te  zwaar wordt,




nooit meer onder aan de trap  jou  vinden 





Je blije  snuit,
baas wat gaan we doen   kom op nou  we gaan 





gooi je dat  balletje nog  of wat,....






kijk eens wat ik  kan 
m.n circus hondje... elke  boomstronk  was zijn podium ...







je heerlijke natte prachtige neus...





je  vrolijkheid in de sneeuw,
je vond het geweldig 




die prachtige lieve bruine ogen 
waar ik zo van hou...





die oogjes die me altijd  volgden,
stond ik stil kwam je naast me liggen





,
wat hebben we het fijn gehad,
  10 jaren lang






wat  hebben  we veel gelopen  gelachen  gespeeld,
en nu  mag je  voor altijd  rusten  mijn lieve vriendje.




weet dat er heel veel van jou gehouden is,
en dat we je  heel erg  missen,
maar de wetenschap dat je geen  pijn  meer  hebt...




Is voor  ons  ook  fijn,
want  pijn  lijden  mag  niemand...

zeker zo'n lieve schat  als jij niet.

08 augustus  werd je  erg  ziek,
en  12 augustus  mocht je  inslapen thuis,

want je toekomst  zag  er héél slecht uit..

Lieve Damian...
ik  zou  om het  hoekje  willen  kijken  hoe het  nu met je  is,
maar dat  kan niet..

Dag m'n  lieve clown..
m'n lieve prins..










40 opmerkingen:

  1. Ach gut, hier schrik ik toch van hoor.
    Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking van dit grote verlies.
    Damian heeft bij jou een geweldig fijn leven gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Edward, het was ook erg schrikken, het ging zó snel, met geen hoop op verbetering.. dan moet je handelen in het belang van je liefste dier...

      Verwijderen
  2. Wat zal je hem missen, en die beslissing is altijd heel moeilijk, maar je mag niet voor jezelf kiezen en je weet dat je het beste voor hem koos, al is je verdriet er niet kleiner door. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Haba ik mis hem vreselijk, m'n kleine clown, hij is nog aanwezig bij alles wat we doen

      Verwijderen
  3. ach, wat een verdriet he als je je hondenvriend moet laten gaan. Ik wens je veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik al tegen je zei Dien ..Liefde is loslaten en dat heb je gedaan !!
    Moeilijk maar voor Damian het aller aller liefste wat je kon doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ria je kunt niet anders, je moet aan hem denken, en dat zal ik blijven doen voor mijn jongens, als er pijn bij komt kijken en ze kunnen niet geholpen worden... dat is mijn plicht voor alle liefde die ik van ze krijg <3

      Verwijderen
  5. Wat een lief koppie ❤️ wat zal je hem missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat jammer. De enige troost is dat hij nu geen pijn meer heeft, niet meer afziet. Sterkte gewenst met dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh Dien, wat enorm verdrietig. Zo moeilijk om je hartedief te laten gaan. Heel veel sterkte en knuffels voor jouw andere koters.
    Etienne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach zie hem daar staan, mooie foto's van je vriendje
    Het gemis zal groot zijn Dien, maar hij heeft tien jaar een fantastisch leven bij je gehad
    Kon het maar hé, dat er zo'n plaatsje zou zijn waar je nog even kon gaan kijken hoe het aan de 'andere kant' is
    Dikke troostknuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel An, zijn leven bij ons heeft veel vreugde gebracht, ik maakte me ook heel veel zorgen als hij weer een aanval kreeg, er is een stukje rust in huis, maar ohh ik mis hem

      Verwijderen
  9. Wat een verdrietig nieuws, Klaproos.
    Heel veel sterkte om met dit gemis verder te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het beste voor iemand waar je zo ontzettend van houd kan je alleen maar als de liefde boven alles gaat. Sterkte je gaat hem iedere dag missen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bas dat zeg je goed, ik mis hem heel erg, ook al weet ik dat het goed is

      Verwijderen
  11. Moedig dat je gekozen hebt voor hem in plaats van voor jezelf. Nooit makkelijk, maar wel belangrijk. Ik voel hier het verdriet nog.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat moet he di mario, dat is je plicht als baasje, zorgen dat ze het fijn hebben en niet lijden <3

      Verwijderen
  12. Wat een prins was het Dien.
    Wat een mooie herinneringsfoto's.
    Hij had het leuk bij jou en zijn broers.

    Maar wat is het missen.

    Veel liefs,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee toch... :(
    Ik voel met je mee. Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve, lieve Dien,
    aangezien het nog niet zo lang geleden is dat we onze Tess hebben moeten laten inslapen, weet ik maar al te goed wat je nu doormaakt!
    Het is uiteraard het beste voor Damian maar afscheid nemen, went nooit.
    En gelukkig maar dat het niet went want dat betekent ook dat er oneindig veel liefde is ( geweest )!
    Je hebt van hem gehouden met elke vezel in je lijf en met jouw warme en unieke hart! Dat is een zekerheid waar niet aan te twijfelen valt.
    Bij ieder afscheid moeten we ' loslaten ' terwijl we eigenlijk niet liever willen dan bewaren...
    Je bewaart je lieve schat in de onbeperkte ruimte van je hart, je verlangen en het gemis.
    Damian zal altijd een deel van je blijven... voor altijd met je verbonden.
    Bewaar hem in je verhalen, je sprekende foto's, je herinneringen en in het mooiste plekje van je hart!
    Dit mooie eerbetoon aan Damian geeft weer hoe oneindig geliefd hij was...
    Voor altijd in warme & tedere liefde met jou verbonden ♥

    Dikke, dikke knuffel en heel veel sterkte & goede moed,
    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lieve Olivia jouw Tess heeft het fijn gehad bij jullie en dat afscheid deed ook vreselijk veel pijn, maar jullie hebben ook aan haar gedacht en niet aan jezelf, dan bewijs je ze een dienst, Damian is nog heel dicht bij ons, ik noem 100 keer per dag zijn naam, hij zit in mijn hoofd en mijn hart, m,n lieve clown, ik hou heel veel van hem .. <3

      Verwijderen
  15. De eerste keer dat ik dit las kon ik niet reageren...Te dikke strot, nu tis vreselijk verdrietig eendier te moeten missen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve walter... een dier is altijd eerlijk hé, als het je niet mag loopt het weg, als het een knuffel wil komt het naar je toe, ze kennen geen nare gedachtes, zijn altijd blij.. we kunnen zoveel van ze leren.

      Verwijderen
  16. Oh Klaproos, wat een verdrietig bericht.
    Goed dat je voor hem hebt gekozen, dat hij niet hoeft te lijden.
    Heel veel sterkte met het verlies van je lieve maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolein, de wetenschap dat hij uit zijn lijden verlost is geeft troost, ik ben blij voor hem

      Verwijderen
  17. Ik weet zeker dat hij geen beter leven gehad kon hebben dan dat jij hem gegeven hebt. Gecondoleerd met het verlies van zo'n fijn maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Sjoerd. we hebben het samen heel erg fijn gehad, en zóveel mooie herinneringen gemaakt..... ik draag hem voor altijd bij me

      Verwijderen
  18. Hoi Klaproosje.

    O, dit is triest.
    Wat een gemis voor jou.
    Ik wens je heel veel sterkte, dit doet pijn.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Damian, wat een verried dat je er niet meer bent.
    Ik heb je hele leven mee mogen maken door Dien.
    Wens je een vredige bestaan en voor Dien veel sterkte. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Hans ja jij kent hem ook vanaf het eerste ,moment hé die kleine wispel van me dank je wel he

      Verwijderen
  20. Ach lieve Dien, ik zit hier met tranen in de ogen te lezen. Zo verdrietig vind ik dit voor jou.
    Wat hebben wij als volgers ook enorm van Damian genotenb.
    Veel sterkte gewenst voor jou en ook voor je andere lieverds.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jetske, ja.... ik mis m,n kleine clown, zijn afwezigheid slaat een enorm gat ..

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥