One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-04-2019

03.04. Fantasie









*KLIK*
Leonie Meijer - All That Is Beautiful
Openen in nieuw venster en klein maken




In je fantasie
is niets onmogelijk

die brengt je overal

Zelfs op plekken waar ik echt nooit kom :-)

Zo zag ik deze steile wand klimmer

en was ik onderweg met mijn gedachten
en probeerde me in te denken

wat die klimmers meemaken

Lijkt me wel erg gaaf om te doen

mja... dan kunnen mijn jongens niet mee

en is mijn feestje al minder compleet

xxx









16 opmerkingen:

  1. Ik ken nog wel een paar apen die met een camera op hun hoofd voor jou die toch willen maken.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klaproos,

    Een steile wand, daar zie ik helaas geen gat in ;-)!

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat een prachtig toeval dat ik juist met rood bezig ben! Elke dag wordt vanaf nu 'Dien-dag' :-)) 1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zie mezelf niet op zo'n steile wand. Wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi Dien, ik zie er zelfs vier en ze helpen elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig worden, daar blijf je aan werken.

    Fantasie en werkelijkheid kunnen dicht bij elkaar liggen Dien.
    Wie weet...:)

    Maar met de hondjes erbij is het veel leuker, toch...

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, laat mij maar beneden, ik ben niet zo'n klimmer en ik heb ook een beetje last van hoogtevrees.
    Lekker kijken en met de jongens gewoon veilig op de grond blijven. Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Klappertje,

    klimmen? Lijkt me geweldig, maar ook doodeng.
    En dat die kleine beessies dat doen komt omdat ze geen angst kennen.

    Gave foto... zet je mooi op het verkeerde been! :-)

    En natuurlijk doe jij niks zonder Maison Pretty Boois...
    En zeker niet klimmen!

    Baaaai... groeteltjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen lieve Klapper.
    Weerom zo'n mooie logje van jou met een fantastische intro over het geluk!
    Maar is dit echt een klimmuur? Ik zie er alleen wat gaten in hout in, maar zal me wel vergissen... Knappe foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kleuren. Het doet me denken aan een zonsondergang!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste foto is me wat te schreeuwerig, maar de tweede vind ik erg mooi.
    Klimmen doe ik maar liever niet al teveel, zeker niet op een steile wand. Ik geef de voorkeur aan een lange lichte afdaling. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. drie keer echt is scheepsrecht, als het nu niet lukt kap ik er mee
    geen idee wat er nu weer veranderd is maar kan steeds niet regeren op je blog Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van de eerste foto zou Dale Chihuli zomaar inspiratie krijgen, zo gaaf ! En de de tweede, goh wat heb jij een fantasie. Gelukkig zie ik het ook, echt super gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brrrr ik moet er niet aan denken, dat klimmen, niks voor mij hoor haha, watje he?

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een steile wand beklimmen, is mij te steil en te hoog. ;-)
    Maar ik vind het wel een mooi gezicht zoals die klimmers aan de wand hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥