One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-09-2017

04.09 Mambo meid








*KLIK*
Lou Bega | Mambo No.5
Openen in nieuw venster en klein maken




​Loop jij maar voorop zei ze,
en ik dacht och da's lief... :-)




" KLONG"
Mambo number faaif...
whahahahahaha


ahááá dus daarom :-)
lange loebas....




Nou gelukkig heb ik een soort van ingebouwde spinalert​ :-)
Maar jongens wat hangen er veel, en wat zijn ze toch mooi,
als je ze niet in je gezicht krijgt of vast hoeft te pakken:-)
whaha. blijf maar hangen hoor,
en voor de gevoelige kijkers onder ons webbies,
waar een spin zit zijn er twee,
ken je dat gezegde?




KLONG KLONG....
daar hebbie het gedonder al in de glazen :-)
Heerlijk hé jongens de herfst.
zonnetje erbij het is toch zalig wandelen zo.




De beginnende herfstkleuren, ik hou er van,
Door de afgelopen droogte is de herfst erg vroeg ingevallen,
bomen en struiken laten uit bescherming hun blaadjes los,
geeft niks, volgende lente weer nieuwe hé :-)
ging alles maar zo makkelijk..




geen wolkje aan de lucht..
wat zeg je ? daar voor je ?.... wolken??




ik zie niks jij wel :-)

* verliefd naar de wereld kijk *




Jongens, het is zo hé,
als je niet geniet dan ben je niet slim bezig,
want niemand anders kan het voor je doen hé.




Van de week heb ik twee kaarsjes aangestoken voor een lief
vriendinneke dat al heel lang in de lappenmand zit,
en ik zou zó graag meer voor haar willen doen...
maar dat gaat niet.




Ik besluit dubbelop te genieten,
van wat het leven ons geeft.
en terwijl we hier langs de paardjes lopen,
die tevreden in de wei staan met hun veulens denk ik....
zou het niet mooi zijn, als we hier samen eens zouden lopen?
ik zet de weg af met een streeplint,:-)
en parkeer twee stoeltjes hier,
doen we net of we voor een brééd beeld tv zitten...

ik zorg voor chippies :-)
is dat wat :-)




A little bit of Loutje in my life
A little bit of Kakel by my side
A little bit of doggies is all I need
A little bit of Mario is what I see
A little bit of Peetje in the sun
A little bit of Beckie a life long
A little bit of Carin here I am
A little bit of all of these makes us a Team




Ace kan zó verleidelijk kijken naar zijn speeltje
zeg dan maar eens nee,
een paar keer trap ik er in,
maar dan niet meer:-)




zeg nou zelf:-) dat is toch geen doen :-)
bordercollies weten van geen ophouden,
die hebben geen rem,:-)

Dus ik moet ze manen die jongens,
mooi gekamde haren hé.
ze hebben op de kaptafel gestaan:-)




Jongens..... we zijn er weer vandoor..
we hebben een date....




Met een schat in Tilburg die " Lieve " leven heet :-)
ik leg de wereld aan je voeten...
geniet er van.

xxx







29 opmerkingen:

  1. Hahaha, waar een spin zit, zijn er twee... Dat is vast waar en ik vind het geen enkel probleem. Maar ik ken dat gezegde anders, nl. waar een muis zit, zijn er twee! En dat vind ik wel een probleem!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk blogje weer! En dat spinnenweb, geweldig !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Dien...hoewel ik griezel van de prachtige spinnen hoor :-). Mooie maandag en beterschap voor je vriendinneke gewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Môgge Dientje,

    dit is één grote ode aan het genieten!
    En jij weet hoe!
    Prachtig allemaal...

    Ja, ik steek er ook eentje op voor ons vriendinneke. Ze heeft het zo nodig!

    Dag lieve schat...
    het is al weer een mooie dag en hoppa... we gaan!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik was gister in en bos, en daar was niet 1 daar was niet 2, maar daar waren een heleboel spinnen :D
    Geniet er van Dien. We moeten er uithalen wat er inzit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo is het maar klapper. IK geniet maar voor iedereen die ik ken. Je weet maar nooit of zij het niet kunnen of vergeten. Spinnen zijn mooi en mijn vriendjes.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig mooi en leuk blog Dien, ook in de herfst is er een hoop te genieten, en dat gaan we dus doen hè?
    De foto van Ace met de dennenappel is prachtig, en de spinnen in hun web heb je heel fraai gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als ik hier naar kijkt en doe mijn ogen dicht dan ruik ik de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie 'nu-al-herfstserie' Klaproos. Je honden zijn het hele jaar door prachtig!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto`s van de jongens, je kan ze zowat door de beeldbuis heen aaien !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klaproos,

    Voor jou een PLUIM voor deze fraaie serie en kom niet too late for your date!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk herfstfoto's heb je geschoten. De geur ontbreekt nog, maar ik heb er zeker van genoten.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach zo'n mooi blog Dien, heb er van genoten!
    je kan het nog steeds! de queen of blogs, echt wel!
    een geheel om van te smullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je het nummer van Lou Bega hoort en je ziet het spinnenweb, krijg je het gevoel ik ben er ingelopen.
    De bladeren en de eikeltjes, duidelijk herfst aan het worden.
    Leuke foto van Damian bij de dennenappel. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms voel ik me bang als ik die "herfstfoto's " zie Peins bij mezelf 'moeten e nu altijd in de toekomst kijken en denken 'Kan me wel vinden in Jou foto's hoor Schitterend maar ..........................dat wist Jij al he Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede avond Roos, heerlijk zo even met je mee wandelen.
    En je jongens zien er weer keurig uit, gekamd en wel,
    als daar maar geen spinnetjes in gaan zitten. Ik kijk
    altijd vol bewondering naar een spinnenweb, wat is dat
    prachtig gemaakt.
    Sterkte en beterschap voor vriendinneke, je kunt je
    soms zo machteloos voelen in zo'n situatie. Morgen zal
    ik een kaarsje voor haar opsteken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik word helemaal blij van je geweldige serie. Ik weet het geluksgevoel zit in jezelf, maar jouw logje werkt wel aanstekelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja, de spinnen zijn er weer in overvloed, ik kom nu elke ochtend door de webben heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Roos, een fijne dinsdag gewenst.
    Zelf ga ik vandaag weer naar het asiel, de
    vakantie is voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja het is echt weer spinnentijd en de herfst is idd vroeg maar de kleuren zijn prachtig. Al moet ik als echt 100% zomermens wel weer even wennen aan de omschakeling
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Klaproosje.

    Mooi, mooi, wat je laat zien.
    Afscheid van de zomer, nieuwe herfstklanken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hier word ik altijd blij van.
    Ik zie je huppelen en springen,
    hollen met de jongens
    en dan....gezellig uitblazen.
    Geniet, met een hoofdletter,
    het is je gegund, Dien!

    liefs,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. daar zit beat in in de mambo number five. beat en schoon madams.
    prachtige hondenfoto's hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijke tijd tussen zomer en herfst in, nog net niet alles bruin, maar toch het begin met die spinnen en paddestoelen
    geweldig sfeer blog met prachtige foto's er bij Dien.

    Groet, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, zo'n mooi, lyrische logje over de herfst zie je beslist niet veel! Jij houdt precies van dit seizoen hé? Nu ja, er valt dan ook heel wat te fotograferen, mooi te fotograferen ook. Jij kan dat als geen ander Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik liep een stukje mee en wat was het mooi. Dankjewel.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De herfst begroet ons met spinrag en blaadjes.
    Mooie wandeling Dien.
    Love it.
    Gelukkig kan ik ook weer wat wandelingen maken. Heerlijk!
    Het leven is weer fijn. XXX ����

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie spinnenbeestjes heb je hier gevangen, de herfst die langzaam maar zeker komt aangewandeld...
    't is altijd gezellig om met je mee te wandelen Dien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hou op, schei uit, die spinnen dit jaar, het zijn er echt veel, de tuin van mijn ouders leek wel een spooktuin ergens en nee over het pad, pfffffffff elke ochtend met de bezem voor mij uit en helaas vele webben stuk moeten maken, hahaha in de natuur vind ik het prima, dan laat ik ze zitten. ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥