One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-04-2021

12.04. De post

 







PostNL | Sound of Delivery * klik*



De post....

Hoe  bijzonder  toch :-) 


Zijn  jullie ook  zo  blij als  er wat  op 

je  mat  valt :-)






Het  gebeurt  niet zó heel vaak 
dat  mijn  jongens  een  pakket bezorgd krijgen,
ik kan  wel zeggen  nog  nooit :-)






Maar  vandaag  ging  het  doggy alarm  af,
toen de pakketbezorger  belde,






een  kleine huivering 
 schoot  via  mijn  ruggenwervel naar  mijn  tenen 
want ik ben  niet  écht een fan
van  grote  spinnen,
en  wat ik  hier zag .....

brrrrrrrrrr





Maar  vooruit met  de geit,

M'n jongens  zijn er gek op,


het  eerste  pootje is  al gesneuveld  
in de strijd...
pas als alle uitstekende gedeeltes
er vakkundig  afgesloopt 'zijn...




wordt  het  hélemaal van  hun :-)





en wie  de grootste sloper is  vraag  je??
nou....
die kan ik met  de neus aanwijzen  :-)



Daar  ligt  het  monster  dan..
een  poot  minder,

maar  nog  levensvatbaar:-)

gimme da ding...







een  pakketje voor  "someone special "



nou..... dát  lijdt  geen  twijfel...


Héél  speciaal :-)


dank je wel 


*  dikke  lebber geef * 






Jaaiks.....


vies hé :-) 



💜

27 opmerkingen:

  1. Ja. LIEVE Dien, Je bent en honden mens en nu toch ook een mensenmens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ehhhm dat antwoord laat ik in het midden walter, ik hou van heel veel mensen, maar ook van héél veel NIET :-)

      Verwijderen
  2. Oeioei, die afgebeten stukken verdwijnen hier helemaal in de hondenmaag van onze grootste sloper! Met daarna een mega dure operatie als gevolg. Dus nu geen speeltjes meer voor de woefjes. Tja, en het is niet dat ze hier geen eten krijgen hoor. :-) Maar voor flinke hondjes wel een super leuk postpakket. Er bestaan dus ook heel lieve mensen die postpakketjes versturen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei kris, dat moet j e niet hebben hé, daar worden ze erg ziek van, gelukkig doen mijn jongens dat dan weer niet:-)
      ze mollen het alleen maar :-)

      Verwijderen
  3. owh... die jongens, dat had ik toch niet verwacht van ze. Ik maar denken dat ze zo lief zijn.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zijn ze ook di mario...
      de ondeugendigehid moeten we bewaren hé :-)

      Verwijderen
  4. Wat hadden je honden fijne post.
    Hier wordt een knuffel binnen vijf minuten gesloopt... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk eens aan, Ace en Damian hebben zeker genoten van de inhoud van hun eigen postpakket, heerlijk toch zulke honden. Ik wens jou en de jongens een heel fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel haba,
      echt heerlijk zulke jongens ja zeg dat gerust :-)

      Verwijderen
  6. leuk dat ze zo'n mooi pakket kregen, daar valt heel veel aan te slopen
    k zou nu toch gedacht hebben dat Damian de grootste deugniet was, maar niet dus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah nee An, Damian hefet nog nooit iets kapot gemaakt, Ace is de ruige bikkel di e alles wil slopen :-) van knuffels hé, verder maakt hij nooit iets stuk in huis :-)

      Verwijderen
  7. Wat onliemie heeft meegemaakt, daar zat ik ook aan te denken. Lijkt me wel gevaarlijk.
    Zou vreselijk zijn voor die schatten van jouw 😢

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi pakket ontvingen ze en ik zag ook een hamster en daar speelde mijn viervoeter vroeger het liefste mee. Van iets wat zwart was had ze altijd een afkeer van en die sloopte ze dan ook het eerst, dus wellicht vond hij deze ook maar niks. Leuke foto's en ook bedankt voor je bezoek en reactie op mijn ram verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht even dat het sinterklaas was. Want hierbuiten sneeuwt het...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk Dien, zo heb je aan je jongens geen kind meer hè?
    De foto met de hamster is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De post leverde na die trompet dus een nog leuke pakketje af. Dat honden dat soort speeltjes snel kunnen slopen met alle eventuele narigheid van de vulling die erin zit, hebben we bij onze leasehond Oskar eens gezien. Wat ons betreft krijgt hij alleen nog dikke kabeltouwen als speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    De jongens waren er blij mee en vermaken zich er goed mee.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verwennerij voor jouw jongens.
    Geweldig en dat hebben ze vakkundig gesloopt en dan die ogen erbij...geweldige is deze serie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wie houdt er nou niet van honden?! Ik snap de mensen die bang zijn omdat ze in het verleden zijn gebeten. Dat zou ik persoonlijk ongedaan willen maken...maar verder. Naar honden kijken, is van ze houden. Ik kom zelden een hond tegen die ik niet mag. Maar mensen )-: en ik ben heus geen jankerd. Stiekem denk ik dat die hamster voor jou is 💘
    Dat is lief, cadeautjes sturen aan Ace en Damian. Afkomstig van een supermens *spierballen*
    Dan jouw tekst over die losse poot: "nog levensvatbaar:-) gimme da ding..." Ik kwam niet meer bij (-: (-:
    Ik zou je bijna een lebber terug geven :-D
    Geniet van je jongens die hun cadeaus mogen slopen.
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je verwent je lieve loebassen Dien :-)
    Maar ik zou hetzelfde doen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een pakket voor je jongens Roos

    en die weten het te appreciëren

    een leuk logje

    prettige start van de week gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk om honden zo bezig te zien. Die genieten van die knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend lief, en dat ze de spin leuk vinden snap ik helemaal, hahahaha Geweldig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief cadeau voor die twee schatten.

    Post is leuk om te krijgen.

    Fijne dag en lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha wat een grappig verhaal. Ace en Damian boffen maar weer met zo'n pakketje per post.
    En jij hebt het opgegeven om al die pootje er weer aan te naaien? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥