One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-10-2018

25.10. L.O.V.E.









*KLIK*
Natalie Cole- LOVE
Openen in nieuw venster en klein maken




Als er mooie druppels hangen




Dan maakt me dat altijd een beetje hebberig...
een beetje graaierig :-)




Zóveel moois te zien




hoe kleiner het detail,
hoe mooier lijkt het wel




Hier kun je natuurlijk géén stampende hondenpootjes bij gebruiken




"U begrijpt"




Gelukkig zijn mijn jongens gehoorzaam en kan Caren ze zo wegvoeren
mijn schatkamer uit,

Zodat ik rustig even wat pareltjes en diamanten kan vangen
Maxima, eat your heart out...:-)

En daarna...... hang ik er de ketting weer op, :-)
zie je wel :-)
voor de volgende die komt :-)


xxx







31 opmerkingen:

  1. Het zijn de kleine dingen in het leven die het mooi maken.
    Dan is liefde niet ver weg. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie, klappertje.
    Ik moet mij toch ook maar weer eens op de druppelfotografie storten. Na deze droge zomer was ik bijna vergeten dat het kan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie Klapper, jij weet de pracht van de natuur te vinden, vast te leggen en te waarderen.

    Love as Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de natuur is mijn bijbel di mario, en ik weet dat jij me snapt
      xxx

      Verwijderen
  4. Wat een kunstwerk en dan bedoel ik niet alleen die prachtige natuur.
    Mij heb je 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, wat kan de natuur toch prachtige dingen voor ons neerhangen,
    als we maar de rust hebben om goed te kijken en er niet voorbij hollen.
    Het zijn foto's die je op canvas ergens op wilt hangen. Ik wens je een fijne
    donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whoopsie wat een prachtige plaatjes vandaag Dien. Echt schitterend. JE hebt weer mazzel gehad jij bofkont.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig!! ik ben gek op zo'n pareltjes
    dat heb je heel mooi vastgelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen lieve Klapper.
    Wow en nog eens wow, je hebt deze mooie parelkettingen van moeder natuur wel heel knap op je foto's weten te vangen!
    Dit verdient het om in een kadertje aan de muur te hangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Schitterende foto's van de druppels.
    Zo mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fraaie kunstzinnige foto's Dien, een dik compliment waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's Dien ,al die mooie details .De natuur geeft ons zoveel moois .Jammer dat veel mensen dat niet kunnen of willen zien .Het moois in de natuur heelt zeg ik altijd .Vanochtend lang en stilletjes naar alles wat nog bloeit in mijn postzegeltje gekeken ,dan weet ik dat het goed komt .
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwww pareltjes en diamantjes, prachtig! Daar kan je toch nooit genoeg van krijgen omdat te fliepsen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan met deze mooie foto's. Druppels kijkt zo doorheen. Heel mooi. Lijkt wel diamantjes Dien. Natuur is zeker mooi. Alleen komt weinig van bij ons. Zonde.... Ik wens jou fijne middag. Groetjes,F&J.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend die druppels als parels aan die bladeren en spinrag Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. pareltjes van foto's Roos

    knap werk

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan hier zo gefrustreerd van raken, hahahaha jij zet weer iets moois neer, en ik? Ik kloot nog maar even aan met druppels en zo, vooral zoals jij ze hier laat zien op macro, wauw! Prachtig mooi, ik zal blijven oefenen als ik het tegen kom op een ideale? plek en plaats ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aha, dat was je schat. Het zijn pareltjes van foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi.................... zo mooi dit!!!!!
    Je weet dat ik gek ben op druppels en dan zie ik dit, zucht......
    Eindeloos kan ik van druppels genieten

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke en mooie fotoreeks...
    Fijne week en tot ….

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥