One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-02-2016

19.02. YahaNoha








*KLIK*
sacred spirit - Yeha Noha
Openen in nieuw venster en klein maken




Mooi weertje,

wij zijn er klaar voor we gaan

Er schuilt een oude indiaan in me...
ik wil weg... de natuur in..:-)




Het Sarsven in Nederweert.
het heeft een grote verandering ondergaan,




en een van de dingen die ik zie
als we aan komen lopen is dit...

ehhhm ....
kunstwerk zal ik maar zeggen,
brrrr.
ik hou er niet van...
waarom moet dat in de natuur staan?
laat de natuur de natuur,




die kan dat écht zelf wel hoor:-)
zeg nou zelf,
dit is toch, "ademloos mooi"




Paardjes lopen er het hele jaar door,
en hebben het heerlijk in de zon,
dit kleine witje,
maakt mijn zijn voetje het ijs stuk om te drinken....
prachtig om te zien :-)




Het water speelt een grote rol in het Sarsven,
dat snap je wel,
en daar hebben ze genoeg van na alle regen die er gevallen is,




De zon was onze vriendin vandaag :-)
door haar stralen zag de wereld er als een sprookje uit,




Het broekbos verzoop,
en wij ... ook bijna :-)






water water water....
en mijn wandelpad van weleer was weg:-)
zomaar weg...
ja hallo... dat gaat zomaar niet:-)




verdikkie nog... nu moeten we dezelfde weg terug..
tot aan de knietjes door de modder:-)




Maar bij het zien van zoveel moois is dat snel vergeten




kom jongens...... deze kant op,
we gaan naar morgen,
want dan heb ik nog wat moois voor je....
jawel hé ik bewaar het mooist voor het laatst:-)
tot morgen

xxx































21 opmerkingen:

  1. nee... neeeeee. neeeeeeeeee Klapper..degene die dat heeft laten plaatsen... heeft natuur niet begrepen. Waarom?

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Dien, de natuur is ademloos mooi van zichzelf!
    En dat heb jij weer prachtig weten vast te leggen. Alsof ik er zelf even liep!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk serene serie, mijn favoriet in de deze prachtige serie is de op één na laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. op naar morgen, dan.
    Dat ding hoeft voor mij ook niet, hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het is overal erg nat, maar je hebt ook vast wel droge plekjes gevonden om te lopen.
    Op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos. Wat hebben sommige
    mensen tocht een slecht gevoel voor de
    natuur, dat ze zoiets plaatsen op die
    plek. En dat dan nog mooi vinden ook.
    vreemd hoor, zo'n 'beeld' hoort er niet
    thuis. Maar jij hebt weer prachtige foto's
    gemaakt en genoten van het mooie weer.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was hier slecht weer gisteren helaas, maar vandaag schijnt het zonnetje weer!
    Hier ook soppen tijdens de wandeling, ik heb elke dag mijn kaplaarzen aan haha.
    Prachtige foto's weer Dien en mooie woorden van de Chief.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's Dien, warm van kleur, mooi licht
    prachtig gebied die zeker niet om zo'n 'beeld' vraagt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echt mooi gebied en wij genieten nu lekker en droog mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chief Seattle, ik moest even googlen Klaproos, en 'k heb een aantal van zijn quotes gelezen.
    Je hebt een prachtig blog gemaakt, naar de geest van de oude indiaan in je.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de woorden de de Chief spreken me vooral aan Dien

    heel knap geschreven.

    en een prachtige fotoreeks, waarbij de voorlaatste mijn voorkeur heeft

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Helemaal toppie deze mooie natuur foto's.

    Hier nog een mooie indianen spreuk.
    Man can no more own the land we walk upon.
    Than lay claim to the air we breathe.

    ( heb ik thuis hangen )

    Groettie van Patricia,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Dien, weer zo'n prachtige foto's die je ons hier voorschotelt. De mensen gaan er te vaak van uit dat de aarde en alles wat erbij hoort hun eigendom is. Vandaar het vaak respectloos mee omgaan. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n indianenwijsheid zou vaker het zonlicht mogen zien. Daar wordt de mens erg klein bij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dientje in wat voor een prachtige natuur kan jij toch gaan wandelen! En wat een verandering heb jezelf ondergaan :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi mooi mooi.. Dien!! En, zóóó waar!!! Knal die rare beelden maar snel uit dat bos, wij indianen houden daar niet van!! Waarom toch al dat gekunstelde... Waarom heeft de mensheid niet genoeg aan de natuur zelf? Ik kan het niet snappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De mens zal de wereld niet overleven, hopelijk de wereld wel de mens....
    Fijn weekend, en kijk uit dat je niet wegwaait.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In deze serie vind ik de één na laatste een kunststuk der natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zonde dat zo'n prachtig stukje natuur wordt ontsierd met "kunst." Zeker een blinde stagiair die op deze gedachte gekomen is.
    Ik begreep er niets van, zat me al op te winden op mijn stoel totdat ik je foto van de katjes zag. Ik bloeide meteen weer op :-) Weer een wereldfoto's, Klapper ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Laat de natuur maar doen, die wangedrochten zullen rap overwoekerd zijn met mooie planten,
    zullen vlug nestjes voor het jonge leven worden.
    Je foto's, lekker kunstig, zijn weer heel genietbaar. Vooral dat 'kunstige' ijs, gemaakt door moeder natuur zelf , is een topper !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥