One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-04-2021

07.04. 4 seasons in one day

 






Crowded House - Four Seasons In One Day * klik*




Echt  hé jongens,

vier seizoenen in een  dag...

hóe krijg je het verzonnen:-)





ze kwam  met  de trein,

m'n  lieve  Loulou * klik*





En  pasen  mocht  beginnen :-)





Heerlijk in de zon :-)

mobiel  terras gemaakt ..





lekker  buiten  zitten 

Bij  de bloeiende magnolia

van  broer Jan ..







hurlie gurlies nog  aan  toe,

een  groet  uit de hemel 

wil ik dan wel denken:-)





en met  zulk  mooi  weer 

komen er ook  eieren uit,

van de merel...

brrrrrrrrr

wat  zal het nu  koud  zijn..

en ik maak  me wel  zorgen,

maar  kijken  kan niet...

handjes af  dien....



koud was het  voor ons niet

nee hoor, 

wij  liepen  warm  aan:-)




zó warm dat een ijsje  buiten op een bankie
zelfs  kon,
hélemaal  coronaproof,

maar  niet  écht milieubewust.. 






dondert  niet in dit  geval

we gaan  het  goed  scheiden  hé lou:-)

het  was  zalig...



en  s'avonds dien lala...

wat  hebben  jullie  toen gedaan,

nou.....

we hebben  heerlijk zitten  kliederen,

loutje maakte  haar  eigen  bloesems,



en ik  mocht haar  helpen :-)





amper twee dagen  later

loop ik  door  sneeuwbuien,




zandstormen,

regenbuien,

zonneschijn....




en nu...

terwijl ik  hier driftig  zit  te hameren 

op mijn klavier,


tokkelt de hagel tegen mijn raam...

 snotverpielekes.



Het  weer is  écht vrij :-)


dat  doet  wat  het  wil :-)


💜






21 opmerkingen:

  1. Wat gezellig Marlou op bezoek.
    De magnolia is altijd zo mooi in de lente.
    Ach wat lief nestje merels, wel jammer van de sneeuw en hagelbuien.
    Haha, een ijsje gaat er altijd wel in.
    Samen was het een mooie tijd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ijsjes zien er wel heel erg lekker uit!
    Je hebt weer een paar dagen gezellige dagen achter de rug. Dat is fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, jullie hebben dus heerlijk genoten, lekker ijs, lekker schilderen en van alles genieten. Ik wens je een fijne woensdag toe al is het weer niet geweldig, toch genieten van deze dag want die komt nooit meer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gatverpielekes wat een weer, maar wat is Marlou toch een heerlijk mens hè. Volgens mij passen jullie wel bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo gezellig! dat kan niet anders dan een heerlijk paasweekend geweest zijn
    en de ijsjes zijn echt om op te vreten :-)
    knus mooi tuintje heb je
    maar ocharme die jongskes, je zou er een dekentje willen over leggen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Dientje!
    Wat was het een leuk en gezellig logeerpartijtje.
    Moesten we maar twee keer per jaar doen, in plaats van één keer...

    Dat ij... mmmm... het lekkerste van Brabant. Misschien wel van Nederland.
    Maar vlak Garonne hier in Haarlem niet uit...

    Met dit weer maak ik me wel zorgen om de kleine vogeltjes...
    Ik hoop echt dat ze het overleven.
    Moeder Merel was echt te vroeg...

    Dagdag!
    Heb het goed vandaag en maak maar een sneeuwpop...
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ij = ijs... maar dat snapte je natuurlijk wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gezellig ziet dat eruit, en ik zei het al, ja die 4 seizoenen op 1 dag, hahahaha wonderlijk! Net nog zon, nu weer donker. En ik zie ook hier de magnolia al aardig open, hier staan ze nog volop in de knop, het wil niet vlotten met het open springen van de bloemen, nog te koud.

    En de mereltjes, ahw... ik snap je Dien! Ik zou geneigd zijn er een dekentje overheen te leggen zo ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie plezier en de gezelligheid spatten er van af. Zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vier seizoenen? Ik tel er maar drie... het is bij mij nog niet vijfentwintig graden geweest. Geweldig dat jullie het zo leuk hebben gehad.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En wij ons zorgen maken over waar die Marlou nou weer gebleven was, nou ze kan volgens mij niet in betere handen zijn dan bij jou lieve Dien. Wat een leuke foto's gekke meiden. Ik heb genoten van het weer gisteren. Sneeuw terwijl de zon schijnt en bloesem volop bloeit op de achtergrond. Hoe romantisch wil je het hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh, jullie hebben het wel gezellig gehad hè?
    Dat heerlijke ijs, heeft er zéker aan bijgedragen.
    Hopelijk overleven de jonge mereltjes, dit akelige weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie zijn je dagen wel weer goed doorgekomen daar. Maar ik had ook niet anders verwacht toen ik hoorde dat Marlou bij je zou logeren. En dan nog een heerlijk zomerweertje in het voorjaar ook. Maar ja, zulk mooi weer zó vroeg in het voorjaar, daar moest wel een klap op komen. En die hebben we dus intussen gehad. En nu gaan we verheugd voort, op naar het echte voorjaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie hebben het weer mooi meegenomen :-)
    Die ijsjes... ja hallo, dat is pas een calorie bom ;-)
    Deze late winterprik zullen veel vogeltjes niet overleven vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. April doet wat-ie wil. Wij toch ook, Dien (-:
    Het was wel afzien. Rosa's vacht zat wit van de hagel. En maar zwaaien met die staart (-:
    Vorige week fietste ik in korte broek; nu zit ik binnen met de kachel aan. Maar...er komen andere tijden.
    Marlou en jij hebben GENOTEN! Met de zon op jullie snoet. Omdat jullie dat verdienden, krek dat het waar is.
    Wat een prachtige foto van de magnolia. Ik heb 'm van je gepikt.
    Het wordt vanzelf weer voorjaar...
    Dag Dienie, dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja zo werkt het Dien, schrijf je vrij. Daar ben jij een kunstenaar in.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Top zo gezellig met z'n twee.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohhh de gezelligheid spat van het scherm. Heerlijk als je de tijd in goed gezelschap kunt doorbrengen.
    De Four Seasons heb je treffend weergegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fijne Pasen zal dat geweest zijn.
    Twee leuke mensen bij elkaar, kan niet anders dan leuk zijn:)

    Oei die vogeltjes, ik hoop dat het goed komt.

    Ik loop achter met reageren...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mirjam heeft op mijn blog gereageerd dat je een foto van een trein had geplaatst. En gelijk had ze, een SNG (Sprinter Nieuwe Generatie) heb je fraai op de foto gezet. Briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zeg ik nu? Een SNG? Het is een Stadler Flirt 3. Maar ik vrees dat je dat niet wil weten. ;-)
    Dat ijs ziet er trouwens ook erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥