One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-10-2018

03.10 Pompiedom








*KLIK*
Autumn JAZZ
Openen in nieuw venster en klein maken




Heerlijk hé,




Pompoenen :-)




ze zijn er weer
en ik ben er gek op :-)




wat je er allemaal mee kunt zeg




veel mensen kennen alleen de soep,
maar het www heeft zóveel recepten




Ik ga vandaag proberen of ik de chutney kan maken :-)




Inmiddels kan ik zeggen dat het gelukt is :-)




Daar heb ik nou zin in :-)




En deze lieftallige dames :-)

hebben mij zó goed geholpen:-)

Ik neem ze allebei mee naar huis :-)

leedies jump in maai car plies.... :-)

"huwwie huwwie"

ze hebben het niet gedaan hoor....
het zou hier ook wel erg druk worden :-)

xxx




19 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze toch de pompoenen .Ik ken ze alleen voor de sier en heb er nog nooit mee gekookt ,word hoog tijd om dat eens te gaan proberen .De chutney ziet er heel lekker uit !
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga toch voor de soep... als Dinnetje die maakt, dan is het zo lekker.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van een Autumn JAZZ krijg je wel een Pompiedom gevoel.
    Moest wel opzoeken wat chutney is, maar lijkt me heerlijk. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos. Hier zijn ze ook weer overal te zien die pompoenen.
    Ooit heb ik er eens soep van gemaakt, maar dan moet je er zoveel in
    doen om het een beetje lekker te krijgen van mij hoeft die soep niet.
    Zo weer richting kleinkind en met haar naar de gym. Volgende week is ze
    alweer vier jaar en dan hoef ik niet meer zo vroeg de deur uit.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, heerlijk. Pompoen soep, taart, alles is lekker. En het is het lekkerst als je het alleen maakt en eet rond deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. euhm, pompoen is niet zo mijn ding, de soep toch niet, misschien dit meer
    en eckhart heeft wel gelijk hé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pompoenen hebben deze tijd erg veel te zien. Overal bij bloemisten hebben dit ook. Dan kleine pompoenen om te zien. Soep hebben wij nooit gedaan. Wel keertje uit de blok. Gelijk weer weggegooid.Ik vond het niet lekker. Maar ieder zijn meug. Je potje ziet heel goed uit. De laatste foto liefde pompoenen in zijn hand vast houden. Wel toevallig. Prachtig om te zien. Fijne dag gewenst. ❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zo mooi, horen bij de herfst.
    Pompoensoep ken ik wel, erg lekker.

    Ik heb zelf appels gekregen en heb er allerlei heerlijke dingen meegemaakt:
    hillysmoestuintje.blogspot.com

    X Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen lieve Klapper.
    Jaaaa, ze zijn er terug en inderdaad, pompoenen lenen zich tot heel wat meer dan er alleen soep van te maken.
    De chutney is dus heel goed gelukt dank zij de hulp van deze lieftallige dames die je, net zoals de pompoenen, knap op de foto wist te vereeuwigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi om te zien, ze zijn er weer in alle kleuren en maten Dien, smakelijk eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto`s van al die verschillende pompoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. moet eerst de cookies opeten (verwijderen) en dan kan ik pas reageren raaaaaar
    kom daar meestal pas achter als ik al op publiceren heb geklikt, en mijn berichtje verschijnt niet :-(
    maar nu zou het wel moet lukken
    Mooie kleurige serie van deze enorme pompoenen Dien, gaaf die met dat hartje, erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Héél vervelend Bram, door dat gedoe laten veel bloggers mijn blog links liggen... jammer genoeg,
      ik kan er niks aan veranderen dit doet blogger :-( dank je wel dat je toch de moeite neemt te reageren

      Verwijderen
  13. Er zijn er in alle maten zo e zien en de smaak ook in alle ?? Mooi en niet enkel de dames he !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) precies willy, ik heb lopen genieten van alle soorten pompoenen LOL

      Verwijderen
  14. Moest ook maar weer eens aan de slag met pompoenen, in welke vorm dan ook.
    Komt door de mooie foto’s denk ik, inspirerend !
    Groet indeweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie bolle, kleurrijke en hier en daar pokdalige serie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verrie naais :-)
    Pompoensoep met wat zelf gebakken brood... njammie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥