One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-09-2015

05.09.She Makes Me Feel







*KLIK*
Mansions on the Moon - She Makes Me Feel
Openen in nieuw venster en klein maken




Gloria Delaneuf, en Josephine Cunningham
twee prachtige actrices




op het Limburg festival,




In de brandende zon,
gaven ze geweldig stukje acteertalent weg,




zó komisch ook,:-)




Ik verdenk de dames er van,
dat ze dit stukje ingelast hebben
om even




uit het warme kostuum te kunnen blijven,




De Romeinen brachten de Gladiator voort
een epische held,
die moed eer en opoffering met hoofdletters schreef




Gloria en Josephine vertolkten het stuk,
op hun wijze,




met kostuums en wapens van karton,




Ze hielden het publiek gevangen,
met hun lach,de humor




en uiteindelijk werden de boeven verslagen




en werd die afgevoerd op de schouders van de Gladiator,




Het lachen zou je haast vergaan,
als je zo moet optreden,
maar deze dames niet,
echte bikkels..
we hebben genoten,
en morgen webbies......
gaan we even iets anders doen :-)
op de grond is ook altijd maar zo zo nietwaar:-)

xxx






23 opmerkingen:

  1. Een feministische versie van Spartacus, geen bloedvergieten, 'slechts' zweetdruppels en een hoop lol, zelfs een grinnikend paard.
    Mooi in beeld gebracht Klaproos, ik wens je een goed weekend.. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jan
      nee geen druppel bloed gelukkig... wel veel zweetdruppeltjes :-)

      Verwijderen
  2. Klapper, in wat voor carrousel trek je ons nou weer mee. Ik moet zeggen... ik ga graag met je mee hoor.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig di Mario, zonder jou is het maar half zo groot feest :-)

      Verwijderen
  3. Ik kan me inbeelden dat je er van genoten hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het ook voor me. Het kan zo lekker relaxt zijn he, zo zomaar buiten van een stukje show genieten of zo. In de zon... De werkomstandigheden van die actrices zullen wel heel erg wisselend zijn! Kan heel leuk zijn maar moet je ook kunnen.
    De logjes hieronder zijn ook geweldig Dien! En de uien, mmm uiensoep... (of quiche lorraine met veel ui).

    Mijn nieuwe logje is er ook eindelijk. Met zeer fraaie illustratie... ik hoop dat je het mooi vindt. Ik wel eigenlijk! Ennnn.. heel veel dank!
    Liefs en ☼,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geweldig Clemens, wat ben je toch een knappe goof dat dat je dat zo mooi kan verwoorden allemaal,
      geweldig,
      trots op jou man :-)
      xxx

      Verwijderen
  5. Fijn dat je er zo van genoten hebt...!!
    Mooi weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien, geen bloed maar wel
    zweet en (lach)tranen. Je hebt ervan
    genoten en mooie foto's gemaakt.
    OT Ik was niet in Limburg maar in
    Middelburg, dat is hier vlakbij natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke verslag en mooie serie in woord en beeld Dien.

    Fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's genieten hé, ik ben gek op straattoneel en natuurlijk helemaal als het zulk prachtig weer is! Leuk dat ik er op deze manier ook een beetje bij was! Mooi verslag!
    Fijn weekend Klapperdeklappertje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er een super verhaal uit. En die ene actrice mag gerust de kleren uit gaan, ze heeft er natuurlijk het figuur voor. die witte klassieke slip is wel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh heerlijke reportage over een evenement die in volle zon doorging. Door die mooie actrices en je al even mooie foto's ga ik verwarmd het weekend in, dankjewel Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's. Ik kan me indenken dat je er enorm van genoten hebt.
    Of ze dat stukje hadden ingelast vanwege de kleren betwijfel ik een beetje. Ik denk dat het er bij hoort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het publiek is geboeid, en nu wij met deze mooie fotoreeks
    de dames spelen het goede en het kwade en zelfs een paard
    eind goed al goed

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Het ziet er leuk uit.
    Dit moet je horen en echt zien om echt mee te kunnen genieten.
    Maar je foto's weten de sfeer goed over te brengen.
    Lijkt mij genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja, zoiets is leuk om bij te zijn! Echt een avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heb zo de indruk dat die dames er ook zelf ontzettend van genieten. leuk voor iedereen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beide actrices genieten er ook van, zo te zien

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie dat Ikea heeft bijgedragen aan het vernuftige kostuum. Dat alleen al is heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die gladiator van karton: ik heb me rot gelachen. Wat een humor hebben die meiden. En dapper om bijna in je blootje rond te lopen. Ten minste:ik vind dat toch bijna in je blootje.
    Heerlijk blog weer, Dien!
    Liefs Kakle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vraag me af of dat deel in lingerie geen afwijzende reacties teweegbracht...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥