One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-02-2016

26.02. Dag Wim








*KLIK*
Yann Tiersen on Piano
Openen in nieuw venster en klein maken




Dag Wim,


Voortaan ben ik hier te vinden schreef je....
en ik volgde je blog, dagelijks

De defender rijdt niet meer over het eiland,

Gaat niet meer op onderzoek voor ons,

bouwt geen steenmannen meer,
legt geen kunstwerken meer neer van gevonden afval,
geen wandelingen over lavavelden

geen kleurige ontmoetingen meer

geen zonsondergangen op zondag meer


*KLIK*


Hij ,de grote kunstenaar is niet meer
laat vele werken na, voor wan en onlie...
wiens leven nooit meer hetzelfde zal zijn.


Wim,
ik zal je missen..
je verhalen,
je uitjes met de boot,
je steenvisjes...
de inspiratie die jij was

"alles"

maar ik ben blij,
dat je mijn webbie was.
Voor jou ging de zon héél mooi onder

Heel veel sterkte gewenst voor de familie,
vrienden en kennissen van Wim

xxx







34 opmerkingen:

  1. He, wat sneu, sterkte er mee en wat een fijn eerbetoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb er weer een fijne herinnering bij die niemand je kan af nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb je mooi gebracht Dien!
    sterkte aan de familie en vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zullen hem missen. Zijn familie nog meer.... Dag Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, een mooi gemaakt
    I.M. voor Wim ik zal op dat blog moeten
    kijken om te weten wie hij was. Een
    karakteristieke kop zo op de foto te zien.
    Ik wens je een fijne zaterdag met goede
    herinneringen aan deze man.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Descansa en paz Amigo! Sterkte en kracht voor de familie.
    Veel mooie herinneringen aan deze mooie man Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een eerbetoon zoals Klapper dat kan. Sterkte met het verwerken van het verlies.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende hem niet. Blijkbaar heb ik wat gemist.
    Sterkte met verwerken en voor de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ai... ik wist het niet dat hij uiteindelijk de strijd tegen de kanker had verloren. Dit doet pijn... Hij was natuurlijk al een tijdje van het net verdwenen maar dat deed hij vroeger al eens bij diverse behandelingen dus ik dacht dat het weer zo iets was.
    Een groot mens én een groot kunstenaar is van on weg gegaan. Hopelijk heeft hij niet te veel af gezien in die laatste dagen...
    Sterkte aan zijn Wanenonlie moest ze deze ode lezen... we treuren om hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Altijd verdrietig om van iemand afscheid te moeten nemen, die iets voor je betekent heeft.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi eerbetoon Klappertje Zelf kende ik die man niet maar .........als Jij er zo over praat was ie wel iemand !Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie woorden Klaproos, ze zullen hem alsnog bereiken.
    Sterkte voor de familie, voor jou en al zijn blogvolgers.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou en alle andere betrokken veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG, ik wist het niet. Wat erg.
    Ben vandaag of gisteren nog op zijn Facebook geweest.
    Ik ben er het hart van in, wat jammer. Hij had zo'n goede hoop dat hij geopereerd zou kunnen worden.
    Het ga je goed, Wim. Mijn gedachten gaan uit naar zijn Wanenonlie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel verdrietig en mooi geschreven. Ik kende hem niet maar wens je heel veel sterkte
    Liefs Mariannne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wim zal je een knipoog geven van waar hij nu is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sterkte voor de familie en vrienden
    Dien,een mooi mens gaat heen,en die hem lief waren
    zullen Wim nooit vergeten.
    ik kende wim niet.
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi, een waar eerbetoon aan deze heerlijke man !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een respectvol eerbetoon Dien, gecondoleerd met het verlies van je blog vriend.
    Het blijft moeilijk om ook op deze manier afscheid te moeten nemen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede morgen Roos, ik wens je een prettige zondag toe.
    Het is zonnig weer, dus met je jongens op pad is zeker
    weer groot feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gedaan Dien, prachtige eerbetoon
    gecondoleerd met het verlies van Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aj.. kende Wim niet.. maar lees nu bij jou dat dat heel jammer is.. hij lijkt me een prachtig mens! En die wil je nooit missen...
    Sterkte Dien met weer een heengaan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik volgde hem niet, maar altijd triest om een collega-blogger te zien verdwijnen op deze manier
    Sterkte aan alle betrokken familie en vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een grootheid is heengegaan, zo concludeer ik uit je woorden. Sterkte gewenst voor de geliefden van Wim!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het leven is zo kort. Geniet van de tijd die wij hebben. Ik kende hem helaas niet maar dit zo lezend denk ik dat Wim niet alleen heeft genoten maar ook anderen heeft laten genieten. Laat Wim een voorbeeld zijn. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen Roos weer een nieuwe week.
    Ik wens je een goede maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ken hem van naam, af en toe bij elkaar op bezoek.
    Mijn oprecht medeleven aan allen die van hem hielden.

    sterkte,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ken hem van naam, af en toe bij elkaar op bezoek.
    Mijn oprecht medeleven aan allen die van hem hielden.

    sterkte,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer een dierbaar iemand van wie je afscheid moet nemen.
    Het leven is zo kort dus we moeten ervan genieten zolang het kan.
    Sterkte meis en ook voor de familie van Wim.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sommige mensen waar je mee blogt beginnen als familie te voelen. Zeker als je een mooi kijkje in iemands hart geboden wordt. Wim lijkt me een kunstzinnig en hartverwarmend mens. Misschien hadden ze hem boven nodig...
    Sterkte met het gemis, Dien. Dat klinkt heel voor de hand maar ik meen het van ♥e.
    Neem af en toe gewoon nog eens een kijkje op zijn blog, dan ben je voor heel even weer een beetje in zijn buurt...
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha die Klappertje,

    ja... wat mooi dat je dit geschreven hebt.
    En zo'n mooie foto van onze oude vriend.
    Ik had een biertje bij hem willen drinken als ik in de buurt was.
    Maar dat zal nu dus nooit meer kunnen.

    Dag Wim... rust zacht...

    Dag Klappertje, lief van je.
    Dikke knuuffel van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥