One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-09-2015

14.09. Ik schreef mijn naam








*KLIK*
London Grammar - Strong
Openen in nieuw venster en klein maken




en ik
schreef mijn naam




in de aarde
waarin ik mijn voetafdruk achterliet




in het water
dat mij meevoerde op de stroom




in de ongrijpbare lucht
die ik greep met m'n adem




in de stralen van de zon
die mijn dagen verlichtten en verwarmden




in die dagen
die kwamen en gingen




zich vullend met
vrede en verdriet




ontmoeting en afscheid
droom en verlangen




beweging en stilstand
schreef ik mijn leven




weefde draden
samen met jullie




die ik liefheb




Mine Stemkens




Om persoonlijke redenen,
stop ik even met bloggen,
Ik meld me weer bij jullie als ik weer zo ver ben

xxx





56 opmerkingen:

  1. Ik wens je veel sterkte, Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Klapper.. je zult het nodig hebben.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aangrijpend postje
    k wens je veel kracht om te verwerken wat nodig is
    dikke knuffel x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ben zelf niet zo`n voorstander van sporen achterlaten, als het voorbij is is het voorbij.
    Maar kom terug, wanneer je kan en wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte meis, neem alle tijd die je nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. neem de tijd die je nodig hebt! ik zie uit naar je terugkeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem je tijd meis. Hierbij een knuffel uit Zeeland XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieve schat!
    Ik mis je nu al...

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MOOI gecombineerd.....past heel goed bij elkaar Klaproos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele dikke knuffel Dien en extra kracht, liefde en licht toegewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wens je sterkte, Dien, neem de tijd .
    lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Heel veel sterkte.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van de tijd die vrijkomt, Dien.
    We zien je wel weer,

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte Klapperdeklappertje, tot later. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tot ........................... !!
    En sterkte met wat de persoonlijke zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte lieve Dien. Een heel dikke knuffel!
    Hang in there <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi verstilde foto's. Geven eenzaamheid weer. Sterkte
    https://apenstaartjeweblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh....toch niets erg aan de hand ivm... met deze foto`s van een natuurbegraafplaats ?
    Sterkte in ieder geval met XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. neem er de nodige tijd voor Dien..

    sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei!!!! Dit klinkt heel ernstig en verdrietig lieve Dien.
    Hele veel sterkte en ook kracht bij wat je ook moet doorstaan.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik kom je nog even een dikke knuffel brengen x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook een knuffel uit het Verre Oosten... Nare dingen zijn stom, zeg maar dat ik het gezegd heb. Heel veel sterkte Dien. En dit "logje" is een kunstwerk in zijn geheel, prachtig gecomponeerd en indrukwekkend mooi. Prachtig liedje ook! En niet vergeten hè, "There's something inside so strong..."
    Liefs en ☼ !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Rooske Erica en ik wensen je sterkte en hopen dat er snel weer zal zijn.

    F & E

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kom maar even een knuffel brengen
    en je sterkte wensen, maar ook een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een stille verdrietige omgeving, waar de natuur vrij spel heeft.
    Wens je alle sterkte toe Dien, zal je missen en je vriendjes neem de tijd om terug te komen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kom terug wanneer jij denkt terug te kunnen komen Dien.
    xxx Doe me anders een mailtje, dat zou ik zeer op prijs stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Roos, ik hoop dat je het allemaal
    redt Ik wens je de macht, de kracht en
    de wijsheid toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een indrukwekkend log, om stil van te worden.
    Jammer dat je even moet stoppen. Ik mis je nu al. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lijkt me een noodkreet, hoop dat je er vlug weer uit raakt. Kom hier af en toe kijken en geef je hierbij een virtuele knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen Roos, voor vandaag weer een goede dinsdag gewenst.
    Ik weet niet of je hier leest maar als je het doet zie je toch dat je volgers
    je allemaal willen steunen en knuffelen , sterkte maar weer XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kom je een virtuele knuffel geven, want die heb je hard nodig zo te leven. En er zijn belangrijkere dingen in het leven dan bloggen. Veel sterkte, tot ziens!
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goede morgen Roos, ik kom je ondanks je moeilijke tijd
    toch een fijn weekend wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Dien, als teken dat ik aan je denk
    een knuffel groetje
    liefs....Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn hemel...mijn engeltjes die steeds weer aan me denken vallen stuk voor stuk van het wolkje af.
    Hopelijk ben je er gauw weer.
    Het is hier ook vaak grijs, maar het wordt ook elke keer weer blauw !!
    Liefs
    Dico

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een virtueel knuffeltje... Veel mensen denken aan jou Roos,We genieten van de nazomer, 'k hoop dat je ook geniet momentjes mag beleven.
    Toi toi , Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik dacht al dat jij even met bloggen stopte lieve Klapper, begrijpelijk ook, die omstandigheden wegen zwaar, heel erg zwaar...
    Weet dat ik aan jou denk, weet ook dat mijn virtuele deur altijd voor je open staat moest je een steunende schouder nodig hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ach liefje toch... Twee armen stijf om je heen. Ik hou je even vast en knuffel je tot je je weer een beetje beter voelt... *kus*

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je vrienden vergeten je niet, ik evenmin.
    Soms is het goed alles even los te laten.

    veel sterkte en moed gewenst lieve Dien,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een indrukwekkende blog. Het moet vreemd zijn zo tussen de graven door te lopen.
    Ik weet niet wat er aan de hand is, maar iedereen wenst je sterkte en dus doe ik het ze na.
    Hopelijk niets ernstigs en in elk geval iets tijdelijks en ben je daarna weer gewoon terug.
    Veel kracht gewenst, Dien!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥