One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-02-2016

24.02. Hoog








*KLIK*
Christina Perri - Arms
Openen in nieuw venster en klein maken




Damian aan het werk,:-)
Kleine spring in het veld,
Als ik zeg "hoog"
dan springt hij daar waar ik hem graag zou willen zien,




"knappe dondersteen"
Binnenkort gaan we samen een workshop " doggydance " doen,
ik heb er alle vertrouwen in,
dat hij dat helemaal ziet zitten,
naast mantrail en frisbee,




en steppen,
en zwemmen en voetballen,

en nátuurlijk wandelen:-)


"hoog Damian" en zie... hij springt in m'n armen...
"lekker ding" :-)

xxx





40 opmerkingen:

  1. Ha Dien,je hondje is goed afgericht.
    Mooi om te zien hoe hij zijn kunstje doet.
    Leuk dat je doggydance gaat doen.
    Daar gaan we zeker nog van horen
    goede nacht.
    Groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker Christiene,
      als het goed gaat zie je het en anders.... misschien ook wel :-)

      Verwijderen
  2. Je hebt pareltjes van diamanten van ze gemaakt. Natuurlijk zijn ze geweldig, maar dat kan alleen maar in uiting komen door extra aandacht en liefde. En die Klapper..... die komt vanaf jou.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel di mario, ja je weet het is zeker geen straf om met deze jongens in de weer te zijn:-)
      lief dat je het zo zegt, eigenlijk helpen ze mij meer :-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Leuk al die kunstjes...!
    Toch kunnen anderen en ik, ons ook heel rijk en gelukkig voelen zonder hond.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaaa, zeker een lekker ding, Klappertje!
    Wat heb jij er een top-hond van gemaakt!
    Ja, dat mag wel eens gezegd worden...
    Vervelende honden zijn alleen maar vervelend omdat ze niet goed opgevoed zijn.
    Dus... you're the master! Keigoed!

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag...
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's zeker loutje en dat gaat ook op voor kinderen hé,
      een consequent zijn wil helpen :-)

      Verwijderen
  5. Wat een genot om in je leven te hebben hè DIen.
    Het verrijkt het zo ontzettend.
    En wat fijn dat hij springt als jij het hem vraagt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel, je moet er niet aan denken dat hij zomaar overal bovenop zit hé :-)
      hij is erg netjes opgevoed john

      Verwijderen
  6. oooh leuk doggydance, zag ik eens
    dan verwachten we wel een filmpje hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Wat mooi dat op het tegeltje.
    De foto's zijn erg mooi zo met de boom .
    Lijkt mij erg leuk doggydance.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een genot om naar te kijken, Rooske!
    Leuk die verbintenis met je hond...
    Lieve groetjes Anna :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, Klaproosje, ich habe Deinen Blog bei Christiene gefunden. Mir gefällt Dein Stil! Das sind schöne Hunde - tolle Bilder-Geschichte mit dem Baumstamm!

    Hallo, Klaprose, I found your Blog in Christiene's Blog. I like your style! These are beautiful dogs! Amazing photo-story with the tree-trunk!

    Dori aus dem Bayerischen Wald

    Dori from the Bavarian Forest

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke serie van Damian.
    Met zo'n trouwe en ondernemende viervoeter aan je zijde hoef je je nooit te vervelen, lijkt me zo. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk toch om zo met je hond samen te genieten
    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, Hond Valt Boom Aan? Of: Hond Heeft Honger ;o)?? Geweldig Dien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastisch Dientje hoe jij met die dieren bezig bent en er tijd in steekt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhh Joke, met "alle liefde in me"ze verdienen het, wanneer gaan jij en ik weer eens wandelen....
      de route van dat kletsende boertje :-)

      Verwijderen
  14. Goede avond Roos, leuk een hond die in een boom klimt,
    dat is eigenlijk meer wat voor je poes denk ik :)
    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die gesnoeide boom ziet er prima uit om de honden te laten klimmen (en zou ik ook wel willen... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil niet in herhaling vallen Klaproos, daarom sluit ik me aan bij de woorden van Di Mario!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Jan, je weet wat in liefde wordt gedaan kost geen moeite, en zo gaat dat op voor Ace Damian en mij :-)

      Verwijderen
  17. Die gaat echt hoog, geweldig hond en foto's Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Blij day=t ik de rijkdom van het gezelschap van viervoeters ken.....
    En Damian de voetjes van de vloer ... ;-) het zal wel swingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heb ik nog nooit eerder gezien: een boomklimmende hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Damian is een echte circusartiest (-: Krijgen we een filmpje te zien van doggydance? Ik vind zoiets om te gaan doen echt iets voor jou. Meissie, meissie, wat hebben Ace en Damian het getroffen met jou. En jij met het ♥ ♥ ♥
    Baai baai swietie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een klimhond :-) 't is een rakker :-)
    Je moet heel wat beleven met die stoere jongens !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Damian is behalve een goede vriend ook een knappe kanjer.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥