One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-10-2018

24.10. Kadootje








*KLIK*
Paula Cole - Autumn Leaves
Openen in nieuw venster en klein maken




Je krijgt de mooiste kadootjes
meestal aangereikt




Op onverwachte momenten




Gelukkig geen reigers in de buurt
maar wel drie paar hondenpootjes
en twee paar mensenvoeten




Een heerlijke zonnige herfstochtend




De wind heeft vrij spel met de blaadjes




Maar die zijn er nog niet klaar voor
om los te laten




Caren bezorgde de honden even afleiding
elders in het veld




Want ik moest iets héél belangrijks doen :-)

en wat dat was...
vertel ik je morgen

Het Laarzenpad in Eindhoven..
prachtig gebied in een woord

xxx









36 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel of je me betoverd met je foto's. Ik blijf er naar kijken.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach hoe heerlijk lacht het leven ons allen toch toe via jouw foto's Roosje. Vol van energie en zuurstof snuiffffff ......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuur is zeker heel mooi om te wandelen. Ik wou dit kon om te wandelen. Honden zijn zo geweldig om te zien. Ik ben ook gek op honden. Je foto's ziet prachtig uit. Muziek is ook geweldig mooi om te luisteren. IK wens jou mooie dag toe! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo mooi daar, en nu nog wat meer herfstkleuren en t is helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, het wandelgebied doet me een beetje denken aan Oranjezon,
    het waterwingebied hier in de duinen maar daar mogen geen honden mee naar binnen.
    In de herfst met wat zon kun je de mooiste foto's maken en natuurlijk heel
    fijn wandelen. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Dien, Die eerste foto. Ik zou daar uren kunnen zitten. Helemaal in mijn uppie om lekker te genieten van dat zicht. Heerlijk toch

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Dien, de eerste foto krijgt van mij de hoofdprijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie herfstfoto's Roos

    en de eerste is mijn favoriet

    en je tekst maakt me curieus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie teksten wéér boven de prachtige natuurfoto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klaproos,

    Mooie herfstwandeling hebben jullie gemaakt.
    Bedankt voor het bezoekje en de reactie!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Mooi gebied en super mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt de zonnestralen prachtig in beeld weten te vangen in de vochtige herfstlucht.
    Het was een prachtige wandelherfst tot nu toen, maar het wind en wat regen is het in ons tuintje nu eindelijk echt herfst. Dat wordt weer wandelen tussen de buien door en de warmere kleding kan eindelijk uit de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het weer is aan het veranderen hé Jan, lekker hoor waaiende bomen blaadjes om je hoofd, heerlijk :-)

      Verwijderen
  13. Mooi en nog eens mooi Dien .De eerste foto vind ik zo betoverend .Wat er ook gebeurd altijd zal ik genieten van het moois in de natuur .heerlijk de hondjes die zo lekker rond rennen en kunnen spelen .
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ok zo Elisabeth, de natuur is er altijd voor je, no matter what, ik zou willen dat ik dat ook van mensen kon zeggen..

      Verwijderen
  14. Hoe heb je het al die tijd zonder Caren kunnen redden, nu met haar hulp om de honden af te leiden kun je ons morgen een kadootje laten zien.
    Mooi licht laat je in deze fotoserie zien. Vooral foto met de zonnestralen op de eerste foto vind ik mooi.
    Grappige foto van het kikkertje.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha, dát vraag ik me ook af Jetske, weet wel waarom het al die keren vóór Caren niet lukte met de dames:-)
      ik heb op haar gewacht :-)

      Verwijderen
  15. Ondertussen weet ik het natuurlijk al, ik ben net naar je nieuw, schitterend log gaan piepen.
    Maar ook deze bijdrage over de herfst kan er beslist zijn, je liefde voor de natuur spat er gewoonweg af!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerijk herfst sfeer foto's, ik kan er ook zo van genieten Dien,
    maar wel met een beetje zon er bij en niet zo bewolkt en somber als het vandaag is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat mooi, de eerste foto, jaaaaaaaa als ik dat zie, blijf ik altijd even hangen, vergeet dan zelfs foto's te maken om te zien of het lukt die sfeer erop te krijgen.

    De kikker, ook zo mooi, prachtig weer, en het laarzenpad! hahaha dat klinkt grappig omdat ik wel bekend ben met het klompenpad, ik ben benieuwd!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je logjes zoals dit zorgen altijd wel voor een glimlach en 't proeven van eenvoudig geluk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥