One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-04-2019

20.04. Ik heb je lief








*KLIK*
Bright Eyes - Art Garfunkel
Openen in nieuw venster en klein maken




Zuid limburg,
Lijkt het einde van de wereld:-)




Op sommige paadjes is het zó heerlijk stil,




daar waan je je alleen op de wereld




't is waar je hart sneller van gaat kloppen,




* zucht* zullen we hier een kamp opslaan :-)




nee kom, nog één hekje verder
:-)



Het pad af.....
'n zandpad,?? waar vind je dat nog?




kom mee achter de boomgaard.




Boerke op een ronkende tractor,
zwaaide vriendelijk gedag




Zou hij weten welke mooie plaatjes we schieten:-)




Vast niet:-)




Geeft niks, we houden tóch wel van je :-)




Dag mooi Zuid Limburg, met je mooie heuvels,

je verre einders
Je oneindige stilte

aai lof joe


Tot gauw

xxx









19 opmerkingen:

  1. Zucht, wat een mooie plaatjes Dien. Vooral die met het hekje, dat is mijn favoriet.
    Kan me voorstellen dat je wel wat langer zou willen blijven, daar waar de tijd stil lijkt te staan.
    Fijne pasen Dien, lekker genieten van het mooie weer.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongekend hè... wat hebben we toch een mooi landje :-) Nog asperges meegenomen voor de Paasdagen?
    In ieder geval wens je mooie dagen; aan het weer zal het niet liggen dit keer.
    Liefs
    H.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt genieten van de omgeving is iets wat je moet kunnen. Je bezit dat vermogen Klapper. en wij mogen er mooi van meegenieten.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, Mooi in Limburg, alleen zou ik de zee erg missen, leuk voor een vakantieweek , maar voor mij niet een gebied om te wonen.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is het er zeker, Dien, An je mooie foto's kijkend zou ik er bijna heen gaan maar nee, Zeeland is toch mooier :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad prachtige plaatjes Dien, heerlijk als je de stilte kunt horen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat het nog lang zo schoon mag blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's van dit mooie landschap.
    Je weet wel veel mooie plekjes te vinden, super.

    Ik geniet zo ook een beetje met je foto's mee.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie omgeving daar.
    Leuk om er door te wandelen.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is daar prachtig! Om te wandelen, te fietsen... gewoon te genieten. Wij komen er ook graag. Fijn paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijke landschapsfoto's Roos

    fijne paasdagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is van begin tot eind weer een mooi en sfeervol beeldverslag.
    Maar er kan maar één foto de mooiste zijn, en dat is voor mij dat geweldig mooie abstracte landschap op je eerste foto. Groot afdrukken, dan mag je mij er wel een tijdje in alle rust voor zetten ...
    Fijne Pasen, Klappertje & Co.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Limburg is zeker mooi je waant je altijd in het buitenland met het heuvelachtige landschap vind ik.
    Wij gaan er van de zomer ook weer heen met onze caravan.
    Ik wens je hele fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalige landschap fotografie heb je hier Dien !
    Binnen een paar weken zijn we daar ook voor een midweekje.
    We blijven dan wel in Belgie overnachten (in Loon , Voerstreek)
    De 10de foto die doet het voor mij !
    Hier geef je het Limburgse landschap zijn ereplaats die het verdient !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Roos, fijne Pasen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Limburg voelt toch als een beetje buitenland en dat bedoel ik als een compliment. Maar dat wist jij al (-: Ik was erbij, Dien, bij je bezoek. Heb je me niet zachtjes horen zingen in de auto? Van m'n man mag ik dat niet. Wedden dat jij niet zo streng bent? Van wandelen in verlaten landschappen krijg ik energie. Nee, van zo'n onschuldig boerke heb ik geen last. Hij ook niet van mij (-: Wat een jubelfoto's heb je weer gemaakt!
    Voorheen fietste ik van Berg en Terblijt naar Luxemburg (160 km) Kan ik me heden ten dagen niets meer bij voorstellen (zucht) Maar ik kijk naar wat ik nog wel kan (-: En door jouw foto's voel ik me altijd dicht bij jou. Gelukkig wel ♥ Die hartekes op de laatste foto... Hoe krijg je het voor elkaar??
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhhh kakelino je mag mee hoor, wij zingen altijd luidkeels in de auto :-)
      en onderweg ook :-) jij gaat weer fietsen kakelino, het gaat weer gebeuren, maar geen 160 kilometer....
      dat kan ik niet :-)
      dag m'n hartje geef de moed nooit op.
      xxx

      Verwijderen
  17. ook dit is weer een prachtige serie. Een ode aan Zuid-Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥