One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-02-2016

06.02. De tederheid








*KLIK*

De tederheid- Stef Bos Openen in nieuw venster en klein maken




De tederheid
Ik hoef geen psychologen
Om te leren leven
Ik heb een goede spiegel
Die mij beter kent
Ik heb geen goeroe nodig
Om te kunnen zweven
Want er is een vrouw
Die aan me denkt




Het is alleen de tederheid die telt
Alleen de tederheid die telt
Ze mogen alles van mij hebben
Heel m'n leven al m'n geld
Het is alleen de tederheid die telt




Ergens diep in mij
Woont een wonder
Het is de stem van iemand
Die er niet meer is
Maar ik kan hem horen
In het donker
Hij vertelde mij
Wat ik niet meer wist




Het is alleen de tederheid die telt
Alleen de tederheid die telt
Ze mogen alles van mij hebben
Heel m'n leven al m'n geld
Het is alleen de tederheid die telt


Stef Bos


Voor iedereen die carnaval gaat vieren,
hou het leuk,
en kom gezond weer naar huis.

xxx





25 opmerkingen:

  1. Altijd indrukwekkend Stef Bos. Een persoon die je echt kan raken. Kan me nog zijn nummer Papa heel goed herinneren.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms lijkt de wereld perfect, maar we weten wel beter. En toch koesteren we, dat voelt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Dien! Hele mooie woorden van Stef Bos!
    En carnaval daar doen wij niet aan hoor. Hier in het dorp is er een kleine carnavalsvereniging, maar het komt niet echt van de grond. We zijn er niet mee opgegroeid, het zit niet in de genen. Toch kunnen we wel feesten hoor! ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk wegdromen hier bij Stef bos
    Je gebruikt regelmatig een van zijn liedjes bij je foto's dus volgens mij ben je net als ik fan van hem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie tekst van Stef Bos Dien..

    die massa vogels is altijd indrukwekkend om zien

    hier bij ons zijn het meestal spreeuwen of kraaien ..

    en carnaval vieren is niet mijn ding..

    afhankelijk van de weersomstandigheden ga ik er misschien wat foto's nemen

    prettig vervolg van het weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stef kan het altijd mooi zeggen.
    Ik vier geen carnaval meer, maar wel leuk om te kijken en dat kan lekker voor de buis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Stef toch,
    altijd de juiste woorden,
    en die foto's van Dien,
    die er bij horen,
    stuk voor stuk
    je mag ze zien.

    mooi weekend, lieve Dien,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Stef toch,
    altijd de juiste woorden,
    en die foto's van Dien,
    die er bij horen,
    stuk voor stuk
    je mag ze zien.

    mooi weekend, lieve Dien,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tekst, mooi gezongen en je foto's, Klaproos, die hebben vleugels en brengen je in hoger sferen.
    Ik wens je een heel mooi weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelofelijk mooi.. vooral de foto's Dien!! Ik voel de vrijheid.. machtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vogels...ik heb ze gezien op fb. Zo ontzettend mooi om te zien!
    Prachtige foto's, Dien, en een inspirerende tekst. Leve de liefde en de tederheid.
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klapper.. wat een pracht en praal. Het leven kan zo mooi zijn en jij hebt het weer eens op de foto gezet.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Dien,
    die foto's van jou zijn werkelijk magisch!
    Die kleuren en dan de tekeningen erin wow!!!
    Tezamen met de tekst maakt het dit weer een schitterend geheel.
    Het carnaval laat ik aan me voorbijgaan.
    Geniet van je avond en morgen een gezellige zondag :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er in woord en beeld weer een heerlijk sfeervol en rustig logje van gemaakt.
    Wat een tegenstelling tot het luidruchtige carnavalsgebeuren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stefs teksten grijpen je vaak naar de keel
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vooral de onderste foto vind ik schitterend. Zijn dat nu de parelmoerwolken of is het wat anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Roos, mooie muziek en
    prachtige foto's erbij. Wat carnaval
    betreft, als kind woonde ik in een
    gebied waar het meer werd gevierd.
    Dan gingen we wel naar de optocht kijken.
    Maar hier is er geen carnaval en ik heb
    het ook nooit echt gevierd. Ik denk dat
    het in je genen moet zitten om echt het
    carnaval aan te voelen en mee te kunnen
    doen. Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede zondagmorgen Klappertje. Wat heb jij weer werk gemaakt van dit mooie logje, tekst en foto's vullen elkaar perfect aan, dit is balsem voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie serie van die vogels, vooral de laatste met die prachtige kleuren in de wolken Dien
    Ik kom van boven de rivieren dus hier geen karnaval :-)

    Fijne Zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Dien, Ik denk wel eens om een foto te maken van zo'n zwerm foto's en denk dan altijd dat het niets zal worden.
    Jij laat hier zien hoe mooi het is als je het wel doet
    Dank je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig!
    en dan die laatste foto, whaw!
    van het geheel zou je ook gaan zweven

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geen carnaval hier (gelukkig) maar wel genieten van je mooie blog weer :-)x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het kan net op het goede moment binnenkomen hier kan je soms net behoefte aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥