One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-09-2017

25.09. ik kom je helpen









*KLIK*
Savage Garden - Truly Madly Deeply
Openen in nieuw venster en klein maken






Ohhhhh erg hé die foto van gisteren
van die lieve scheet




Het leek wel héél erg wat er gebeurde,




ik heb jullie helemaal op het verkeerde been gezet :-)
Maar wel lachen toch




Ze had een heerlijke puberale belager
van 8 maanden oud :-)



De lieverd wist zich geen houding te geven met zo'n lekkere opdringerige
65 kilo liefde
en onstuimigheid :-)




ik hoor het haar zeggen,
wa ziede toch een zanikboks..:-)
om vervolgens hem dood te knuffelen :-)




De dames zaten even heerlijk op de bank,




Toen deze bonkige jongeling, die zich nog steeds puppy waant
dacht...




Kom, ik ga der gezellig even bijzitten:-)




Héél gezellig natuurlijk
een boerboel van 65 kilo... op schoot :-)




Fantastisch hé, wat een dier,
en hij wordt nóg een stukje groter en zwaarder,
en is zo lief als hij weegt

Geen hond om zó maar even in huis te halen
daar moet je écht wel een studie van maken, en tijd voor nemen
en ruimte hebben
Maar dán als je aan alle voorwaarden voldoet
heb je er een perfecte kameraad aan, een die je nooit in de steek laat

85 kilo liefde...

WOWWWWW denk je dat eens in :-)

xxx






34 opmerkingen:

  1. Hahaha....wat leuk Dien, dit had ik toch niet verwacht. De foto's zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stuk, ben meteen weer verliefd hoor zou bij mij gewoon op bed mogen slapen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owh.. dat is een hond naar mijn hart. Maar.. ik woon boven, dus dat wordt hem dus niet he. Maar daarom kan ik er wel mooi zo van genieten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, bedolven worden onder de liefde! Heerlijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verdorie Klappertje dit heb je toch weer mooi gefiekst hoor Sterke beelden en mensen .............................euh dat zijn we van Jou al wel gewoon he Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, een schoothondje zit 'r niet in....
    'n Gezellige serie, Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dít had ik niet verwacht. Ik ben er met open ogen ingetrapt, hahaha (-: (-: Ik wist niet dat Boerboels ook gevlekt konden zijn.
    Het zijn uitstekende erfbewakers maar ze hebben wel een strakke hand nodig. Kennissen van ons hebben er een. Wat zeg ik? Twéé. Haha,, deze waant zich nog pup ♥ Ik vind het een compliment als een hond me lief vindt; net als jij...
    Dag bikkel. Een dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha, wat een boef! K heb nog nooit van een boerboel gehoord, maar zo te zien is het idd een boel (hond).
    Geinige foto's van de dames die bijna onder de poot worden gezeten!(Verhaspeling van een zeer bekend gezegde, hahah)
    Dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Super deze dames met die jongeling ;-))
    Mooi op de foto gezet Klaproosje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig beestje, wat een kracht zal die al hebben, en nog maar 8 maand zijn
    met één lik van deze ben je gewassen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem wel héél groot!
    Gelukkig (nou ja) hebben wij de ruimte er niet voor, hoeven we nooit te overwegen of we een dergelijk onstuimig gevaarte in huis zouden willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo’n hond en dan nog in de groei.
    Maar zo aanhankelijk naar ons mensen toe. hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuke foto's Roos

    maar een schoothondje is hij wel wat groot

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een leuk schoothondje :-).... Leuk om foto's van te nemen maar een beetje groot in huis. Prachtig dier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke hond is dit. Het moet groeien. Het word grote hond. Leuke foto's geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, om zo'n monster in huis te halen moet je toch heel goed weten waar je mee bezig bent. Het zijn niet alleen zware loeders maar ook honden met een heel sterk karakter.
    Super fotoreeksje! Twee van mijn favo onderwerpen: vrouwen en een hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 85kilo liefde wie kan dat weerstaan ;-)
    Ik doe het me de twee dames van ons, die zijn samen nog geen twintig kilo, maar ja dat zijn dan ook Shelties.
    De liefde die ze geven is er niet minder om ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha geweldig, je had me helemaal op het verkeerde been (poot) gezet. Ik zie het al een zondags jurkje met een panty is hier niet handig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Roos, 85 kilo liefde, zie dat maar eens
    te overtreffen! Een schat, maar niet echt een hondje
    voor op schoot. Ik ga zo weer naar het asiel, maar een
    boerboel hebben we niet in de aanbieding.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, je had ons goed te pakken. Leuk!! Ik houd wel van zulke grappen. JA, wat een beest. EN idd goed nadenken en uitzoeken voor je er aan begint, maar dat geld voor elk beest. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha wat een superleuke foto's! Wat een lol kun je toch hebben met je dieren!
    Dat wordt een zware jongen als hij uitgegroeid is. Heerlijk beest!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende foto's, wat een pret. Van genoten.

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een lieve goedzak, prachtig in beeld.......
    zo als ook de dames..
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een kanjer van een dier zo jong nog en dan al zo groot, geweldige serie Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantastisch inderdaad, wat een schitterende foto's maakte je van deze mooie dames en de al even mooie lieve hond!
    Zelf heb ik het logje waar je over sprak nog niet gezien, ik ga er nu snel even naar piepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een bonkige waterval ven pure hondenliefde :-)
    Onze geburen hebben ook zo'n groot knuffeldier van 85 kilo lopen , zo braaf en lief als dat hij groot en zwaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hou ook zeker van honden, maar voor thuis? Heb ik liever een kat of katten, hahaha. Honden zijn leuk van een ander, ik pas ook grag op, laat ze met grote liefde uit, maar altijd, blij als de baas of bazin ze weer komt halen ;-)

    Prachtig beest dit!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥